بهترین سرویس های میزبانی و طراحی وب سایت در سال 2019

  • توسط صادقی
  • 9 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
بهترین سرویس های میزبانی و طراحی وب سایت در سال 2019

در حقیقت امروزه کسب و کار های نو ظهور بدون بهره بردن از یک وب سایت آنلاین آینده خوبی نخواهند داشت. در گذشته بسیاری از شرکت های کوچک برای طراحی وب سایت مد نظرشان مجبور بودند هزینه های سنگینی را بپردازند اما امروزه بسیاری از ارائه دهندگان بزرگ میزبانی وب از ابزارهای آسان برای ارائه خدمات استفاده می کنند که سایت های حرفه ای را به صورت بصری ایجاد می کند. در اینجا، ما نگاهی به میزبان هایی می اندازیم که بهترین سازندگان وب سایت را در این صنعت در سال 2019 ارائه می دهند. مطالب مرتبط

بهترین سرویس میزبانی و طراحی وب سایت مقدماتی

طراحی نقش بسیار مهمی در موفقیت کسب و کار آنلاین دارد. راز معروف شدن برند شما در دنیای وب این است که مخاطبان شما اقدامات خاصی را که شما انتظار دارید انجام دهند، مانند خریداری یک محصول، اشتراک یک سرویس یا صرفا خواندن یک مقاله. با این حال، مشکلات متنی و گرافیکی مانند ظاهر شلوغ وب سایت، فونت های غیر قابل خواندن و نبود اطلاعات، 35 درصد کاربران وب را از انجام اقدامات مد نظر شما دور می کند.

خوشبختانه، Wix، برترین میزبان مد نظر ما، برای کمک به مبتدیان به سرعت سایت های خیره کننده ای با قابلیت های گسترده ای می تواند بسازد که شامل امکانات زیر است:

  • بدون مهارت برنامه نویسی مورد نیاز و با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن وب سایت خود را ایجاد کنید.
  • 100 عدد قالب با طرح های صنعتی خاص
  • اضافه کردن امکانات با استفاده از مارکت ها
  • به راحتی فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود را بسازید
  • سایت های کوچک و با توجه به بودجه خود ایجاد کنید

طراحی سایت 

بهترین سرویس میزبانی و طراحی فروشگاه اینترنتی

حدود 95 درصد از خوانندگان صفحان وب سایت ها به این نکته توجه دارند که طراحی چگونه سبب نمایش یک نام تجاری می شود. اگر مشتریان بالقوه شما درباره فروشگاه اینترنتی شما نظر منفی داشته باشند، احتمالا از آن خرید نخواهند کرد. 

امروزه شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات میزبانی فروشگاه های اینترنتی مانند Magento، Prestashop و OpenCart در حال فعالیت هستند. از نظر ما میزبان با بالاترین رتبه برای طراحی فروشگاه اینترنتی، SiteGround.com است که کارآفرینان را قادر می سازد تا راه های ساده ای برای ساخت صفحه های قانونی با بهترین تجربه های کاربری را ایجاد نمایند. اگر شما فقط در زمینه فروشگاه های اینترنتی فعالیت دارید، پیشنهاد می شود قبل از تصمیم گیری برای انتخاب یک میزبان، از ویژگی های آن مانند: سبدهای خرید مطمئن، خدمات ثبت نام دامنه و پشتیبانی مشتریان اطمینان حاصل کنید.

طراحی وب سایت 

بهترین سرویس میزبانی و طراحی وب سایت شخصی

طراحی یک وب سایت شخصی برای قرار دادن رزومه کاری و صحبت های شما می تواند راهی طولانی برای تحت تاثیر قرار دادن کارفرمایان آینده نگر باشد. فقط 7 درصد از کل جمعیت جهان دارای سایت های شخصی هستند، بنابراین ایجاد یک وب سایت می تواند شانس شما را برای قرار گرفتن در لیست کارفرمایان افزایش دهد.

اگر تجربه توسعه وب زیادی ندارید، نگران نباشید. با استفاده از WIX می توانید وبسایت شخصی خود را بصری به صورت بصری طراحی نمایید. پس از انتخاب یک قالب می توانید با استفاده از ویرایشگر های بصری نسبت به سفارشی سازی وب سایت خود اقدام نمایید.

بهترین سرویس میزبانی و طراحی وبلاگ وردپرس

محبوبیت وردپرس از آن جایی است که حدود 30 درصد از فضای وب را در اختیار گرفته است. یعنی صد ها میلیون وب سایت از این ابزار طراحی سایت رایگان بهره می برند. اگر شما بخشی از این اکوسیستم وسیع هستید، من خبر خوبی دارم: یک راه برای استفاده از وردپرس به صورت ساده تر هم هست. 

InMotion Hosting یک پلتفرمی را ساخته است که در بالای وردپرس کار می کند و کاربران را قادر می سازد بدون نیاز به کدنویسی و به سرعت وبلاگ های مد نظر خود را بسازند. نرم افزار BoldGrid یک محیط ساده کشیدن و رها کردن را در پلتفرم وردپرس معرفی نموده است که به صاحبان سایت ها اجازه می دهد عناصر سایت را در محل مورد نظرشان قرار دهند. قالب های زیبا را می توان سفارشی کرد تا متناسب با نام تجاری و پیام شما باشد. از آنجا که BoldGrid به طور خاص برای وردپرس ساخته شده است، سایت های BoldGrid با تمام پلاگین های WordPress سازگار هستند.

طراحی وبلاگ 

بهترین سرویس میزبانی و طراحی وب سایت رایگان

قیمت گذاری بر روی درک مردم از محصولی که خریداری کرده اند، تاثیر می گذارد. در برخی موارد، محصولات ارائه شده با نرخ تخفیف و قیمت پایین تری ارائه می شوند. اما، در دنیای میزبانی و طراحی سایت، WIX این جنبه اساسی روانشناسی انسانی را تغییر می دهد. میزبانی رایگان Wix شامل تمام ویژگی های لازم برای ایجاد سایت های قانع کننده بوده و تقریبا قابل تنظیم برای هر هدفی است. ویرایشگر کشیدن و رها کردن و قالب های حرفه ای توسعه یافته WIX، نقطه شروعی کامل برای فرآیند طراحی وب سایت شما خواهد بود.از دیگر امکانات آن می توان به 500 مگابایت فضای ذخیره سازی، یک زیر دامنه Wix.com و محیط میزبانی امن و آسان اشاره نمود. اگر به دنبال قابلیت های بیشتری برای وب سایت خود هستید، طرح های پولی Wix از 5.00 دلار در هر ماه شروع می شود و شامل مجموعه ای از ویژگی های اضافی است.

بهترین سرویس میزبانی و طراحی وب سایت موبایل

تعداد افرادی که هر ساله معاملات خود را با استفاده از تلفن های همراه انجام می دهند، حدود 2 میلیارد است. این تعداد همچنین شامل تاجرانی است که سهمی از بازار را در اختیار دارند. برای ایجاد تجربه کاربری بهتر صاحبان وب سایت ها باید صفحات وب سایت خود را به صورت واکنش گرا و قابل نمایش در تمامی دستگاه ها طراحی نمایند. Bluehost یکی از بهترین سازندگان وب سایت های موبایل را ارائه می دهد که شامل امکانات زیر می باشد:

  • نام دامنه رایگان
  • استفاده از سایت ساز حرفه ای
  • استفاده از CDN استاندارد در همه برنامه ها
  • کسب اعتبارات تبلیغاتی رایگان
  • پشتیبانی آنلاین مشتریان

طراحی سایت موبایل 

قطعا طراحی وب سایت به صورت اختصاصی تفاوت زیادی با استفاده از قالب های آماده دارد اما شما می توانید در یکی از این برنامه های میزبانی ثبت نام کنید تا مشتریان شما بتوانند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند.

ترجمه از hostingadvice

بهترین سرویس های میزبانی و طراحی وب سایت در سال 2019 4از 5براساس 839 رای

9 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

3 + 7 =

پربازدیدترین ها