آموزش سئو سایت به کمک فیس بوک

  • توسط امامی
  • 10 دیدگاه
  • آموزش ها
آموزش سئو سایت به کمک فیس بوک

فیس بوک نوعی سرویس شبکه اجتماعی می باشد که در سال 2004 میلادی توسط مارک زاکربرگ و دوستانش ایجاد گردید. در شروع فقط دانشجویان دانشگاه هاروارد می توانستند از این سرویس استفاده نمایند اما به مرور در اختیار دانشگاه های دیگر آمریکا و در نهایت تمام دنیا قرار گرفت. این وب سایت اکنون از نظر سئو وضعیت ایده آلی داشته و یکی از بهترین جایگاه ها را نزد موتور های جستجو در اختیار دارد.

گسترش کسب و کار با فیس بوک

صفحات فیسبوک یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار آنلاین شما هستند. امروزه فیس بوک به یک شبکه مهم تبدیل گردیده است که می تواند برای بسیاری از کاربران وب سودمند باشد. اگر تصمیم گرفتید که یک صفحه برای کسب و کار خود در فیسبوک ایجاد نمایید اما نمی دانید که باید چه کاری انجام دهید توصیه می کنیم به صفحه help فیسبوک در این زمینه مراجعه نمایید.

فیس بوک نوعی سرویس شبکه اجتماعی می باشد که در سال 2004 میلادی توسط مارک زاکربرگ و دوستانش ایجاد گردید. در شروع فقط دانشجویان دانشگاه هاروارد می توانستند از این سرویس استفاده نمایند اما به مرور در اختیار دانشگاه های دیگر آمریکا و در نهایت تمام دنیا قرار گرفت. 

موتور های جستجو چه کاری انجام می دهند؟

هدف اصلی موتور های جستجو پیدا کردن و سازماندهی صفحات وب سایت ها بر اساس اصطلاحات و کلمات کلیدی می باشد. به عنوان مثال هنگام وارد کردن کلمه کلیدی " خرید و فروش کالا " در یکی از موتور های جستجو شما در واقع از آن می خواهید که وب سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند را بر اساس رتبه بالاتر برای شما به نمایش در بیاورد. آن ها این کار را برا اساس الگوریتم های پیچیده ای که به سرعت در حال آپدیت شدن هستند انجام می دهند. از این رو صاحبان وب سایت ها باید از این بابت که وب سایتشان سیگنال ها و اطلاعات درستی را به موتور های جستجو ارائه می دهد اطمینان پیدا کنند که برای انجام این کار نیاز به تخصص کافی در زمینه سئو می باشد.

کتاب آموزش سئو سایت با استفاده از فیس بوک

در این قسمت به معرفی کتاب الکترونیکی آموزش سئو سایت با استفاده از فیس بوک می پردازیم. این کتاب به آموزش روش های ایجاد تبلیغات وب سایت شما گرفتن بک لینک های مناسب از شبکه اجتماعی فیس بوک می پردازد.

دانلود کتاب آموزش سئو سایت با استفاده از فیس بوک: 

 

سئو 

مطالب مرتبط: طراحی سایت و اپلیکیشن نوپرداز 

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

آموزش سئو سایت به کمک فیس بوک 4از 5براساس 1604 رای

10 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

13 + 15 =

پربازدیدترین ها