اشتباهات خطرناک بازار یابی اینترنتی

  • توسط رضایی
  • 10 دیدگاه
  • آموزش ها
اشتباهات خطرناک بازار یابی اینترنتی

در ادامه این مقاله از شرکت نوپرداز با ما همراه باشید تا به بررسی روش های خطرناک بازاریابی اینترنتی بپردازیم.

استفاده از خدمات میزبانی وب رایگان

شما نمی توانید با استفاده کردن از میزبانی های وب رایگان یک تجارت خوب را راه اندازی نمایید. چیزی بدتر از این نیست که وب سایت شما بر روی سرور هایی که ترافیک خیلی زیادی دارند قرار بگیرد. اگر شما حاظر نباشید هیچ هزینه ای برای راه اندازی وب سایت خود داشته باشید این به این معنی خواهد بود که شما به اندازه کافی در کار خود جدی نیستید.

قرار دادن ویدیو، موسیقی و گرافیک نامناسب

اگر قصدتان این است که یک تجارت اینترنتی را به راه بیندازید، وظیفه اصلی وب سایت شما. فروش خدمات و محصولات است و هر چیزی که در این راستا نباشد باید کنار گذاشته شود. با نگاهی به وب سایت های برتر دنیا خواهید فهمید که این وب سایت ها شامل هیچ گونه محتوای نامناسب نیستند. 

توجه نداشتن به پیشنهادات بازدید گنندگان

در تجارت الکترونیک توجه به پیشنهادات بازدید گنندگان بسیار اهمیت بالایی دارد. باید به این نکته توجه داشته باشید که بازدید کننده باید آن چیزی را که می بیند دوست داشته باشد.

هدر دادن زمان با انجام کار های بی فایده

بعنوان یک بازاریاب اینترنت، با اهمیت ترین سرمایه شما زمان خواهد بود. کار هایی در لیست کاری شما است که از بقیه کار ها اهمیت بیشتری دارد. تلاش نمایید برای این کار ها زمان بیشتری صرف کنید. 

مدیریت نامناسب روابط اینترنتی

ارتباطات و روابط شما با همکاران و مشتریان سبب موفقیت و یا شکست شما در بازار یابی اینترنتی می گردد. از آن جایی که در اکثر مواقع شما نمی توانید به صورت حضوری آن ها را ببینید بایستی یاد بگیرید که چگونه برای آن ها نامه های اینترنتی مناسبی را بفرستید. یک برنامه خوب برای نامه های اینترنتی خود داشته باشیدو از نرم افزار های مناسب در این زمینه استفاده نمایید.

بازاریابی اینترنتی 

موفق نشدن در ساخت یک لیستی از مشتریان

تلاش کنید یک گروه خبری بسازید تا با استفاده از آن با مشتریان خود در ارتباط باشید. مردم از کسانی خرید خواهند داشت که به آن ها اعتماد کافی دارند. مناسب ترین راه این می باشد که به آن ها ثابت کنید در انجام کار خود تبهر لازم را دارید.

استفاده از تبلیغات نامناسب

سعی کنید از ارسال تبلیغات به گروه های خبری دیگر که به موضوع کاری شما هیچ ارتباطی ندارند خودداری کنید. تلاش نمایید در بازار یابی اینترنتی از ارسال هرزنامه ها برای اشخاص و مشتریان خودداری نمایید. توجه داشته باشید که خوش نام بودن برای شما بسیار اهمیت بالایی دارد.

فراموشی اهمیت بازار یابی به عنوان کلید موفقیت

شما حتی اگر بهترین محصول دنیا را تولید کنید، برای فروش آن باید بتوانید وجود آن را به مردم اعلام کنید. ابتدا سعی کنید یک طرح تجاری سود آور طراحی کنید، سپس تمام تلاش خود را برای تبلیغات و معرفی آن بگذارید.

درک نکردن قدرت واقعی اینترنت

اینترنت یک ابزار ارتباطی بسیار با اهمیت است که روز به روز در حال گسترده شدن می باشد. اگر شما به همین دید به آن نگاه کنید می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید. تلاش کنید از فضای اینترنت برای دستیابی به مشتریان خود استفاده کنید و با استفاده از موتور های جستجو و تکنیک های بهینه سازی وب سایت خود در موتور های جستجو به اهداف خود دست پیدا کنید.

اشتباهات خطرناک بازار یابی اینترنتی 4از 5براساس 1572 رای

10 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

15 + 8 =

پربازدیدترین ها