چطور در دایرکت ادمین آپلود فایل انجام بدیم؟

  • توسط
  • 0 دیدگاه
  • آموزش ها
چطور در دایرکت ادمین آپلود فایل انجام بدیم؟

برای آپلود فایل در دایرکت ادمین ابتدا باید وارد کنترل پنل دایرکت ادمین سایتتون بشید که اگر نمیدونید چطور می تونید وارد کنترل پنل بشین ما کمکتون می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر به شما توصیه میکنیم مقاله زیر رو هم مطالعه بفرمایید:

آموزش کار با هاست دایرکت ادمین

برای ورود به دایرکت ادمین در قسمت url بروزرتون آدرس زیر را وارد کنید :

www.domain.com:2222
در قسمت دامین می بایست نام دامنه سایت خودتون رو جایگزاری کنید.بعد از درج این درس در url شما به صفحه ای هدایت می شوید که می بایست نام کاربری و پسورد هاست دایرکت ادمینتون رو که شرکت هاستینگ موردنظر بهتون داده را وارد کنید.اگر یوزر و پسورد ندارید نگران نباشید می توانید از شرکت هاستینگی که اقدام به خرید هاست دایرکت ادمینتون کردید این اطلاعات را بگیرید.
خب حالا که وارد این محیط شدید می توانید آپلود و بارگزاری فایل و یا فایل هاتون و انجام بدید که به شما آموزش می دهیم چطور این کار را انجام دهید.

مطالعه بیشتر: آموزش نصب وردپرس در دایرکت ادمین

آموزش آپلود فایل و عکس در دایرکت ادمین

برای آپلود و بارگزاری عکس فایل در هاست چه دایرکت ادمین و چه سی پنل مقدار حجم مشخصی تعریف شده که شما بیشتر از این مقدار رو نمیتونید انجام بدید که باید ببینید حداکثر فایل آپلودی شما چقدر است تا با بارگزاری فایل با حجم بالا دچار مشکل نشوید.
خب اگر در سیستم شما چند فایل هست که می خواهید همه آن ها را با هم آپلود و بارگزاری کنید ابتدا لازم است که فایل ها را به حالت فشرده در بیاورید و یا به اصطلاح زیپ کنید.

برای فشرده سازی فایل های سیستم چه کار کنیم؟

برای به حالت زیپ در آوردن فایل های روی سیستمتون ابتدا می بایست نرم افزار مرتب مثل WINRAR را روی سیستمتون نصب کنید.
خب حالا می تونید فایل هایی که روی سیستمتون هستند و می خواهید اون ها رو بارگزاری کنید را انتخاب کنید و با کلیک راست کردن روی گزینه add to archive بزنید تا فایل های انتخابی شما فشرده بشن مثل عکس زیر:

 

 خب بعد از انجام مراحل در عکس صفحه ای برای شما باز میشه که می بایست فرمت یا نوع فشرده سازی را انتخاب کنید که شما zip را انتخاب کرده و ok کنید.

 

 خب بعد از انجام فشرده سازی می بینید که فایل فشرده ای هم نام با فایل های که فشرده کردید در همان قسمت ایجاد می شود، همانند تصویر زیر.این فایل فشرده همان فایلی است که شما می توانید در دایرکت ادمین سایتتان آپلود کنید.

 
خب حالا در این مرحله می رسیم به :

نحوه آپلود فایل در دایرکت ادمین

خب شما متوجه شدید چطور وارد دایرکت ادمین سایتتون بشید، خب حالا در محیط دایرکت ادمین به دنبال گزینه File manager بگردید و کلیک کنید تا وارد بخش File manager بشید.

 
در این بخش باید دامنه ای را که می خواهید آپلود فایل برایش انجام بدهید را انتخاب کنید.

 
حالا وارد دامنه مورد نظر بشید

 
خب حالا از لیستی که می بینید فولدر public_html انتخاب و کلیک کنید تا وارد public_html بشید.

 
حالا که وارد فولدر public_html شدید گزینه upload رو پیدا کنید و کلیک کنید.

 
خب صفحه ای برای شما باز میشه که از این قسمت می تونید فایل یا عکس و هرچی که میخواهید آپلود کنید را انتخاب کنید پس روی choose file کلیک کنید فایل یا فایل هاتون رو انتخاب و آپلود کنید.

 
خب بعد از اینکه فایل یا فایل هاتون رو انتخاب کردید مثل عکس زیر گزینه آپلود رو کلیک کنید تا آپلود و بارگزاری انجام بشه و حتما صبر کنید تا بارگزاری کامل بشه و پیغام موفقیت برای شما بیاد.

 

 
خب کار تمام است و شما می توانید با کلیک روی کلمه hear در Click here to go back به صفحه public_html برگرید و با رفرش صفحه فایل آپلود شده را ببینید.

 
امیدواریم این آموزش برای شما مفید باشد.

شرکت طراحی سایت نوپرداز

چطور در دایرکت ادمین آپلود فایل انجام بدیم؟ 5از 5براساس 1 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

15 + 4 =

پربازدیدترین ها