آموزش کامل اتصال هاست دانلود به هاست اصلی سایت

  • توسط اسدی
  • 0 دیدگاه
  • آموزش ها
آموزش کامل اتصال هاست دانلود به هاست اصلی سایت

همانطور که در مقالات قبلی درمورد هاست دانلود و کاربرد آن صحبت کردیم هم اینک در این مقاله به شما یاد می دهیم چگونه هاست دانلود را به هاست اصلی سایت اتصال بدهید.
اتصال هاست دانلود به هاست اصلی اقدامی است که باید بعد از خرید هاست دانلود انجام دهید و البته اگر از شرکتی که هاست خریدید بخواهید این کار را برای شما انجام می دهد و شما نیازی به آموزش اتصال هاست دانلود به هاست اصلی ندارید. ولی اتصال هاست دانلود به هاست اصلی کار ساده ای است که در این مقاله به صورت کامل به شما یاد می دهیم چطور این کار را بکنید.

مطالعه بیشتر :

هاست دانلود چیست و چه کاربردی دارد ؟


هاست دانلود معمولا با حجم های بالا در اختیار قرار می گیرد و فقط مخصوص دانلود می باشد که بدین صورت شما هاست اصلی خود را پر مکنید و باعث کاهش سرعت سایتتان نمی شوید و همچنین لینک مستقیم به کاربرانتان به منظور دانلود می دهید.

برای اتصال هاست دانلود به هاست اصلی سایت باید چه کنم؟


اولین اقدام بعد از خرید هاست دانلود باید انجام دهید این است که به کنترل پنل هاست اصلی سایت که می تواند سی پنل و یا دایرکت ادمین باشد بروید.
یک ساب دامنه با نام dl.name site.com بسازید.
سپس از بخش Domains گزینه Advanced edit dns zone را زده و وارد این قسمت شوید.

 

 وقتی وارد Advanced edit dns zone شدین هم اینک شما می بایست یک رکورد به ساب دامین خود ایجاد کرده و این ساب دامنه را به هاست دانلود اتصال می دهیم.

 

  • در تصویر بالا در قسمت اول و یا Type حرف A را تایپ کنیید
  • در بخش بعد و یا همان name ساب دامین خود را وارد کنید.
  • و در بخش آدرس نام آی پی هاست دانلود خود را تایپ کرده و گزینه ادد رکورد را کلیک کنید.
  • به شرکت میزبانی هاست خود بگویید که نام دامنه اصلی در هاست دانلود را به ساب دامنه ویرایش نمیاد.

    شما با انجام این مراحل می توانید اتصال هاست دانلود خود را به هاست اصلی سایت انجام دهید و از هاست دانلود برای قرار دادن لینک مستقیم دانلود به کاربران بدهید و با آپلود فایل های سنگین خود روی هاست دانلود باعث بهینه سازی سایتتان شوید که از نظر سئو بسیار حائز اهمیت است و از نظر موتور های جستجو نظیر گوگل نیز یک سایت دوست داشتنی می شوید.

 

برای این که یک سایت حرفه ای داشته باشید مهم است که سایت شما چه قدرتی داشته باشد و یک طراحی سایت حرفه ای داشته باشید و بدین منظور داشتن یک سایت توسط یک شرکت طراحی سایت می تواند خیال شمار را نسبت به خیلی از مسائل راحت کند.
شما جهت مشاوره رایان در زمینه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل می توانید از طریق تماس با مای سایت با شرکت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز در ارتباط باشید.

آموزش کامل اتصال هاست دانلود به هاست اصلی سایت 5از 5براساس 1 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

10 + 14 =

پربازدیدترین ها