مشاوره برای طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل

  • توسط امامی
  • 0 دیدگاه
  • آموزش ها
مشاوره برای طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل

در این مقاله از شرکت نوپرداز قصد داریم مباحث مهمی که هنگام مشاوره سایت و اپلیکیشن باید در نظر گرفت را بررسی نماییم. برای دریافت دقیقتر مطالب پیرامون مشاوره طراحی سایت و اپلیکیشن و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.

طراحی سایت و اپلیکیشن چیست؟

طراحی سایت به فرآیندی گفته می شود که پس از انجام آن هنگامی که یک آدرس را در مرور گر مانند "http://nopardazco.com" جستجو می کنید، مرورگر برای شما آن فایل ها و صفحاتی را که ساخته اید باز می کند. معمولا در بخش میزبانی فایل حاوی سایت شما صفحه اصلی سایت با index.htm نام گذاری می شود. 

طراحی اپلیکیشن نیز به فرآیندی گفته می شود که طی آن برای شما یک برنامه با قابلیت استفاده در پلتفرم مورد نظر شما مانند اندروید و ios ساخته می شود.

اغلب وب سایت ها و اپلیکیشن های مهم دنیا به صورت کاملا اختصاصی و برنامه نویسی شده هستند که برای ساخت آن ها از زبان های برنامه نویسی مختلف مانند php، asp ، جاوا و... استفاده می گردد. البته سایت ساز ها و اپلیکیشن ساز های آماده هم هستند که می توانید بسته به نیاز خود از آن ها استفاده کنید.

مباحث UI و UX در طراحی سایت چیست؟

UI یا همان user interface نحوه طراحی بخش ظاهری سایت شما هست که با رعایت آن شما می توانید مطالب و محتوا سایت خود را به صورت بهتری به کاربران ارائه دهید. UI در حقیقت همان چیز هایی هستند که در سایت شما قابل مشاهده اند. (مانند تصاویر، متن ها و غیره).

UX یا User Experience در حقیقت شامل تجربه کاربران هنگام استفاده از یک سایت است که در آن تمامی عواطف و رفتار کاربران بررسی می گردد. با استفاده از UX شما در طراحی خود احساسات و رفتار های کاربران را نیز در نظر می گیرید.

امروزه استفاده از UI و UX در کنار هم سبب شده است تا وب سایت ها به طور حرفه ای تری طراحی و پیاده سازی شوند.

مشاوره سئو و بهینه سازی سایت

امروزه سئو و بهینه سازی سایت یک بخش جدایی ناپذیر از بازاریابی کسب و کار های اینترنتی می باشد. مشاوران سئو به شما کمک می کنند تا وب سایت شما در کلمات کلیدی مورد نظرتان رتبه های بهتری در موتور های جستجو مانند گوگ پیدا کنند و از این طریق شما نیز مشتریان بیشتری به دست آورید.

مشاوره سئو سایت 

متخصصان ما در شرکت طراحی سایت نوپرداز آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان سئو و بهینه سازی سایت به شما مشتریان گرامی هستند.

بررسی امکانات سایت و اپلیکیشن

سایت ها و اپلیکیشن ها امکانات گسترده و اختصاصی زیادی دارند که در لیست زیر تعدادی از آن ها را قرار داده ایم:

  • پنل مدیریتی حرفه ای
  • امکان تغییر و دستکاری بخش های مختلف
  • ایجاد فروشگاه و درگاه پرداخت اینترنتی
  • ایجاد وبلاگ و خبرنامه
  • استفاده از نقشه گوگل و مسیریاب
  • ساخت صفحات تماس با ما و درباره شرکت
  • و سایر خدمات اختصاصی دیگر

شما مشتریان گرامی می تواند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان طی ساعات اداری با ما تماس حاصل فرمایید.

مشاوره برای طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل 5از 5براساس 1 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

5 + 9 =

پربازدیدترین ها