ساخت اپلیکیشن موبایل چقدر زمان نیاز دارد؟

  • توسط کربلایی
  • 0 دیدگاه
  • آموزش ها
ساخت اپلیکیشن موبایل چقدر زمان نیاز دارد؟

امروزه در هر زمینه‌ای می‌شود از اپلیکیشن ها کمک گرفت. قطعا گوشی هوشمند خودتان پر از اپلیکیشن های مختلف است. بازی ها، اپلیکیشن های کاربردی، فروشگاهی و... همگی از جمله این اپلیکیشن ها هستند. شما با توجه به نیازها و علاقه خود از برخی اپلیکیشن ها استفاده می کنید. بحث مورد نظر ما این است که برای ساخت اپلیکیشن های مختلف چقدر زمان نیاز است؟ با توجه به اهمیت اپلیکیشن ها و تأثیر آن بر موفقیت یک کسب و کار اینکه بدانیم ساخت اپلیکیشن موبایل چقدر زمان نیاز دارد بسیار ضروری است. پس اگر علاقه دارید در این زمینه اطلاعات بیشتری داشته باشید با ما همراه باشید.

عوامل مؤثر در زمان طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل

عوامل بسیاری در زمان ساخت یک اپلیکیشن تأثیرگذار است. شما در ابتدا باید با مراجعه به یک برنامه نویس یا شرکت مشاوره دریافت کنید. سپس با توجه به امکاناتی که شما نیاز دارید و امکاناتی که با توجه به کسب و کارتان شرکت مورد نظر پیشنهاد خواهد داد، زمان تحویل اپلیکیشن و هزینه آن به صورت حدودی مشخص خواهد شد. برای مثال زبان برنامه نویسی بسیار مهم است. اینکه برای ios و با زبان سویفت اپلیکیشن بخواهید هزینه و زمان بیشتری در بر خواهد داشت زیرا افراد زیادی در این زمینه فعالیت نمی کنند.

ساخت اپلیکیشن توسط برنامه نویس

ممکن است شما یک برنامه نویس حرفه ای سراغ داشته باشید یا به شما معرفی شود. اگر از یک برنامه نویس بخواهید برای شما اپلیکیشن طراحی کند در جواب اینکه چه زمانی اپلیکیشن آماده خواهد شد، خواهید شنید "دقیقا نمی دانم" زیرا یک برنامه نویس باید ابتدا تمامی نیازهای شما را بسنجد و با توجه به امکانات مورد نیاز و پیچیدگی های طراحی زمان را تخمین بزند.

ساخت اپلیکیشن توسط یک شرکت

اگر به یک شرکت مراجعه کنید پس از مشاوره و بررسی امکانات مورد نیاز شما زمانی پیشنهاد می شود که در مقایسه با زمان پیشنهادی یک برنامه نویس بسیار بیش تر است. شاید زمانی حدود 6 ماه نیز بشنوید. زیرا نیروی برنامه نویس اپلیکیشن یک سرکت محدود است و تعداد پروژه ها ممکن است زیاد باشد. از این رو شما در نوبت قرار می گیرید.

مراحل ساخت یک نرم افزار موبایل

  • مشاوره و راهنمایی درباره ی امکانات اپلیکیشن
  • طراحی گرافیکی اپلیکیشن
  • کدنویسی اپلیکیشن
  • تست اپلیکیشن
  • انتشار نسخه نهایی

هزینه طراحی یک نرم افزار موبایل

هزینه طراحی یک اپلیکیشن با توجه به پیچیدگی آن متفاوت خواهد بود. به طور کلی نمی توان قیمت معینی برای طراحی و ساخت نرم افزار موبایل تعیین کرد. با توجه به اینکه شما چه اپلیکیشنی می خواهید، چه مدت زمان می برد اپلیکیشن حاضر شود، هزینه های جانبی چقدر است و... قیمت طراحی اپلیکیشن متفاوت خواهد بود.

به نظر شما چه عوامل دیگری نیز هستند که در این امر موثرند؟

ساخت اپلیکیشن موبایل چقدر زمان نیاز دارد؟ 4از 5براساس 60 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

13 + 9 =

پربازدیدترین ها