بررسی تگ­ های H و انواع سرتیتر در وب سایت ها

  • توسط جهانی
  • 0 دیدگاه
  • آموزش ها
بررسی تگ­ های H و انواع سرتیتر در وب سایت ها

عنوان ها یا سرتیترها (از جمله تگ های H) از مهمترین قسمت های سایت هستند. استفاده از این عناوین ضروری است و تاثیر مستقیمی در سئو وب سایت دارد. واژه های موجود در عناوین به خصوص h1 و h2 توسط موتورهای جستجو بررسی شده و به عنوان نتایج در جستجوی کاربران نمایش داده می­شود. امروزه نه تنها کیلد واژه ها بلکه تمام عنوان توسط گوگل بررسی می­شود. زیرا نتایج دیگر تنها براساس کیلد واژه ها نیست بلکه بر اساس جملات و مفهوم نیز است.

انواع سرتیترها

اگر وبلاگ نویس هستید یا سایت دارید باید با انواع عناوین به خوبی آشنا باشید. تگ h1 برای عنوان اصلی محتوای استفاده می­شود. تگ­های h2 نیز از اولین عناوین درون محتوای شماست. واژه ها و جملات شما در تگ h2 و اولین پاراگراف زیر آن بررسی می­شوند، پس سعی کنید مهمترین نکات و واژه های خود را در این قسمت ها بنویسید.

تگ های دیگر نظیر h3 ,h4,h5,h6 از اهمیت کمتری برخوردارند. این تگ ها کlتر استفاده می-شوند و بیشتر درون تگ های h2 مورد استفاده قرار میگیرند تا مطلب به خوبی شاخه بندی شود و از طولانی شدن پاراگراف ها جلوگیری شود. به جز تگ h3 سایر تگ ها بسیار کم استفاده می­شوند.

تگ H سایت 

کجا از چه عنوانی استفاده کنیم؟

حال مسئله مهم این است که از این تگ ها در مجای مقاله و چطور استفاده کنیم؟ آیا اصول خاصی برای اینکار وجود دارد؟ باید بگوییم بله! شما به هیچ وجه نمی­توانید در مقاله خود از هیچ تگی استفاده نکنید. از طرفی دیگر استفاده بیش از حد از تگ ها نیز درست نیست. تگ h1 تنها یکبار برای عنوان اصلی مطلب استفاده می­شود تگ h2 را می توانید درون متن تا حداکثر 5 بار استفاده کنید. تگ h3 را نیز می­توانید به عنوان زیرتیتر h2 تا حداکثر 6 بار استفاده کنید. برای سایر تگ ها محدودیتی وجود ندارد.

چطور تیترها را مشخص کنیم؟

اگر در وبلاگ یا وردپرس مطلب می­نویسید که کار شما بسیار آسان است. با انتخاب جمله مورد نظر می­توانید تگ مناسب را روی آن اعمال کنید. به همین راحتی. اما اگر خودتان کد سایت را می­نویسید لازم است که با نحوه تگ گذاری آشنا باشید. روش اعمال تگ­ها از اولین چیزهایی است که هر طراح وب سایت می­آموزد. برای مثال:

عنوان مورد نظر

بررسی تگ­ های H و انواع سرتیتر در وب سایت ها 4از 5براساس 64 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

13 + 12 =

پربازدیدترین ها