معرفی حرفه ای ترین اپلیکیشن های خبری دنیا

  • توسط حسینی
  • 1 دیدگاه
  • آموزش ها
معرفی حرفه ای ترین اپلیکیشن های خبری دنیا

هنوز هم استفاده از روزنامه و مجلات برای آگاهی از اخبار و اطلاعات جدید رواج دارد. اما با گسترش اینترنت و فضای مجازی منابع خبری متعددی برای اطلاع از اخبار روزانه وجود دارد. خیلی از کاربران اینترنت با استفاده از سایت ها و حتی شبکه های اجتماعی از اخبار مختلف آگاه می شوند. اما مشکلی که وجود دارد این است که همه ی این منابع خبری معتبر و قابل اطمینان نیستند. و تشخیص خبرهای راست از دروغ بسیار مشکل می شود. پس کاربران در محیط مجازی باید بسیار دقت کنند و از صحت اخبار آگاه شوند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی اپلیکیشن های خبری بپردازیم. این بررسی در جهت امکانات این اپلیکیشن ها در حوزه فناوری و اطلاعات است.

حرفه ای ترین اپلیکیشن های خبری دنیا

Drudge Report

اپلیکیشن خبری حرفه ای 

Drudge Report یک اپلیکیشن برای دستیابی به آخرین اخبار است. این اپلیکیشن آخرین و جدیدترین اخبار جهان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. همچنین این اپلیکیشن قابلیت سفارشی سازی دارد و می توانید ستون ها و متون را سفارشی سازی کنید. خبرها برای استفاده و خواندن در موبایل و تبلت بهینه سازی شده اند. همچنین امکان اشتراک گذاری خبرها در شبکه های اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک و ... وجود دارد.

این اپلیکیشن امروزه یکی از معروف ترین اپلیکیشن های خبری دنیا است و کاربران زیادی در سراسر نقاط مختلف کره خاکی از آن استفاده می نمایند.

Feedly

اپلیکیشن Feedly 

فیدلی یک اپلیکیشن محبوب خبری است. این اپلیکیشن برای اکثر سیستم عامل ها مانند اندروید، ios، ویندوز و ... طراحی شده است.

امروزه مردم علاقه بسیاری به اطلاع سریع از انواع خبرها دارند. در این میان اپلیکیشن های خبری به کمک کاربران شتافته و دسترسی آن ها را به انواع خبرها آسان می کنند. یکی از این اپلیکیشن ها فیدلی است، که با استفاده از آن می توان به آسانی به انواع خبرها در حوزه های مختلف دست پیدا کرد. از ویژگی های مثبت اپلیکیشن خبری فیدلی می توان به طراحی ساده و کارآمد، شخصی سازی و دسته بندی خبرها اشاره کرد.

فیدلی می تواند با انواع شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و ... ارتباط برقرار کند. به این ترتیب کاربران می توانند به راحتی اخبار مورد نظر خود را در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارند.

Flipboard

اپلیکیشن خبری Flipboard حرفه ای 

Flipboard نام یکی دیگر از اپلیکیشن های محبوب خبری می باشد. این اپلیکیشن ابتدا برای آیفون طراحی شده بود؛ اما پس از مدتی نسخه اندروید آن نیز طراحی و ساخته شد، و در اختیار کاربران قرار گرفت. با این اپلیکیشن کاربران می توانند به راحتی به اخبار مهم دسترسی پیدا کرده و برخی از آن ها را برای مطالعه دقیق تر ذخیره نمایند. اپلیکیشن Flipboard مجموعه ای از انواع بهترین سایت های دنیا را در اختیار دارد. کاربران می توانند عناوین اخبار مورد علاقه خود را انتخاب کنند تا همیشه از جدیدترین اخبار در زمینه مورد نظر مطلع شوند.

News Republic

اپلیکیشن حرفه ای News Republic 

News Republic از اپلیکیشن های خبری و مهم رایگان است. کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می توانند انواع دسته بندی های اخبار را از بهترین سایت های دنیا در اختیار داشته باشند. این اپلیکیشن بسیار ساده طراحی شده است اما در عین حال هوشمند است، و پس از مدتی علائق کاربر را می فهمد و سعی می کند اخبار را بر اساس علائق کاربر فیلتر کند. این اپلیکیشن در نسخه های اندروید و ios ارائه شده است.

به نظر شما چه اپلیکیشن خبری وجود دارد که در لیست بالا قرار ندارد؟ آیا اپلیکیشن با کیفیت تری هم ساخته شده است؟ منتظر دریافت نظرات شما در این زمینه هستیم.

منبع: طراحی اپلیکیشن نوپرداز

معرفی حرفه ای ترین اپلیکیشن های خبری دنیا 4از 5براساس 198 رای

1 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

9 + 13 =

پربازدیدترین ها