10 نمونه از طراحی سایت هتل های خیره کننده

  • توسط حسینی
  • 3 دیدگاه
  • آموزش ها
10 نمونه از طراحی سایت هتل های خیره کننده

هتل ها نیز مانند همه کسب و کار های وابسته به اینترنت برای انجام رزرو و تبلیغات خدمات خود وابسته به دنیای اینترنت هستند. بنابراین طراحی سایت هتل باید به گونه ای باشد که همیشه بازدیدکنندگان فعالی را برای وبسایت به همراه داشته باشد. بنابراین یک وب سایت خیره کننده و حرفه ای می تواند آمار بازدید بیشتری را برای سایت شما به دنبال داشته باشد.

در ادامه این مقاله به معرفی برخی از برترین وبسایت های هتل می پردازیم که طرح های کلاسیک و مدرن استفاده کرده اند.

طراحی مینیمالیستی سایت هتل

طراحی سایت هتل Wynn Las Vegas

طراحی سایت هتل 

طراحی مینیمالیستی این وب سایت به خوبی باعث نمایش معماری فوق العاده هتل شده است. همانطور که می بینید تصویری جذاب در صفحه اصلی قرار دارد و تمام آیتم های به طوری منظم در سایت قرار گرفته اند. شاید در نگاه اول طراحی سایت هتل ممکن است شما را به یاد کارت پستال بیاندازد.

طراحی سایت هتل Swissotel

طراحی سایت 

Swissotel مجموعه ای شامل هتل های زنجیره ای در سراسر دنیا می باشد. این وب سایت دارای طراحی کلاسیک بوده و از رنگ ها در آن به خوبی استفاده شده است. تایپوگرافی متون به کار رفته نیز با همه سایت سازگاری داشته و احساس خوبی را ایجاد نموده است.

طراحی سایت گروه هتل داری Preferred

طراحی سایت گروه هتل داری 

گروه هتل داری Preferred برند های مختلفی را در نقاط مختلف دنیا پوشش می دهد. همه اطلاعات این وب سایت را می توانید ببینید و از آن لذت ببرید.

طراحی سایت شرکت Aria Hotel

طراحی سایت شرکت Aria Hotel 

در مقایسه با طراحی سایت سایر هتل ها این وبسایت کمی شلوغ به نظر می آید. با این وجود هنوز هم طراحی مینیمالیستی دارد. بخش پیشنهادات به طوری منظم در پایین و گوشه سایت قرار گرفته است.

طراحی سایت هتل Hollmann Beletage

طراحی سایت هتل Hollmann Beletage 

این وب سایت پیچیدگی های جدیدی را به طراحی های سنتی وب سایت های هتل اضافه کرده است. البته ممکن است نمایشی مانند یک وب سایت لاکچری نداشته باشد ولی حس سرگرم کننده خوبی را برای مخاطبان ایجاد می کند.

طراحی سایت هتل Oxford

طراحی سایت هتل Oxford 

در حالی که بسیاری از وبسایت ها از تصاویر جذاب استفاده می کنند اما این سایت از رنگ های ساده بهره گرفته است. در این مورد از رنگ بژ برای ایجاد آرامش استفاده نموده است.

طراحی سایت هتل Faena 

طراحی سایت هتل Faena 

اینجا نه تنها یک وب سایت بلکه یک گالری هنری هم نمایش داده شده است. در این وب سایت کمتر از رنگ های سفید و کرم استفاده شده و با استفاده از رنگ های تیره فضای رمانتیکی را ایجاد کرده اند.

طراحی سایت هتل Peninsula

طراحی سایت هتل Peninsula 

در این وب سایت نیز شاهد استفاده از رنگ های تیره هستیم. نکته جالب توجه این است که اتاق های هتل نمایش داده نشده اند بلکه کارکنان آن در یک نور روشن نشان داده شده اند.

طراحی سایت هتل Cambell Gray

طراحی این سایت هتل شامل عکس هایی واضح و شفاف از هتل و محیط اطراف آن است. از رنگ های سیاه و سفید برای نمایش متون استفاده شده است. بازدیدکنندگان می توانند تصاویر هتل و محیط اطراف آن که گزینه های مهمی برای رزرو کردن محسوب می شوند را ببینند.

طراحی سایت هتل Hoxton 

 

در طراحی سایت حرفه ای این هتل از ترکیب رنگ های سرد استفاده شده است. وجود عناصر جذاب و سرگرم کننده اکثریت محیط سایت را تحت تاثیر قرار داده است. همچنین گزینه هایی برای رزرو و مشاهده اتاق های هتل در بالای صفحه قرار دارد که کاربری سایت را بسیار مناسب کرده است.

نظر شما درباره طراحی این سایت ها چیست؟ بی صبرانه منتظر دریافت نقطه نظرات شما عزیزان هستم.

10 نمونه از طراحی سایت هتل های خیره کننده 4از 5براساس 1564 رای

3 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

13 + 9 =

پربازدیدترین ها