فروش بیشتر محصولات با طراحی فروشگاه اینترنتی

  • توسط حسینی
  • 9 دیدگاه
  • آموزش ها
فروش بیشتر محصولات با طراحی فروشگاه اینترنتی

کسب و کار های کوچک و فروشگاه اینترنتی

کسب و کار های کوچک بهتر است برای افزایش فروش محصولات خود گزینه های تجارت الکترونیک مناسبی انتخاب کنند. یکی از مهم ترین آن ها جذب و حفظ مشتریان فروشگاه است. فروشگاه اینترنتی در واقع فرآیند خرید و فروش محصولات است که از طریق اینترنت انجام می پذیرد. امروزه مردم از خرید و فروش آنلاین دلیل سرعت بالا و آسان بودن استفاده از آن استقبال خوبی کرده اند. 

استفاده از فروشگاه های اینترنتی می تواند به کسب و کار شما برای رسیدن به بازار های جدید کمک کند و افزایش فروش محصولات شما را در پی داشته باشد. اما بسته های نرم افزاری فروشگاه های اینترنتی گسترده هستند و طیف وسیعی از قیمت ها را در بر میگیرند. برای این منظور مطمئن شوید که درک درستی از نیاز های کسب و کار خود دارید و سایر فروشگاه های اینترنتی را بررسی کنید.

شاید مهم ترین نکته ای که بعد از طراحی فروشگاه اینترنتی باید بررسی نمود، سئو و بهینه سازی فروشگاه اینترنتی است و نیاز به تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارد. هر چقدر هم که وب سایت شما زیبا و کاربرپسند باشد، در صورتی که بازدید کننده ای نداشته باشید دچار مشکل خواهید شد. به همین خاطر استفاده از نیرو های متخصص برای بهبود وضعیت سایت فروشگاهی شما از جمله ملزومات می باشد.

فروشگاه اینترنتی  

برنامه ریزی برای فروشگاه اینترنتی

استفاده از یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای گام مناسبی برای رشد کسب و کار شما است اما شما باید برای کسب موفقیت به تکنولوژی روز دنیا و کسب و کار خودتان توجه داشته باشید. پرسش های زیر می تواند به شما کمک کند:

  • آیا استفاده از یک فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار من مناسب است؟ اگر هست، چرا؟
  • رقیبان من چه کسانی هستند و آن ها چه زمانی شروع به کار کرده اند؟
  • آیا می توانم این سیستم کسب و کار آنلاین خود را به صورت اینترنتی هم پردازش کنم؟
  • وب سایت من چه کاری باید انجام دهد؟ آیا نیاز به دسته بندی ها و زیر دسته های مختلفی دارد؟
  • آیا به سبد خرید نیاز دارم؟
  • برای یک فروشگاه آنلاین چه دانش و اطلاعاتی مورد نیاز من است؟
  • چگونه ترافیک ورودی به فروشگاه اینترنتی را افزایش دهم؟

 

کتاب آموزش فروش و طراحی فروشگاه اینترنتی

هر چند بحث طراحی فروشگاه اینترنتی از نظر ساختار برنامه نویسی و پلن های مختلف کسب و کار بسیار گسترده است اما در این قسمت یک کتاب الکترونیکی قرار داده ایم. این کتاب به شما در طراحی فروشگاه اینترنتی و روش های فروش محصولات کمک می کند. با مطالعه این کتاب دید بهتری نسبت به فروشگاه های اینترنتی و روش های مختلف فروش به دست می آورید.

دانلود کتاب: 

 

 

فروش بیشتر محصولات با طراحی فروشگاه اینترنتی 4از 5براساس 1390 رای

9 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

11 + 15 =

پربازدیدترین ها