آموزش طراحی سایت با جوملا

  • توسط فراهانی
  • 7 دیدگاه
  • آموزش ها
آموزش طراحی سایت با جوملا

جوملا یکی از ابزار های مهم طراحی سایت است که امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند وب سایت های قدرتمند و زیبایی را طراحی کنند. ابتدائی ترین نسخه جوملا در سال 2005 منتشر گردید و سپس گروهی از برنامه نویسان شروع به کار کردن روی آن کردند. با استفاده از جوملا می توانید طراحی سایت های خبری، شرکتی، فروشگاهی و غیره را انجام دهید. همچنین وب سایت های بزرگی در دنیا هستند که از این ابزار بهره می برند که از جمله برجسته ترین آن ها می توان به وب سایت مک دونالد و یونیسف اشاره نمود. این ابزار طراحی سایت توسط هزار نفر پشتیبانی می شود و متخصصان آن به صورت شبانه روزی در حال عیب یابی و ارتقاء آن هستند. 

بسیاری از افراد هنگامی که صحبت از ابزار های طراحی سایت می شود، از وردپرس و امکانات آن تعریف می کنند اما باید در نظر داشت که وردپرس و جوملا هر کدام مزیت ها و معایب مخصوص خود را دارند و این بر عهده شما است که بنابر مشخصات وب سایت مد نظرتان از بهترین ابزار استفاده کنید و یا نسبت به کد نویسی اختصاصی برای وب سایت اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید برای تبدیل شدن به یک طراح سایت حرفه ای باید آموزش های حرفه ای ببینید و از اصول و قوانین درست طراحی سایت پیروی کنید.

مزیت های طراحی سایت با جوملا

  • قابلیت توسعه آسان
  • ابزار ها و امکانات متنوع
  • پشتیبانی مناسب
  • استفاده از سبک معماری MVC
  • استفاده از کتابخانه های گسترده

سیستم طراحی سایت جوملا از سال 2005 تا کنون جوایز متنوعی را در بخش های مختلف دریافت نموده است و در حال حاظر هم حدود 3 درصد وب سایت های دنیا با استفاده از جوملا طراحی شده اند که این ها دلایلی برای افزایش قدرت و پر طرفدار بودن این ابزار طراحی سایت است. همچین جوملا در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ها نیز ابزار های مختلفی را ارائه داده است تا کاربران با استفاده از آن ها بتوانند وب سایت های خود را به صفحات اول موتور های جستجو انتقال دهند.

همانطور که می دانید برای حرفه ای شدن در هر زمینه نیاز به آموزش های صحیح و تخصصی است. به همین جهت ما در زیر فایل های آموزشی مربوط به طراحی سایت با استفاده از جوملا را قرار داده ایم که توسط برترین متخصصان این حوزه ایجاد گردیده است. 

دانلود فایل 1: 

 

دانلود فایل 2: 

 

 

آموزش طراحی سایت با جوملا 4از 5براساس 838 رای

7 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

4 + 2 =

پربازدیدترین ها