تکنیک های تاثیر گذار طراحی وب سایت

  • توسط کربلایی
  • 13 دیدگاه
  • آموزش ها
تکنیک های تاثیر گذار طراحی وب سایت

استفاده از یک وب سایت بهتر به معنای تجربه ای بهتر برای همه خواهد بود. کاربران باید بتوانند بدون نگرانی درباره چیزی که به دنبال آن هستند در دنیای وب جستجو کنند. توسعه دهندگان بایستی سایت هایی را طراحی کنند که به آسانی به روز رسانی و نگه داری شوند. طراحی وب سایت باید به طور تاثیرگذار باشد. تاثیر گذاری باید در قلب پروژه باشد و دسترسی، واکنش گرا بودن، استراتژی محتوا یا عملکرد بارگذاری صفحات را شامل می شود. کارآمد بودن پروژه به معنای سریع تر عمل کردن نیست، بلکه به معنای ساختن چیز هایی بهتر و استفاده از تکنیک های حرفه ای است که در زیر به تحلیل این موارد می پردازیم:

طراحی سایت تاثیرگذار 

پرسیدن سوال

طراح UX می گوید: برای چه کسی آن را ساختی؟ "چرا آن ها به آن نیاز دارند؟ کجا آن ها از آن استفاده می کنند؟ چه دستگاه هایی از آن استفاده می کنند؟ آیا شما با آن ها صحبت کرده اید؟ چطور می دانید که چه زمانی انجام می شود؟ طرح آزمایشی چیست؟ آیا کسی نمونه اولیه را تولید می کند؟ آیا می دانید چه چیزی از شما خواسته شده است؟ آیا پاسخ به هر یک از این سوال ها دارید؟ نه، قبل از ساخت باید به آن ها پاسخ دهید. "

به کد های خود گوش دهید

بازدید کنندگان وب سایت شما را دقیقا همانطور که کدهای html آن نوشته شده است مشاهده می کنند. سعی کنید کیفیت معنایی صفحات خود را با گوش دادن به کد های html افزایش دهید. اگر مورد نامنظمی را مشاهده کردید برای بهبود آن کد ها را تغییر دهید.

حفاظت از دسترسی به وب سایت

وب رسانه ای قابل دسترس است. یک سند HTML را می توان توسط هر کسی در هر دستگاهی حتی در کمترین ارتباطات مشاهده کرد. هر انتخابی که شما به عنوان یک طراح یا توسعه دهنده انجام می دهید، می تواند از قابلیت دسترسی آن محافظت کند یا آن را به آن آسیب برساند، پس باید تصمیمی عاقلانه بگیرید.

تصویری بزرگ را در ذهن داشته باشید

انتخاب های فنی خود را قبل از درک مشکلات، انجام ندهید. سعی کنید انتخاب های خود را با تصویری بزرگ و تیم پروژه گسترده تر خود در نظر بگیرید. بسیاری از فناوری ها می توانند هر چیزی را انجام دهند، اما آیا باید دید آن ها چه تاثیری بر مردم، فرآیندها، فن آوری و تجربیات دارند؟

در مورد مکالمات فکر کنید، نه صفحات

فکر کردن به طراحی تلفن های همراه یک راه مفید برای رسیدگی به اولویت بندی محتوای صفحات است و سپس می توانید تصمیم بگیرید که کدام بخش های آن مهم تر هستند. بایستی در طراحی به درخواست های کاربران و نحوه پاسخ دادن وب سایت شما به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید.

درباره خطا ها تحقیق کنید

مهم نیست که چند بار برنامه خود را آزمایش کرده اید و چه تعداد دستگاه از آن استفاده می کنند. هرگز برنامه ای را اجرا نخواهید کرد که حاوی اشکالات مختلفی باشد. با استفاده از API GitHub می توانید خطا های وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید و از window.onerror برای پیگیری خطاهای جاوا اسکریپت استفاده کنید. بیشتر

 منبع: طراحی سایت نوپرداز

تکنیک های تاثیر گذار طراحی وب سایت 4از 5براساس 1331 رای

13 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

5 + 15 =

پربازدیدترین ها