6 راه افزایش بازدید از گوگل

  • توسط
  • 0 دیدگاه
  • ترفندها
6 راه افزایش بازدید از گوگل

در این مقاله 5 را افزایش بازدید از گوگل به شما پیشنهاد می شود تا با استفاده از این 5 راه، بازدید از گوگل را افزایش دهید و در نتایج سرچ موتور جستجوی گوگل جایگا مناسبی داشته باشید.
چنانچه صاحب یک وب سایت هستید و کسب و کار و خدمات خود را از طریق سایت خود به کاربران انینترنت معرفی می کنید باید برای شما مهم باشد که چه تعداد از کاربران وب و اینترنت شما را بیابند و سمت شما بیایند.

 

راه های افزایش بازدید از موتور جستجوی گوگل :

قبل از طراحی سایتتون باید تحقیق و بررسی کنید تا بدانید چه وب سایتی با چه خدماتی می تونه کسب و کار اینترنتی شما را رونق بده، بعد از برسی و تحقیق های به عمل اومده می توانید با انتخاب بهترین تیم و شرکت طراحی سایت ایده و خواسته های خود را به بهترین شکل اجرایی کنید.

برای انتخاب تیم طراحی سایت مورد نظرتون می تونین سابق و نمونه کارهای طراحی سایت اون شرکت رو مورد بررسی قرار بدین تا بهترین انتخاب رو داشته باشین چرا که یک وب سایت قدرتمند جایگاه بهتری پیش موتورهای چستجو نظیر گوگل داره و اینجوری می تونید از طریق گوگل افزایش بازدید داشته باشید.

 

  • سایت خود را در سرچ کنسول گوگل ثبت کنید

بعد از طراحی و آپلود سایتتون اولین قدمی که لازمه بردارین اینه که سایت خودتون رو به گوگل معرفی کنید و افزایش بازید از گوگل داشته باشید. برای این کار باید از قسمت سرچ کنسول گوگل سایت خودتون رو ثبت کنید. اگر نمیدونید چطور این کار رو انجام بدین به لینک زیر مراجعه کنید :

ثبت سایت در گوگل | چگونه از گوگل وبمستر استفاده کنیم؟

 

  • ثبت نقشه سایت در سرچ کنسول
    برای اینکه ربات ها و خزنده های گوگل بتونن صفحات و آدرس ها و مسیرهای سایت شما رو بررسی کنند نیاز به نقشه و آدرس دهی دارند که شما با ثبت سایت خودتون توی سرچ کنسول این مسیر ها رو به گوگل می دین و گوگل دیگه کار خودش رو بلده.
    نقشه سایت برای افزایش بازدید از گوگل خیلی مهمه.

خب بهتره در مورد سئو و بهینه سازی سایت بشتر بدونید چرا که سئو راهی است که باعث میشه از گوگل و موتورهای جستجو بازدید بیشتری برای شما بیاد :

سئو و بهینه سازی وب سایتمحتوای کپی ممنوع

 

  • اگر تولید محتوای اختصاصی نداشته باشید و مطلب کپی رو سایتتون بزارید گوگل سریع این رو میفهمه و سایت شما رو یک سایت کپی و بی ارزش میدونه.
    برا افزایش بازدید از گوگل باید محتوای اختصاصی تولید کنید.

 

  • موقعیت مکانی و جغرافیایی خود را به گوگل اعلام کنید
    یکی دیگه از راه های افزاش بازدید از گوگل اینه که به گوگل بگید که از کجای جهان هستید و زبان شما چیست. با این کار کمک زیادی به جایگاه خود در نتاج سرچ گوگل کردید.

 

  • از Rich snippet استفاده کنید که با این کار باعث می شوید مطالب شما کلیک بیشتری بخورند که قابل توجه گوگل است.

برا مطالعه بیشتر می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید :

برای افزایش بازدید سایت چکار کنیم؟

امیداریم این مقاله برای شما مفید بوده باشه

 

6 راه افزایش بازدید از گوگل 5از 5براساس 1 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

4 + 6 =

پربازدیدترین ها