برترین اپلیکیشن های کسب درآمد آنلاین

  • توسط جهانی
  • 0 دیدگاه
  • اخبار تکنولوژی
برترین اپلیکیشن های کسب درآمد آنلاین

بسیاری از اپلیکیشن ها چه کاربردی و چه برای سرگرمی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. شما از مارکت های مختلف می‌توانید این اپلیکیشن ها را نصب و از آنها استفاده کنید. اما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که این قبیل اپلیکیشن ها به خصوص اپلیکیشن های رایگان چه سودی برای سازندگان خود دارند؟ در این مقاله هدف ما این است که برای شما برترین اپلیکیشن های کسب درآمد آنلاین را معرفی کنیم. این اپلیکیشن ها در انواع مختلف و به صورت پولی یا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و می‌توانند برای سازندگان اپلیکیشن درآمد زایی کنند. پس اگر به فکر درآمد از طریق طراحی اپلیکیشن هستید یا به این موضوع علاقه دارید در این مقاله با ما همراه باشید.

Foap

اپلیکیشن foep 

این برنامه یک اپلیکیشن برای تصاویر است. افراد با نصب این برنامه و عضویت در آن می‌توانند عکس‌های مختلف خود را در اپلیکیشن با سایرین به اشتراک گذاشته و به ازای لایک های دریافتی درآمد کسب کنند. در کار با این اپلیکیشن هیچ محدودیتی وجود ندارد. به علاوه اپلیکیشن Foap باعث می‌شود تا افراد همیشه به دنبال تصاویر جالب و متفاوت و با کیفیت باشند تا از این طریق بتوانند درآمد خود را بالا ببرند. پس این موضوع باعث می‌شود کیفیت عکس ها به طور محسوسی بالا برود.

Bookscouter

اپلیکیشن Bookscouter 

این اپلیکیشن در ایران کاربردی ندارد. اما در خارج از کشور یک اپلیکیشن کاربردی است. اگر در خانه کتاب های قدیمی دارید که دیگر نیازی به آنها ندارید یا کتاب های زیادی دارید که مطالعه کرده اید اما دیگر جایی برای نگهداری آنها ندارید می‌توانید کتاب را از طریق این اپلیکیشن به فروش برسانید. شرکت های بسیاری برای بازخرید کتاب های دست دوم وجود دارند. شما با استفاده از بارکدخوان این اپلیکیشن اطلاعات کتاب را در اختیار این شرکت ها قرار داده و بهترین پیشنهاد را برای فروش انتخاب خواهید کرد و به همین راحتی کتاب های خود را می‌فروشید.

Fieldagent

اپلیکیشن Fieldagent 

با استفاده  از این اپلیکیشن می‌توانید برای خود شغل پیدا کنید. روی نقشه مشاغل مختلف را مکان یابی کنید شغل ها را پیدا کرده و جزئیات آنها را تماشا کنید. سپس شغل مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب شغل مورد نظر تنها دو ساعت برای تکمیل مدارک مورد نیاز وقت دارید. از این طریق به راحتی می‌توانید شغلی پیدا کرده و درآمد کسب کنید.

Cash for laptop

اپلیکیشن Cash for laptop 

این برنامه برای فروش لپ تاپ های دست دوم کاربرد دارد. شما می‌توانید مدل دستگاه و جزئیات آن را وارد کرده و لپ تاپ خود را برای فروش بگذارید. سپس می‌توانید لپ تاپ خود را بسته بندی کرده و برای خریدار یا شرکت باز خرید با پست رایگان بفرستید و پول خود را دریافت کنید.

منبع: نوپرداز

برترین اپلیکیشن های کسب درآمد آنلاین 4از 5براساس 74 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

7 + 12 =

پربازدیدترین ها