معرفی اپلیکیشن های برتر گوگل پلی (Google Play) در سال 2019

  • توسط جهانی
  • 0 دیدگاه
  • اخبار تکنولوژی
معرفی اپلیکیشن های برتر گوگل پلی (Google Play) در سال 2019

دنیای اپلیکیشن ها دنیای بسیار بزرگی است. اپلیکیشن های بسیاری طراحی شده و همچنان نیز طراحی و ساخته می شوند. نمی توان به راحتی چند اپلیکیشن را به عنوان اپلیکیشن برتر معرفی کرد. زیرا هر روزه با تولید اپلیکیشن های جدید، شاهد ظهور اپلیکیشن های قدرتمندتری هستیم. به همین علت گوگل هر ساله برترین اپلیکیشن ها را معرفی می کند. به علاوه در تمامی فروشگاه های اپلیکیشن هر روزه اپلیکیشن های برتر و برگزیده در صفحه اول و در قسمت اپلیکیشن های برگزیده قرار می گیرند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی برترین اپلیکیشن های سال 2019 که گوگل معرفی کرده است بپردازیم.

فاکتورهای قرارگیری در لیست برترین اپلیکیشن ها

قطعا برنامه های موبایلی برگزیده تفاوت هایی با سایر اپلیکیشن های هم گروه خود دارند. اما آیا شما می دانید این تفاوت ها چیست؟ چه ویژگی هایی سبب می شود یک اپلیکیشن تا این حد موفق باشد؟ قطعا طراحی عالی، کیفیت بالا، روان و ساده بودن برنامه، نداشتن باگ های مختلف می تواند از این ویژگی ها باشد. اما مهمتر از هر چیزی کسب یک امتیاز بالا از طرف کاربران است. هرچقدر به نسبت تعداد نصب ها امتیاز برنامه بالاتر باشد نشان از کیفیت و کاربردی بودن اپلیکیشن دارد. در ادامه مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن ها در گوگل پلی (Google Play) خواهیم پرداخت.

برترین برنامه ورزش و تندرستی

بهترین اپلیکیشن ورزشی و تندرستی 

برترین برنامه در زمینه تندرستی simple habit بود. به علت مشکلات فراوان جوامع امروزی سطح استرس در بین مردم بسیار افزایش یافته است. این برنامه برای مراقبه و مدیتیشن جهت کاهش استرس تمرین های بسیاری دارد. تنها با روزی 5 دقیقه تمرین، می توانید بر استرس های خود غلبه کنید.

برترین بازی

بهترین بازی گوگل پلی 

برترین بازی مستقل که از محبوبیت بسیاری نیز برخوردار است، بازی Old man’s Journey بود. این بازی معمایی است و داستان زندگی پیرمردی در سفر است. کاربر در قالب پیرمرد سفری را طی می­کند و در آن می­تواند انواع احساسات غم، شادی ، پشیمانی و... را حس کند. اگر به دسته بازی های ماجراجویی و معمایی علاقه دارید. این اپلیکیشن به شما پیشنهاد می شود.

برترین اپلیکیشن تأثیرگذار بر اجتماع

اپلیکیشن تأثیرگذار بر اجتماع 

نرم افزار Khan academy یک نرم افزار علمی است. افرادی که به کسب اطلاعات و علوم مختلف علاقه مند هستند اما در پرداخت هزینه های بالای کلاس های آموزشی مشکل دارند، با نصب این اپلیکیشن و دسترسی به حدود 10 هزار فیلم آموزشی می توانند به کسب علم بپردازند.

برترین استارتاپ ها

برترین اپلیکیشن استارت آپ 

لقب برترین اپلیکیشن استارتاپی نیز به اپلیکیشن Canva تعلق گرفت این اپلیکیشن در زمینه کارهای گرافیکی کاربرد دارد. طراحی ساده کارت پستال، کارت دعوت، لوگو، بنر و ... با این نرم افزار میسر خواهد بود. پس این اپلیکیشن را نصب کنید و کار طراحی لوگو و تصاویر را تجربه کنید.

برترین اپلیکیشن ها با پیشرفت سریع

برترین اپلیکیشن ها با پیشرفت سریع 

از اپلیکیشن هایی که پیشرفت سریع داشتند، Empires & Puzzles توانست لقب برترین نرم افزار را از آن خود کند. این نرم افزار که یک بازی پازلی و فکری است، حدود 10 میلیون نصب داشته و توانسته امتیاز بالایی حدود 4.8 را از طرف کاربران گوگل پلی (Google Play) کسب کند.

طراحی اپلیکیشن نوپرداز ارائه دهنده خدمات حرفه ای طراحی و توسعه اپلیکیشن در ایران.

معرفی اپلیکیشن های برتر گوگل پلی (Google Play) در سال 2019 4از 5براساس 82 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

10 + 13 =

پربازدیدترین ها