10 روش افزایش فالور اینستاگرام

  • توسط حسینی
  • 1 دیدگاه
  • اخبار تکنولوژی
10 روش افزایش فالور اینستاگرام

وقتی اینستاگرام برای اولین بار در سال 2010 شروع به فعالیت نمود، بسیاری از شرکت ها به این نتیجه رسیدند که این فضا برای کسب و کارشان مناسب است. این برنامه پیشرفت فوق العاده ای داشته است به طوری که طبق آمار ها 400 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و 80 میلیون عکس به طور متوسط هر روز در آن به اشتراک گذاشته می شود. 

شرکت های زیادی وجود دارند که از فعالیت در اینستاگرام به نتایج عالی دست یافته اند. با این حال شرکت ها با یک چالش بزرگ در آن همراه هستند. پیدا کردن فالور در اینستاگرام کمی دشوار تر است زیرا شما نمی توانید از طریق تبلیغات، مانند فیس بوک، "کمپین سازی" راه بیاندازید. در ادامه استراتژی هایی را ارائه می دهیم که کمک زیادی به پیشرفت شما در اینستاگرام خواهد کرد.

لینک دادن اینستاگرام به شبکه های اجتماعی دیگر

قبل از لینک دادن اینستاگرام به دیگر شبکه های اجتماعی ابتدا مطمین شوید که حساب کاربری اینستاگرام شما به خوبی تنظیم شده است. علاوه بر اضافه کردن نام، لینک وب سایت و شرح مختصری از خود یا کسب و کارتان را بنویسید. اکانت اینستاگرام خود را به دیگر شبکه های اجتماعی خود پیوند دهید تا دوستان شما از این طریق بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.

فالور اینستاگرام 

اضافه کردن تب اینستاگرام به فیس بوک

در اکانت های فیسبوک شما می توانید به راحتی تب اینستاگرام خود را به آن اضافه کنید. این یک راه عالی برای به دست آوردن مخاطبان بیشتر از طریق فیسبوک است. اضافه کردن صفحه اینستاگرام شما به فیس بوک به طرفداران شما این امکان را می دهد تا متوجه حضور شما در اینستاگرام شوند و شما را فالو کنند.

قرار دادن مطالب اینستاگرام در شبکه های اجتماعی دیگر

من استفاده از این استراتژی را پیشنهاد نمی کنم زیرا همیشه برچسب ها و پیام های شما به درستی به شبکه های اجتماعی دیگر منتقل نمی شوند. اما این استراتژی به این صورت است که وقتی یک تصویر را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید، عنوان و پیوند عکس اینستاگرام شما به توییتر شما توییت می شود. برای فیس بوک، تصویر و عنوان در فیس بوک قرار داده می شود و در پست شما نشان داده خواهد شد که این مطلب از اینستاگرام است.

استفاده از هشتگ های مرتبط و با کیفیت

هشتگ به شما این امکان را می دهد که حساب کاربری خود را به افراد مورد نظرتان نشان دهید. وقتی شما هشتگی را در پستی که قابلیت نمایش عمومی را دارد می دهید، این پست در صفحه هشتگ ها قابل مشاهده خواهد بود. به همین دلیل استفاده از هشتگ ها برای به دست آوردن فالور های بیشتر بسیار اهمیت دارد.

هنگامی که شما هشتگی مربوط به شرکت یا کسب و کارتان می گذارید احتمال بیشتری وجود دارد تا افرادی که با کسب و کار شما مرتبط هستند شما را فالو کنند.

قبل از تصمیم گیری به استفاده از هشتگ های خاص، تحقیق کافی انجام دهید تا ببینید آیا هشتگ در حال استفاده است یا خیر. آیا محتوای مرتبط با هشتگ بیش از حد توهین آمیز است؟ آیا  موضوع هشتگ در همان زمینه است که در آن شما می خواهید اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید؟ آیا با محتوای دیگری که در این هشتگ به اشتراک گذاشته شده مرتبط هستید؟

برای این که مطلع شوید که آیا هشتگ شما محبوب است یا نه، می توانید آن را در اینستاگرام جستجو نمایید.

هشتگ اینستاگرام 

جستجو درباره رقبا

علاوه بر استفاده از هشتگ ها، شما باید رقبای خود را هم آنالیز کنید. شما باید نگاهی به آن چه رقبای شما انجام داده اند، بیاندازید. بررسی کنید که کدام پست ها بهترین کارآیی را داشته اند؟ رقبای شما هر چند وقت یکبار پست می گذارند؟ آن ها چه نوع محتوایی را درصفحه خود منتشر می کنند؟

فالو کردن و لایک کردن تصاویر دیگران

شما می توانید با پیدا کردن اکانت های دیگر و تعامل با آن ها فالور های بیشتری را به دست آورید. اینستاگرام یک جامعه شگفت آور و منحصر به فرد است که پیدا کردن فالور در آن کار آسانی است، به شرطی که از استراتژی درستی استفاده کنید.

پیشنهاد می کنم به دنبال هشتگ ها و تصاویری بروید و آن ها را دنبال کنید که به برند و کسب و کار شما مرتبط هستند.

اضافه کردن هشتگ به پست ها

به نظر آسان است اما شما باید استراتژی درست را استفاده کنید. برخی ممکن است اعتقاد داشته باشند که شما نباید از هشتگ های خیلی زیادی استفاده کنید اما راهی برای پنهان کردن هشتگ هایی که خیلی مهم نیستند وجود دارد.

توصیه می کنم از 2 یا 3 هشتگ مرتبط در کپشن خود استفاده کنید. اگر قصد دارید هشتگ های بیشتری را اضافه کنید می توانید این کار را در کامنت ها انجام دهید. این کار باعث می شود که هشتگ های شما پنهان شوند.

اضافه کردن هشتگ اینستاگرام 

نکته: اینستاگرام فقط اجازه استفاده از 30 هشتگ در هر پست را داده است!

تصویر زیر یک مثال درست از این کار است:

 کامنت اینستاگرام 

محتوا جذاب

هنگامی که شروع به جذب فالور می کنید، از محتوا ها و کمپین هایی استفاده کنید که جذاب بوده و فالور های بیشتری را برای شما ایجاد می کنند. به عنوان مثال شما از طریق محتوا ها می توانید ترافیک بیشتری را برای سایت خود به دست آورید و یا محصولات بیشتری را به فروش برسانید.

شما می توانید از مخاطبان خود بخواهید از یک هشتگ خاصی که مربوط به برند شما هست استفاده کنند و این کار باعث افزایش بازدید مردم از صفحه شما می شود.

ارسال مداوم و منظم پست ها

یک برنامه منظم و مداوم برای فعالیت در اینستاگرام خود داشته باشید. وقتی شما یک هفته پست بگذارید و سپس یک ماه ناپدید شوید، احتمالا تعداد زیادی از فالور های شما از دست خواهند رفت. 

سعی کنید پست های خود را در زمانی قرار دهید که اینستاگرام شلوغی بیشتری دارد. در این زمان احتمال این وجود دارد که کاربران توجه بیشتری به پست های شما بکنند. البته این موضوع بستگی به محدوده جغرافیاییی فالور های شما دارد. همچنین می توانید برای این کار از ابزار های آنالیز اینستاگرام نیز استفاده کنید.

تبلیغات اینستاگرامی

در نهایت، شما می توانید با پرداخت مقداری هزینه در اینستاگرام تبلیغات نیز انجام دهید. شما می توانید با مشخص کردن کاربران هدف خود مطمین شوید که پست های شما توسط افرادی دیده می شوند که به کسب و کارتان مربوط هستند. 

به نظر شما چه استراتژی های دیگری برای رشد فالور های شما وجود دارند؟

برگرفته از سایت searchenginejournal

10 روش افزایش فالور اینستاگرام 4از 5براساس 135 رای

1 دیدگاه

  • هلالی

    خیلی مطلب عالی بود اکثر این روشها واقعا جواب میده و میتونه تاثیرگذار باشه به نظرم من تبلیغات اینستاگرامی موثرترین روشه

    پاسخ

دیدگاه خود را ارسال کنید

8 + 6 =

پربازدیدترین ها