بهترین سایت های طراحی لوگو حرفه ای و رایگان

  • توسط حسینی
  • 7 دیدگاه
  • اخبار تکنولوژی
بهترین سایت های طراحی لوگو حرفه ای و رایگان

بهترین سایت های طراحی لوگو حرفه ای و رایگان را میخواهیم در این مقاله معرفی کنیم .

ممکن است شما بعد از مدت ها تصمیم گرفته باشید که یک لوگو حرفه ای برای کسب و کار خود طراحی کنید. شاید شما مدت ها از کارت های معمولی استفاده می کردید و الان به دنبال چیزی منحصر به فرد برای جذب افراد به سمت شرکت و کسب و کار خود هستید. حتی ممکن است شما قبلا یک لوگو داشته اید و الان به دنبال چیز جدیدتری هستید. اما در هر صورت استفاده از یک لوگو مناسب می تواند مسیر کسب و کار شما را تغییر دهد.

طراحی لوگو حرفه ای توسط شرکت طراحی وب سایت نوپرداز. جهت سفارش با ما در تماس باشید.

متخصصان کسب و کار زیادی وجود ندارد که معتقدند لوگوها بی معنی هستند. لوگوها راه هایی هستند که ما با استفاده از آن ها مارک های مورد علاقه خود را به یاد می آوریم، و اگر شما خوش شانس باشید و از یک لوگو حرفه ای برای شرکت خود استفاده نمایید، می تواند فروش بیشتری برای شما به دنبال داشته باشد.

برای طراحی یک لوگو حرفه ای نیاز به استخدام یک نیرو طراح لوگو می باشد. اما خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی صاحبان کسب و کار ها می توانند لوگوی مورد نظر خود را از طریق برخی وب سایت های طراحی لوگو به دست آورند. در ادامه به این موارد نیز خواهیم پرداخت.

لوگو چیست؟

لوگو یک چهره نمادین از برند و کسب و کار شما است. هنگامی که شما به برخی از برجسته ترین مارک های دنیا فکر می کنید، احتمالا تصویر آن را در ذهن خود می بینید. مارک های تجاری مانند اپل، مک دونالد، کوکا کولا و یا شرکت های دیگر، به خوبی شناخته شده و معروف هستند.

حتی اگر نام تجاری شرکت روی محصول وجود نداشته باشد، شما با دیدن لوگو آن را خواهید شناخت. به همین دلیل است که استفاده از لوگو اهمیت زیادی دارد. لوگوها واقعا یک زبان جهانی یکسان برای مصرف کنندگان و کسب و کار ها هستند.

طراحی لوگو شرکت بنز 

چرا طراحی لوگو منحصر به فرد مهم است؟

دلایل بسیاری وجود دارد که شرکت ها نیاز به یک لوگوی منحصر به فرد دارند و چرا داشتن لوگوی منحصر به فرد مهم است. واضح ترین آنها عبارتند از:

  • نشان دهنده مالکیت است.
  • به جذب مشتریان بیشتر کمک خواهد کرد.
  • سبب فاصله گرفتن شما از شرکت های رقیب خواهد شد.

بررسی بهترین روش های طراحی لوگو

به طور کلی سه نوع طراحی لوگو وجود دارد: متن، متن و یک نماد یا تنها نماد. به عنوان مثال، گوگل از متن به عنوان لوگو اصلی خود استفاده می کند (اگر چه استفاده از یک حروف بزرگ "G" ممکن است به عنوان یک نماد حساب شود). نایک از ترکیبی از نام و نماد استفاده می کند.

لوگو گوگل 

طراحی لوگو حرفه ای نیازمند توجه به برخی اصول طراحی است که شما باید آن ها را در ذهن خود داشته باشید:

  • باید یادآوری آن راحت باشد و تصویر آن به خوبی در ذهن ماندگار شود.
  • طراحی آن باید ساده و مدرن باشد.
  • لوگو شما باید برای همه زمان ها مناسب باشد. در حقیقت شما نباید از مشخصاتی که فقط در یک دهه خاص شناخته می شوند برای طراحی لوگو خود استفاده نمایید.

در طراحی لوگو از چه چیز هایی اجتناب کنیم؟

در اولین اقدام از طراحی شلوغ و گیج کننده اجتناب نمایید. بله، یک آرم یک اثر هنری است، اما نباید به چند دقیقه به آن نگاه کنید تا متوجه شوید چه چیزی است.

برای مثال، آرم اپل، تمیز و ساده است و هرکسی بدون توجه به جایی که در دنیا قرار دارد، میتواند بگوید این یک سیب است.

لوگو اپل 

چند سؤال از خودتان بپرسید تا به شما کمک کند تا یک هدف را بیابید:

  • لوگوی شما چه چیزی را می خواهد انتقال دهد؟
  • چه رنگی محصولات یا خدمات فعلی شما را نشان می دهد؟
  • در کجا از این لوگو استفاده می کنید؟ به صورت آنلاین؟ در کارت های بیزینس؟

مزایای استفاده از لوگو ساز ها چیست؟

همانطور که قبلا گفتم برای طراحی یک لوگو حرفه ای نیاز به استخدام یک یا چند نیروی متخصص در این زمینه می باشد. اما در سال 2018 تعداد زیادی آرم ساز رایگان در اینترنت وجود دارد که می تواند نتیجه های شگفت آور عالی را به نمایش بگذارد. این لوگوها برای اکثر کسب و کارهای کوچک کار می کنند، مخصوصا اگر لوگویی برای کسب و کارتان نداشته باشید.

لوگو ساز های برتر آنلاین 

لوگو ساز آنلاین Shopify

لوگو ساز آنلاین 

Shopify یکی از گزینه های برتر برای حرفه ای های دنیای تجارت الکترونیک است. به دلیل ویژگی های قوی و سفارشی سازی عالیی که ارائه می دهد. آنها همین سطح خدمات را با سازنده لوگو آنلاین خود نیز ارائه می دهند. شما می توانید در عرض چند ثانیه یک لوگو ایجاد کنید و نیازی به تجربه فنی قبلی برای ساخت لوگوی حرفه ای نیست و از این طریق خدمات و محصولات خود را به فروش بیشتر می رسانید.

لوگو ساز Squarespace

طراحی Squarespace 

اگر تا به حال از Squarespace برای طراحی وب سایت خود استفاده کرده اید، احتمالا می دانید که به راحتی می توان از آن استفاده کرد. آنها با استفاده از ابزار های کشیدن و رها کردن روش های طراحی سایت را تغییر دادند. آنها برای ایجاد لوگو هم همین کار را می کنند.

لوگو ساز Hipster

لوگو ساز Hipster 

این لوگو ساز می تواند بهترین انتخاب برای همه باشد. آنها دارای طرح های متنوعی هستند که در دسترس است. استفاده از آن بسیار آسان است و فقط طی چند مرحله صورت می گیرد. البته برخی امکانات آن نیز شامل پرداخت هایی می شوند.

لوگو ساز Ucraft

Ucraft 

اگر شما به دنبال یک آرم ساز 100٪ رایگان هستید، سازنده لوگو Ucraft ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد. این یک برنامه رایگان است که صاحبان کسب و کار می توانند برای ایجاد لوگوی منحصر به فرد برای نام تجاری خود استفاده کنند. برای شروع کار نیاز به تجربه طراحی گرافیک نیست و اگر بتوانید از دستورات روی صفحه پیروی کنید، ایجاد یک لوگو سفارشی ساده است.

لوگو ساز GraphicSprings

GraphicSprings 

این یکی از موارد مورد علاقه ما در این لیست است زیرا گزینه های قابل تنظیم بی نظیری را ارائه می دهد. GraphicSprings بهترین گزینه برای کسب و کارهای کوچک است که می خواهند حداکثر کنترل را روی لوگو خود داشته باشند. بر خلاف اکثر سازندگان لوگو آنلاین، با GrapicSprings، شما می توانید تقریبا هر جنبه ای از لوگو و نه فقط رنگ اصلی و فونت را سفارشی کنید.

لوگو ساز DesignHill

لوگو ساز DesignHill 

DesignHill متفاوت از گزینه های دیگر در این لیست است زیرا سایت شما را با دو گزینه ارائه می دهد. اولین گزینه Creative Logo DesignHill است. اگر شما می توانید سه مرحله را دنبال کنید، می توانید لوگو خود را به دست آورید. برخی از گزینه های سفارشی محدود هستند، و شما ممکن است مشکلی برای پیدا کردن یک لوگوی واقعا منحصر به فرد برای شرکت خود با استفاده از آن داشته باشید.

سرویس طراحی لوگو Free Logo Services

طراحی لوگو Free Logo Services 

Free Logo Services امکان انتخاب هزاران قالب آماده را به شما می دهد. آنها ساختن لوگو را به طرز باور نکردنی آسان کرده اند و برای این کار شما به هیچ یک از تجربه های طراحی قبلی نیازی ندارید تا یک لوگو را که مطابق با صنعت و نام تجاری شما است، ایجاد کنید.

لوگو ساز Logaster

طراحی لوگو Logaster 

این ابزاری است که شما با آن فقط چند دقیقه برای ایجاد لوگو صرف خواهید کرد. Logaster نتایج عالیی را برای شما به ارمغان می آورد. پس از طراحی لوگو خود، می توانید نسخه های مختلفی را برای برنامه های مختلف مانند یک نسخه با پس زمینه شفاف، یکی با نشان های معکوس و غیره دانلود کنید.

سرویس Free Logo Design Engine

سرویس لوگو ساز 

آخرین ابزار در لیست ما Free Logo Design Engine است. این سرویس هزاران گزینه طراحی را برای کاربران انتخاب می کند. اگر به یک لوگو سریع نیاز دارید و نمی خواهید زمان زیادی را صرف کنید، این ممکن است برای شما انتخاب خوبی باشد. این ابزار به طور خودکار به کاربران کمک می کند تا فونت ها و رنگ های مناسب را انتخاب کنند و بسیاری از حدس زدن ها را با معادلاتی انجام دهند.

ساخت آنلاین لوگو با Canva

 

یکی از بهترین سایت های سازنده لوگو Canva است. Canva قالب های آماده ای را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای ایجاد آرم های خود استفاده کنید. پس از انتخاب یکی از قالب ها، می توانید رنگ، فونت و متن آن را متناسب با کسب و کار خود تغییر دهید. در نهایت می توانید لوگوی خود را با فرمت های PNG، JPG و PDF دانلود و استفاده کنید.

لوگو ساز رایگان tailor brands

 

سایت دیگر طراحی لوگو Tailor Brands Free Logo Maker است. روش کار با این سایت به این صورت است که پس از ورود به سایت سوالاتی در مورد کسب و کار از شما پرسیده می شود. در نهایت لوگوی مناسب به شما تحویل داده می شود. اما این لوگوی نهایی نیست. این سایت دارای ابزارهایی برای ویرایش مطابق سلیقه شما در گزینه های قرآن قرآن قرآن قرآن شما می باشد. پس از انجام تغییرات، می توانید لوگوی خود را به صورت رایگان و با کیفیت بالا دانلود کنید.

شرکت طراحی سایت نوپرداز ارائه دهنده خدمات طراحی و توسعه در ایران می باشد.

بهترین سایت های طراحی لوگو حرفه ای و رایگان 4از 5براساس 13188 رای

7 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

15 + 15 =

پربازدیدترین ها