طراحی سایت رایگان برای شرکت های ایرانی

  • توسط معین
  • 0 دیدگاه
  • نرم افزارها
طراحی سایت رایگان برای شرکت های ایرانی


ساخت و درست کردن سایت به صورت رایگان یک سری معایب و مزایا دارد که بهتر است قبل از طراحی رایگان سایت خود با آن ها آشنا باشید.
بسیاری از صاحبان کسب و کار که بودجه کافی برای راه اندازی سایت خود را ندارند و برای شروع کار خود تمایل به هزینه کردن در این زمینه را ندارند از طریق سایت ساز های رایگان می توانند وب سایت خود را به صورت کاملا رایگان طراحی کنند.این سایت ساز های رایگان از قالب های آماده ای استفاده می کنند که استفاده از از آن ها به مهارت و تخصص نیاز ندارد و با اجرای دستو رالعمل ها به راحتی میتوانید یک طراحی سایت رایگان انجام دهید.

استفاده از سایت ساز های رایگان دارای چه مزایایی می باشد؟


سایت ساز های رایگان به این دلیل که از قالب های آماده استفاده می کنند خیلی راحت می شود با آن ها کار کرد و این قالب ها تکنیک های مربوط به سئو را رعایت کرده اند و نیاز نیست درمورد سئو سایتتان نگران باشید، همچنین این سایت ساز های رایگان بروز هستند و از جدیدترین ابزار ها استفاده می کنند پس سایت شما بروز می باشد.

معایب استفاده از سایت سازهای رایگان


وقتی شما یک طراحی سایت رایگان انجام می دهید، چون شما از یک مرجع دیگری سایت خود را طراحی میکنید پس نمی توان گفت سایت شما کاملا ایمن هست و شاید سرعت و کیفیت سایت شما با آنچه انتظارش را دارید متفاوت باشد.

 
در طراحی سایت رایگان نوپرداز به وسیله سایت ساز های رایگان شما باید مطابق با محدودیت های موجود در سایت سازهای رایگان عمل کنید و نمی توانید مطابق با سلیقه شخصی خود طراحی را انجام دهید.
همچنین سایت سازهای رایگان یک سری از ابزار های اضافه ای که باید داشته باشید را به صورت رایگان دراختیار شما قرار نمی دهند و شما موظف به پرداخت هزینه برای تهیه ابزارهای موردنظر خود دارید.
مورد دیگری که جزو معایب استفاده از سایت سازهای رایگان می باشد این است که شما نمی توانید سایتی کاملا طابق با نیاز های خود داشته باشید چراکه برای داشتن سایت با قالب اختصاصی باید وب سایت خود را سفارش دهید تا یک تیم متخصص و حرفه ای همانند شرکت نوپرداز وب سایت اختصاصی شما را طراحی کنند

تعدادی از سایت سازهای رایگان ایرانی


سایت ساز رایگان epage
سایت ساز رایگان اویستاک
پرشین بیست
سایت ساز رایگان وآی روم
سایت ساز رایگان یوگیگ

  

 

طراحی سایت رایگان برای شرکت های ایرانی 5از 5براساس 1 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

13 + 10 =

پربازدیدترین ها