نکاتی برای دوستی سایت با گوگل

  • توسط رضایی
  • 11 دیدگاه
  • سئو
نکاتی برای دوستی سایت با گوگل

در این مقاله به بررسی نکاتی پرداخته ایم که رعایت نمودن آن ها ارتباط دوستانه ای بین وب سایت شما و موتورهای جستجو گوگل ایجاد خواهد نمود.

ارائه اطلاعات مرتبط با جستجوهای بازدید کنندگان

 مهم ترین کاری که باید انجام دهید، ارائه مطالب با کیفیت بالا در صفحات خود (به ویژه صفحه اصلی سایت) است. اگر در صفحات شما اطلاعات مفیدی قرار داشته باشد، قطعا بازدید کنندگان زیادی را جذب خواهند کرد و وب سایت های زیادی برای دریافت بک لینک به سمت وب سایت شما خواهند آمد. در هنگام طراحی صفحات سایت، سعی کنید از مطالبی استفاده نمایید که موضوع شما را به خوبی توصیف کنند. درباره کلماتی که احتمال می دهید کاربران بیشتری آن را جستجو می کنند فکر کرده و آن ها را در محتوا خود قرار دهید (google trends یکی از ابزار های مفید در این زمینه است).

دریافت لینک از سایت های دیگر

لینک ها به خزنده ها کمک می کنند تا سریع تر سایت شما را پیدا کنند و می توانند در رتبه بندی سایت شما تاثیر مثبت داشته باشند. گوگل یک لینک از صفحه A به صفحه B را به عنوان یک رای توسط صفحه A برای صفحه B تفسیر می کند. رای دادن با استفاده از صفحاتی که خودشان مهم هستند سبب افزایش اهمیت صفحه ای که به آن لینک داده اید خواهد شد. توجه داشته باشید با توجه به آپدیت های جدید، الگوریتم های گوگل به راحتی می توانند لینک های طبیعی را از لینک های غیر طبیعی تشخیص دهند و اگر سعی کنید از لینک های غیر طبیعی استفاده کنید، این امر سبب کاهش رتبه شما و گاهی پنالتی شدن وب سایت شما می گردد.

در دسترس بودن وب سایت

با ایجاد یک ساختار استاتیک از لینک های مرتبط سعی کنید دسترسی به سایت خود را آسان کنید. هر صفحه باید حداقل توسط یک لینک استاتیک در دسترس باشد. برای بررسی سایت خود از یک مرورگر متن مانند Lynx استفاده کنید. اکثر خزنده های گوگل سایت شما را مانند Lynx می بینند. 

از چه چیز هایی اجتناب کنیم؟

سعی کنید از روش های نادرست و قدیمی سئو استفاده نکنید. از قرار دادن کلمات کلیدی و لینک های بسیار زیاد در صفحات وب سایت خود اجتناب کنید. از تکینک ها و روش هایی که برای فریب دادن موتور های جستجو کاربرد دارند، استفاده نکنید. برای نمایش نام ها، محتویات و لینک های مهم، از تصاویر استفاده نکنید. خزنده های گوگل نمی توانند متن های موجود در تصاویر را تشخیص دهند به همین جهت سعی نمایید از ویژگی ALT استفاده کنید. کپی های مختلف از یک صفحه سایت در صفحات اینترنتی ایجاد نکنید.

دوستی سایت با گوگل 

نکاتی برای دوستی سایت با گوگل 4از 5براساس 1389 رای

11 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

1 + 9 =

پربازدیدترین ها