برای سئو و بهنیه سازی سایت وردپرس چه باید بکنیم؟

  • توسط معین
  • 0 دیدگاه
  • سئو
برای سئو و بهنیه سازی سایت وردپرس چه باید بکنیم؟

سئو و بهینه سازی سایت وردپرسی با سئو سایت معمولی یکی است و شما می بایست تمام فعالیت هایی که برای بهینه سازی سایت طراحی شده خود انجام می دهید برای سایت وردپرسی خود نز انجام دهید.
حال در این مقاله سعی داریم به صورت تکنیکی به شما آموزش دهیم چطور می توانید سایت وردپرسی خود را سئو و بهنیه سازی نمایید:

آموزش سئو و بهینه سازی سایت وردپرسی

به منظور بهینه سازی سایت وردپرس ابتدا باید بدانید که سئوی سایت وردپرسی یعنی چه؟
سئو سایت وردپرس یعنی تمام فعالیت ها و اقداماتی که باید انجام دهیم تا سایت وردپرسی ما در نتایج موتورهای جستجو جایگاه بالاتری بگبرند و بیشتر دیده شوند. به این اقدامات سئو و بهینه سازی سایت می گویند.

اقداماتی که برای سئو سایت وردپرسی باید انجام دهد:

هاست سایت وردپرس

اولین کار و قدمی که به منظور سئو و بهینه سازی سایت وردپرسی باید بردارید اینه که از یک شرکت معتبر هاست خریداری کنید و یک هست با کیفیت داشته باشید.

قالب سایت وردپرس

قالب وردپرسی که برای طراحی سایت وردپرسی خود انتخاب می کنید یک قالب حرفه ای و بی نقص باشد.

نقشه سایت وردپرسی

داشتن نقشه سایت در سئو و بهینه سازی سایت بسیار مهم است و شما می بایست برای سایتتان نقشه سایت و یا XML sitemap داشته باشید.

معرفی سایت به گوگل

شما بعد از طراحی سایتتان می بایست سایت خود را در گوگل و سرچ کنسول Google Search Console ثبت نمایید.

محتوای سئو شده

برای درج محتوا در سایت وردپرسی خود مطلب و عنوان را سئو کنید و از کلمات کانونی و برچسب های معتبر و پر بازدید را به کار ببرید.

به کار بردن تصاویر بهینه در سایت وردپرسی

برای مطالب سایت خود از تصاویر با کیفیت کم حجم استفاده کنید تا سرعت سایت شما را پاین نیاورد و باعث کاهش بازدید سایت شما نشود.
و...

رعایت این نکات برای سایت وردپرسی شما الزامی است:

وقتی شما یک سات وردپرسی طراحی کرده اید باید مطمئن باشید که سایت شما توسط موتورهای جستجو ایندکس می شود و برای این که از این موضوع اطمینان حاصل کنید به قسمت پیشخوان سایت خود برید و در بخش تنظیمات_خواندن بروید و از این قسمت مطمئن شوید که تیک نمایش به موتورهای جستجو فعال نباشد چرا که با فعال کردن این گزینه از موتورهای جستجو درخواست می کنید که از سایت شما ایندکس نگیرند و این گزینه زمانی به کار می آید که سایت ما آماده رونمای و معرفی به کاربران نباشد.

 

داشتن آدرس های سئو با انتخاب پیوند یکتای مناسب
برای انتخاب پیوند یکتای مناسب به بخش پیشخوان سایت وردپرسی خود بروید و روی گزینه تنظیمات کلیک کرده و گزینه پیوند های یکتا را انتخاب نمایید.
در این قسمت همانند تصویری که برای شما قرار دادیم شما می توانید برای ساختار دلخواه postname را انتخاب کنید که در سئوی پیوند یکتای سایت شما تاثیر دارد.

 
این مقاله ادامه دارد ...

برای سئو و بهنیه سازی سایت وردپرس چه باید بکنیم؟ 5از 5براساس 1 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

11 + 14 =

پربازدیدترین ها