لینک سازی داخلی برای مقالات سایت

  • توسط معین
  • 0 دیدگاه
  • سئو
لینک سازی داخلی برای مقالات سایت

همانطور که در مقالات گذشته در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت اشاره کردیم، بعد از طراحی یک سایت برای اینکه در موتورهای جستجو دیده شویم می بایست یک سایت بهینه و سئو شده داشته باشیم.
لینک سازی داخلی برای مقالات سایت یکی از ترفند های سئو و بهینه سازی سایت می باشد که با لینک سازی داخلی در مقالات می تونید آن مقاله و محتوا را سئو کنید.

شاید این سوال مطرح باشد که لینک سازی داخلی برای مقالات سایت چه ارتباطی به سئوی مقاله دارد؟


پاسخ این سوال این است که وقتی یک مقاله جدید برای وب سایت خودتون ایجاد می کنید با لینک دادن به مقاله های قدیمی و معتبر سایتتون به خزنده ها اعلام می کنید که این مقاله هم اعتبار داره و باعث می شوید که خزنده ها از مقاله شما ایندکس گرفته و مقاله را معتبر بدانند که این موضوع باعث می شد که مقاله شما در نتایج سرچ موتورهای جستجو دیده شود.

 

شاید برای شما مفید باشد :

تاثیر لینک سازی در سئو سایت چیست؟

 

لینک سازی برای مقالات جدید چطور باید انجام شود؟


پاسخ این سوال این است که هنگامی که شما محتوا و مقاله جدید ایجاد می کنید، مقاله شما به چند روش می تواند قابل مشاهده باشد :
نمایش مقاله جدید در صفحه اصلی سایت. هنگامی که شما یک محتوای جدید در سایت ایجاد می کنید در صفحه اصلی سایت شما لینک مقاله جدید وجود دارد و این خود یک لینک سازی داخلی برای مقاله شماست.
تعیین موضوع و دسته برای مقالات و معرفی مقالات مربوط به هر دسته که باعث می شود مقاله جدید شما در دسته مربوط به خود نیز نمایش داده شود که این مورد هم یک لینک سازی داخلی می باشد.
بدین صورت مقاله جدید شما در صفحه سایر مقالات دید ه شود که باعث می شود به سادگی برای مقاله خود لینک سازی داخلی انجام دهید.

همچنن با تعیین کلمات کلید ی و برچسب برای هر مقاله و محتوایی که در سایت ایجاد می کنید می توانید مقالات با دسته و برچسب یک سان را نیز در صفحه مختص هر برچسب به نمایش در بیاورید که خود باعث لینک سازی داخلی برای مقالات وب سایت شما می شود.

 

بیشتر بخوانید:

لینک سازی خارجی وب سایت چگونه است؟

 

برای لینک سازی داخلی برای مقالات سایت چه کار کنیم؟


خب مواردی که در بالا اشاره شد از راه های لینک سازی داخلی برای مقالات جدید سایت بود که بسیار مفید هستند و باعث سئو و بهینه سازی سایت و محتوای سایت شما می شود.
هنگامی که می خواهید لینک سازی داخلی برای مقاله خود انجام دهید با این سوال روبرو می شوید که چه مقاله های معتبری که مرتبط با مقاله جدید شماست در سایتتون وجود داره؟
برای اینکار کافیه موضوع یا عنوان مقاله خودتون را در باکس جستجوی گوگل وارد کنید و انتهای موضوع در کادر جستجو نام سایت خودتون رو وارد کنید تا مقاله هایی برتر مرتبط در سایت خودتون در نتایج سرچ نشان داده بشه.
مقاله هایی که در اولین نتایج سرچ می آیند همان مقالات مرتبط معتبر در سایت شما می باشد که می توانید با ساخت لینک داخلی در مقاله جدیدتون به این مقاله ها اعتبار مقاله جدیدتون رو بالا بیارید.

لینک سازی یکی اقدامات سئو بهینه سازی وب سایت می باشد اگر شما صاحب یک سایت هستید حتما از اهمیت بهینه سازی وب سایتتون به منظور اعتبار سایتتون باخبرید.
خیلی از افرادی که تازه صاحب یک سایت شده اند و طراحی سایت انجام داده اند با این موضوع سر و کله می زنند که چرا سایت من در نتایج سرچ موتورهای جستجو نمی آید؟! تنها پاسخ سئو بهینه سازی سیات می باشد.

 

سئو و بهینه سازی وب سایت توسط شرکت طراحی سایت نوپرداز:


شرکت طراحی سایت نوپرداز با سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل دارای خدمات و محصولات متنوعی در زمینه سایت و اپلیکیشن موبایل می باشد که سئو و بهینه سازی وب سایت توسط تیم سئوی نوپرداز نیز یکی دیگر از خدمات این شرکت می باشد که شما با مشاوره رایگان با نوپرداز می توانید به منظور سئو و بهینه سازی وب سایتتون توسط نوپرداز اقدام کنید.

جهت اطلاعات بیشتر:
سئو و بهینه سازی وب سایت توسط نوپرداز

لینک سازی داخلی برای مقالات سایت 5از 5براساس 1 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

5 + 6 =

پربازدیدترین ها