سئو و تبلیغات گوگل بهترین روش بازاریابی اینترنتی

  • توسط رضایی
  • 0 دیدگاه
  • سئو
سئو و تبلیغات گوگل بهترین روش بازاریابی اینترنتی

در این مقاله به بررسی نقش تبلیغات در گوگل و نقش سئو در بازاریابی اینترنتی می پردازیم.

تبلیغات در گوگل چیست؟

بسیاری از افراد هستند که فکر می کنند تبلیغات در گوگل در حقیقت فقط به گوگل ادوردز خلاصه می شود. اما این کامل نیست و سئو و بهینه سازی سایت هم جزء این دسته محسوب می گردد. 

وقتی شما یک عبارت را در موتور جستجو گوگل سرچ می کنید، سایت هایی که کنار آن ها (AD) وجود دارند تبلیغاتی هستند و صاحبان آن ها از گوگل ادوردز برای نمایش دادن وب سایت خود در آن کلمات کلیدی استفاده نموده اند. در تبلیغات ادوردز برای گوگل فرقی ندارد که کاربر چه مدت زمانی را در سایت شما سپری خواهد کرد و با هر کلیک هزینه آن از حساب شما کسر خواهد شد.

شما می توانید با استفاده از ابزار Google Analytics ترافیکی هدفمند برای سایت خود ایجاد کرده و مشتریان زیادی را برای کسب و کار خود ایجاد نمایید. قطعا استفاده از ابزار گوگل ادوردز می تواند یک راه مناسب برای بازاریابی اینترنتی کسب و کار شما باشد.

تبلیغات گوگل 

بازاریابی اینترنتی با استفاده از سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی به مجموعه روش هایی گفته می شود که با استفاده از آن ها سایت شما رتبه های بهتری را در موتور های جستجو کسب خواهد کرد. قطعا اگر سایت شما مطابق اصول درست سئو شود این کار یک سرمایه گذاری عالی برای کسب و کار شما خواهد بود که نتایج شگفت آوری را در پی خواهد داشت.

روش های سئو و بهینه سازی سایت، به دو دسته کلاه سفید و کلاه سیاه تقسیم می شوند. یک روش دیگر که سئوکار ها از آن برای کسب رتبه های بهتر استفاده می کنند، روش سئو کلاه خاکستری است که شامل هر دو دسته قبل می شود.

بازاریابی اینترنتی با سئو 

استفاده روش های تبلیغات در گوگل و سئو برای بازاریابی اینترنتی، قطعا برای کسب و کارها بسیار مفید خواهد بود.

منبع: سئو نوپرداز

سئو و تبلیغات گوگل بهترین روش بازاریابی اینترنتی 5از 5براساس 1 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

11 + 1 =

پربازدیدترین ها