تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک چیست؟

  • توسط امامی
  • 0 دیدگاه
  • سئو
تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک چیست؟

امروزه بسیاری از وبسایت ها برای بهبود رتبه در موتورهای جستجو نیازمند خرید رپورتاژ و لینک هستند. اما کدام یک بهتر هستند؟ خرید رپورتاژ یا سفارش بک لینک؟

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی شامل یک محتوا است که توسط شما ایجاد شده و شامل تعدادی لینک می باشد. طبق بررسی های اخیر تاثر لینک های موجود در رپورتاژ آگهی ها به مراتب بیشتر از روش های دیگر لینک سازی است. پیشنهاد می شود مخصوصا برای سایت های کم قدرت از رپورتاژ آگهی ها استفاده گردد.

لینک های بنری و SiteWide

یک مدل دیگر از روش های سفارش بک لینک و خرید آن استفاده از لینک های بنری و SiteWide است. لینک های SiteWide لینک هایی هستند که در تمامی صفحات از یک وب سایت (معمولا فوتر) قرار داده می شود. این روش لینک سازی کمی خطرناک تر است، مخصوصا برای وب سایت هایی که سن کمی دارند.

نتیجه گیری

قطعا تمامی روش های لینک سازی و خرید لینک جزء روش هایی هستند که اگر توسط گوگل شناسایی شوند با جریمه همراه خواهند بود و به همین دلیل در زمره روش های کلاه سفید سئو قرار نمی گیرند. اما از طرف دیگر استفاده از لینک هایی مطمئن و اصولی می تواند منجر به بهبود رتبه سایت شما در گوگل شود.

توجه داشته باشید که خرید تعداد زیاد بک لینک از یک سایت همانقدر که می تواند باعث رشد رتبه سایت شما شود، در صورت حذف لینک ها می تواند سبب جریمه طولانی مدت سایت شما گردد. پس برای خرید بک لینک درست تصمیم بگیرید.

تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک چیست؟ 5از 5براساس 1 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

13 + 5 =

پربازدیدترین ها