جدید ترین نکات سئو در سال 2019

  • توسط حسینی
  • 11 دیدگاه
  • سئو
جدید ترین نکات سئو در سال 2019

جستجوهای شخصی وب

نتایج جستجو در Google بر مبنای تاریخچه استفاده شما و حتی دستگاهی که شما استفاده می کنید تغییر می نماید. به عنوان نمونه جستجوی یک کلمه کلیدی در موبایل و کامپیوتر نتایج متفاوتی خواهد داشت و این کار رتبه بندی کلمات را سخت تر می کند.

برای این که بتوانید زمان جستجوی کلمات کلیدی نتایج بهتری به دست آورید می توانید از حالت ناشناس گوگل استفاده کنید. یکی از نرم افزارهایی که در زمینه سئو کمک زیادی به شما خواهد کرد rank tracker می باشد.

تمرکز روی rank brain

Rank brain یکی از الگوریتم های هوش مصنوعی گوگل است که به جستجو های معنایی کمک زیادی می کند و کلمات را با توجه به محتوا و مفهوم آن جستجو خواهد کرد، گوگل با استفاده از این الگوریتم نشان می دهد که توجه خاصی به محتوای تولید شده توسط وب سایت ها دارد.

آیا bing جایگزین گوگل می شود؟

در حالی که گوگل هم چنان پر طرفدار ترین موتور جستجو دنیا است، موتور جستجو bing روند رشد بسیار سریعی را طی می کند و امروزه سهم یک سوم از جستجو ها را در اختیار خود دارد. 

بهینه سازی جستجو صدا

یکی از دلایل افزایش محبوبیت bing وضعیت آن در جستجوی صوتی هست که با رشد 25 درصدی همراه بوده است. به نظر می رسد موتور جستجوی بینگ در زمینه جستجوی صوتی رقیب سختی برای گوگل خواهد بود. اما هنوز کسی از آینده باخبر نیست مشخص نیست دقیقا چه اتفاقاتی روی خواهند داد.

سئو 

جدیدترین نکات سئو در سال 2019

منبع: نوپرداز

جدید ترین نکات سئو در سال 2019 4از 5براساس 860 رای

11 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

6 + 13 =

پربازدیدترین ها