25 بک لینک رایگان و قدرتمند برای افزایش قدرت دامنه سایت

  • توسط رضایی
  • 1 دیدگاه
  • سئو
25 بک لینک رایگان و قدرتمند برای افزایش قدرت دامنه سایت

عوامل زیادی در رتبه بندی سایت شما در موتور های جستجو تاثیرگذار هستند. یکی از چیزهایی که می تواند سئو سایت شما را تحت تاثیر قرار دهد، لینک ها هستند. بک لینک ها، پیوندهایی هستند که از دامنه های دیگر به سایت شما پیوند دارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی 25 بک لینک قدرتمند و رایگان برای وب سایت شما بپردازیم.

بک لینک ها چه نقشی را در رتبه بندی موتور های جستجو دارند؟

موتور های جستجو هنگامی که می خواهند سایت شما را برای کلمات کلیدی رتبه بندی کنند، به بک لینک های دریافتی سایت شما نگاه می کنند و آن ها را مورد ارزیابی قرار می دهند. برخی عوامل رتبه بندی به الگوریتم های ایجاد شده توسط گوگل بستگی دارند ولی همانطور که ایجاد لینک های مناسب می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر سئو سایت شما داشته باشد، ساخت نامناسب بک لینک می تواند سبب کاهش رتبه و یا حتی جریم وب سایت شما شود.

بک لینک ها می توانند نشان دهند که سایت شما در یک موضوع خاص قدرتمند است. 

موتورهای جستجو سعی دارند وب سایت هایی را به کاربران نشان دهند که قدرت بیشتری دارند. آن ها می خواهند اطمینان حاصل کنند که لینک هایی که ساخته شده اند بر اساس اطلاعاتی درست ایجاد شده اند. موتورهای جستجو برای اینکه به اعتبار یک سایت پی ببرند به وب سایت هایی که به آن لینک داده اند نگاه می کنند.

اگر وب سایت شما از سایت قدرتمندی لینک گرفته باشد، موتور های جستجو فکر می کنند که سایت شما یک منبع معتبری از اطلاعات است. اما اگر لینک های دریافتی شما معیار های لازم را نداشته باشد و از سایت های نامرتبط باشد، احتمال پنالتی شدن وبسایت شما وجود دارد. 

در ادامه 25 وب سایت معرفی کرده ایم که می توانید از آن ها بک لینک رایگان و قدرتمند دریافت کنید:

 منبع: سئو نوپرداز

25 بک لینک رایگان و قدرتمند برای افزایش قدرت دامنه سایت 4از 5براساس 39 رای

1 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

12 + 8 =

پربازدیدترین ها