چرا نباید بسته های سئو ارزان قیمت برای سایت خود بخریم؟

  • توسط امامی
  • 3 دیدگاه
  • سئو
چرا نباید بسته های سئو ارزان قیمت برای سایت خود بخریم؟

اگر شما یک مدیر بازاریابی یا یک صاحب کسب و کار آنلاین هستید، ممکن است با همه شرکت هایی که خدمات سئو سایت را ارائه می دهند آشنا باشید.

خدمات آن ها معمولا از قرار زیر است:

  • 5 کلید واژه
  • 1000 دایرکتوری
  • سئو داخلی و سئو خارجی سایت
  • ایندکس سریع در گوگل

فقط با هزینه 300 دلار در ماه

به نظر شما، درست است؟ چرا حداقل نباید پیشنهاد یک ماهه را امتحان کنید؟

شما ممکن است فکر کنید که تنها چیزی که می توانید با دریافت این خدمات از دست بدهید، پولی است که به آنها می دهید. اما حقیقت این است که شما چیز های خیلی بیشتری را از دست خواهید داد. قبل از ثبت نام برای دریافت بسته های ارزان وسوسه انگیز سئو، شما باید مشکلات احتمالی را نیز در نظر بگیرید.

خرید بسته سئو 

تله ای به نام سئو ارزان قیمت سایت

شرکت هایی که این مدل بسته های ارزان قیمت را پیشنهاد می هند در حقیقت تلاش می کنند تا با تحریک میل مشتری به راه حل های سریع، تمایل  آن ها به رشد طولانی مدت را از بین ببرند. جذابیت های بسته های ارزان قیمت سئو برای بسیاری از مدیران بازاریابی و صاحبان کسب و کار های اینترنتی وسوسه آور است. بسته های سئو اغلب کسب نتایج شگفت انگیز مانند رتبه بندی صفحه اول در گوگل را تضمین می کنند. عالیه. اما هیچ کس نمی تواند این را تضمین کند (هيچ كس). پس این یک تله است!؟

چرا شرکت های به ظاهر معتبر این رویه را در پیش می گیرند؟ دلیل آن این است که مردم نتایج را سریع می خواهند و هشدار ها و عواقب منفی آن را نادیده می گیرند. اما حقیقت این است که این بسته های سئو می توانند به فروش آنلاین شما خاتمه دهند.

افراد بدون تجربه تکنیک های مشابهی را روی سایت شما اعمال می نمایند که قبلا نیز آن ها را روی سایت های دیگر نیز اعمال کرده اند. شما با استفاده از بسته های سئو ارزان قیمت توجه زیادی از سمت مشتریان به دست خواهید آورد. سناریوی زیر را در ذهنتان تصور کنید:

مشتری A یک بسته سئو ارزان را از شرکت ACME خریداری می کند. شرکت ACME کلیدواژه ها را براساس طرز کار مشتری A پیش می برد و شروع به ساخت لینک ها با استفاده از عبارات لنگر می کند. عنوان ها و محتوا بدنه سایت تغییر یافته است تا منعکس کننده کلمات کلیدی جدید باشد. برچسب های Alt تغییر کرده و صفحات محصول اصلاح می شوند. ACME، مشتری را مطلع می کند که این تغییرات زمان می برد. مشتری A منتظر است
در همین حال، مشتری B هم سفارش بسته های بهینه سازی موتور جستجو را می دهد. درست همین تکنک های برای مشتری B به کار گرفته می شوند. همان کلمات کلیدی و تکنیک ها برای کسب و کار مشتری جدید C نیز استفاده می شود.
همین روال تکرار خواهد شد. این تنها راه کسب و کار فروش بسته های ارزان سئو می باشد.

چرا بسته های SEO کار نمی کنند

تکنیک های معمولی که توسط آژانس های ارزان قیمت استفاده می شوند، عبارتند از:

  • ساخت پیوند های اسپم و ایجاد پیوندها از وبسایت های نامرتبط
  • شبکه های خصوصی وبلاگ (PBN) - خرید و پیوند از سرورهایی که به عنوان پر قدرت برای گوگل ظاهر می شوند اما در واقع تنها برای اهداف سئو ساخته شده است.
  • پر کردن هر صفحه وب سایت با تعداد زیادی از کلمات کلیدی مورد نظر شما.

بعضی از این تکنیک ها در برخی موارد ممکن است امروزه کار می کنند. اما گوگل در نهایت خواهد فهمید. رتبه بندی شما ممکن است در ابتدا افزایش یابد، اما آنها در آنجا نخواهند ماند. گوگل در کشف و مجازات تکنیک های سئو سیاه بسیار باهوش است.

اگر شرکت سئو و بهینه سازی وب سایت شما اهداف، نقاط قوت و نقاط ضعف کسب و کار شما را نادیده بگیرد، آنها نمی توانند یک استراتژی کلیدی سئو را ایجاد کنند. سئو فقط کلمات کلیدی و پیوندها نیست. برندینگ، آگاهی از نیت کاربران و قدرت سایت از عوامل بزرگ سئو سایت در سال 2017 است.

در سال 2017 استراتژی های سئو که در سال 2007 کار می کردند، نه تنها منسوخ شده بلکه خطرناک هم هستند. امروزه شرکت های بازاریابی موتور های جستجو حرفه ای رابطه مشتریان خود با گوگل را درک می کنند. مردم به دنبال پاسخ هستند. آنها می خواهند محتوای کافی را داشته باشند. آنها می خواهند مطلع شوند و آنها می خواهند گوگل برای حل مشکل آن ها راه حلی قطعی ارائه دهد. یک شرکت سئو در سال 2017 باید نیازهای مشتریان شما را درک کند.

بازاریابی محتوا بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی آنلاین است. پست های وبلاگ و مقالات ارزشمند تاثیر زیادی در رتبه بندی سایت شما دارند. آنها همچنین نیاز به نوشتن نویسندگان درست کار را دارند. به همین جهت نباید از محتوا کپی شده استفاده کرد و یا حداقل باید منبع آن را ذکر کرد. کار گوگل این است که نتایج با کیفیت بالا را برای جستجوگران فرآهم کند. به همین جهت محتوا های ارزان که فقط برای هدف گذاری کلمات کلیدی نوشته شده است را رتبه بندی نخواهد کرد.

از انجام چه کار هایی باید دوری کنیم؟

از همکاری با شرکت های سئو ارزان قیمتی که خدمات و گزارشات تجزیه و تحلیل عمومی دارند خودداری کنید. زیرا تجزیه و تحلیل یک سایت ورزشی با یک سایت آموزشی متفاوت خواهد بود. همچنین شرکت هایی که تضمین رتبه بندی وب سایت شما در طول چند روز یا مدت کوتاهی می دهند قابل اعتماد نیستند. در گذشته، این ادعاها واقعا شدنی بود. با این حال، الگوریتم گوگل در حال حاضر بسیار دقیق هستند.

در زیر لیستی از ادعاهای شرکت های نامعتبر را قرار داده ایم:

  • ارتباط با تیم پشتیبانی موتور های جستجو گوگل
  • رتبه بندی چند روزه سایت شما در صفحه اول گوگل
  • ثبت چندگانه سایت شما در موتور های جستجو

شرکت هایی که شامل موارد زیر می شوند:

  • میزبانی سایت شما در سرور های خودشان
  • حفظ مالکیت محتوای تولید شده برای وب سایت شما.

به دنبال یک شرکت سئو و بهینه سازیی باشید که وقت خود را برای درک نیازهای خاص کسب و کار شما صرف می کند. شرکتی را پیدا کنید که بتواند نتایج را بر اساس صنعت و کسب و کار شما در موتور های جستجو برجسته کند.

سئو وب سایت 

برگرفته از searchtides

چرا نباید بسته های سئو ارزان قیمت برای سایت خود بخریم؟ 4از 5براساس 1182 رای

3 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

10 + 14 =

پربازدیدترین ها