تاثیر قرار دادن تصاویر بر سئو سایت

  • توسط امامی
  • 8 دیدگاه
  • سئو
تاثیر قرار دادن تصاویر بر سئو سایت

انتخاب نمودن تصاویری که ارتباط نزدیکی به متن شما دارند، می تواند یکی از با اهمیت ترین عوامل در سئو وب سایت شما باشد. سعی نمایید نام فایلی که انتخاب می نمایید به آن صفحه مربوط باشد، همچنین استفاده از تگ ALT نیز اهمیت زیادی دارد که در حقیقت وظیفه این تگ توصیف تصویر مورد نظر شما است. سعی کنید در صفحات خود از تصاویری استفاده نمایید که از کیفیت خوبی برخوردار باشند و حجم پایینی داشته باشند (تلاش کنید نوعی تعادل بین حجم تصویر خود و کیفیت آن ایجاد نمایید). همچنین به فرمت تصاویر نیز توجه داشته باشید. استفاده از تصاویری نامناسب با فرمت هایی مثل GIF می تواند به سئو سایت شما تاثیر منفی بگذاردو بهتر است به جای آن از فایل های ویدوئی کمک بگیرید.

یک سایت خوب که می توانید برای بهینه سازی تصاویر سایت خود استفاده کنید سایت tinypng است.

امروزه سایت های مختلفی وجود دارند که می توانید با مراجعه به آن ها عکس های با کیفیتی را برای وب سایت خود برگزینید. از جمله این وب سایت ها shutterstock است که دارای قابلیت سرچ قدرتمندی بوده و تصاویر را با کیفیت های مختلف در اختیار شما می گذارد. امروزه ماندگاری بازدید کنندگان در وب سایت شما به یکی از عوامل بسیار مهم برای افزایش رتبه وب سایت ها تبدیل شده است. پس شما می توانید با استفاده از تصاویر جذاب و زیبا از این طریق سبب بهبود رتبه وب سایت خود شوید.

شما می توانید تصاویر مد نظرتان را از طریق سرچ تصاویر در گوگل به دست بیاورید و خوش بختانه گوگل این امکان را هم به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است که آن ها بتوانند با جستجو یک کلمه به تصاویر مربط به ان نیز دست پیدا کنند.

آیا روش هایی برای قراردادن تصاویر به بهترین شکل در سایت وجود دارند؟ نظر شما چیست؟

تاثیر قرار دادن تصاویر بر سئو سایت 4از 5براساس 1715 رای

8 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

7 + 2 =

پربازدیدترین ها