معرفی بهترین کتاب های سئو وب سایت

  • توسط حسینی
  • 10 دیدگاه
  • سئو
معرفی بهترین کتاب های سئو وب سایت

اگر چه وبلاگ ها و وب سایت های متعددی برای آموزش سئو وجود دارند، اما بهترین روش برای یادگیری عمیق سئو وب سایت ها، یافتن یک کتاب کارشناسی شده است که می تواند پیچیدگی های استراتژی و تاکتیک های سئو سایت را به خوبی شرح دهد. کتاب ها در حال حاظر در فرمت های مختلف کاغذی، PDF و صوتی در دسترس مردم قرار گرفته اند. اخیرا تحقیقات دانشمندان نشان داده است که بیشتر مردم از گوشی های هوشمند برای خواندن کتاب های الکترونیکی استفاده می کنند. در ادامه به بررسی بهترین کتاب های دنیا در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت ها پرداخته ایم:


کتاب SEO for Dummies ویرایش ششم

کتاب سئونویسنده: پیتر کنت

امتیاز در سایت آمازون: 5.0

اگر در مورد یادگیری یک موضوع جدی هستید، به احتمال زیاد به یک کتاب مناسب در فهرست خود نیاز دارید. کتاب های درسی، به جای یک مقاله انتزاعی یا استراتژیک، به یک رویکرد تاکتیکی نسبت به موضوع می پردازند و خواندن آن ها نیز کمی دشوار تر است. 
SEO for Dummies یک کتاب جامع است که توصیه های دقیق و سطح بندی شده ای را درباره تمام موضوعات مرتبط با سئو وب سایت ها ارائه می دهد. همچنین در این کتاب به دیدگاه های برنامه نویسی مرتبط با سئو سایت نیز پرداخته شده است. درست است که این کتاب کمی قدیمی است اما منبع بسیار خوبی برای یادگیری سئو مقدماتی می باشد.

کتاب Definitive Guide to Selling on Amazon

سئونویسنده: تریسی والاس

امتیاز در سایت آمازون: 5.0

این کتاب کمی جدید تر  است و در مورد فروش آمازون در اوایل سال 2017 منتشر شد. آن ها گزارش می دهند که تقریبا بیش از نیمی از فروش آمازون از طریق بازرگانان سوم شخص آنها است. از اوایل سال 2017، آمازون 43 درصد از کل فروش آنلاین ایالات متحده را به خود اختصاص داد و پیش بینی می شود که تا سال 2021، این آمار 51 درصد خواهد شد. موفقیت در بازار نیاز به درک درست از مفاهیم زیر دارد:

  1. دانش بازار، 2. مسابقه و قیمت، 3. حجم فروش، 4. هزینه، 5. کنترل

نکته امیدوار کننده این است که فضای کار در بازار برای بازرگانان همیشه باز است و کسانی که یک استراتژی سئو قوی دارند می توانند بهبود قابل ملاحظه ای در نتایج ورودی های خود از موتور های جستجو به کسب نمایند.
در فصل 10 این کتاب، نحوه سئو سایت آمازون و قرار دادن محصولات در صفحات برتر موتور های جستجو شرح داده می شود.

کتاب SEO for Growth

رشد سئونویسندگان: جان جانتچ و فیل انجلینگتون

امتیاز در سایت آمازون: 4.8

همانطور که عنوان نشان می دهد، این کتاب علاوه بر سئو برای سه ذینفع اصلی وب سایت سودمند خواهد بود: بازاریابان، طراحان و مدیران.

در این کتاب همچنین در مورد توسعه استراتژی بازاریابی از طریق رتبه بندی بهتر گوگل برای وب سایت شما، توضیحاتی ارائه شده است. نویسندگان توضیح می دهند که چگونه وب سایت ها از بروشورهای دیجیتال به سیستم عامل های بازاریابی تکامل یافته تبدیل شده اند. این کتاب برای صاحبان کسب و کار بسیار عالی است، به طوری که به آن ها نشان می دهد که چگونه تیم خود را برای پیشرفت وب سایت مدیریت نماید. به گفته نویسندگان، از این کتاب می آموزید که:

  • چگونه محتوا وب سایت خود را بسازید و یا آن را مجددا طراحی کنید
  • چگونه از کانال های مختلف رسانه های اجتماعی برای ایجاد تعامل با محتوای خود استفاده نمایید
  • چگونه لینک های با کیفیت بسازید
  • تحقیقلت روی کلمات کلیدی برای بهینه سازی وب سایت شما
  • به صرفه ترین روش های استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل
  • روش های طراحی وب سایتی که به رشد شرکت شما در سال های آینده کمک زیادی خواهد کرد

کتاب SEO Like I’m 5

آموزش سئونویسنده: متی کاپالا

امتیاز در سایت آمازون: 4.5

متی کاپالا بیش از یک دهه در بازاریابی دیجیتال فعالیت انجام داده است. او تجربه کار با مارک های بزرگ مانند اپل، اسمیرنوف و Prudential را دارد. او در NYU تدریس می کند در حالی که به همه بازار یاب ها کمک می کنند تا بدانند چگونه می توانند از اینترنت برای رشد کسب و کار خود استفاده کنند. 

این کتاب برای مبتدیان نوشته شده است و بیشتر تمرکز آن بر ارائه اطلاعات با کیفیت بالا و عملی برای کسانی است که تازه به جهان سئو می آیند و ممکن است با آخرین شرایط بازاریابی روز دنیا آشنا نباشند. او این کتاب را در 5 قسمت سازماندهی می کند: محتوا، کد، اعتبار، ارتباطات و پول نقد که یک ساختار خوب را ایجاد می کنند. این کتاب برای مبتدیان و افرادی که کمتر از یک سال تجربه کار سئو دارند مناسب است.

کتاب SEO 2018

سئو 2018نویسنده: آدام کلارک

امتیاز در سایت آمازون: 4.5

آدام کلارک در دهه گذشته با مشاوره با مارک های مختلف و ساخت وب سایت هایی که به طور مرتب به شماره یک نتایج گوگل سفر می كنند،شناخته می شود. این کتاب برای هر دو دسته کاربران جدید و بازاریاب های با تجربه است که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین به روز رسانی الگوریتم گوگل هستند. کلارک استراتژی های واضح را برای بهینه سازی محتوا بدون مجازات های گوگل ارائه می دهد. او از تکنیک های قابل اندازه گیری برای کسب و کارهای مختلف استفاده می کند و موضوعات پیشرفته SEO را بدون استفاده از اصطلاحات تجاری توضیح می دهد. موضوعات مهم عبارتند از: تجزیه و تحلیل وب، تحقیقات در زمینه کلمات کلیدی و ساخت لینک.

کتاب SEO Fitness Workbook ویرایش سال 2018

سئو مک دونالدنویسنده: مک دونالد

امتیاز در سایت آمازون: 4.8

مک دونالد اولین بار در سال 1994 با رسانه های آنلاین درگیر شد و به عنوان رهبر یک صنعت شناخته می شود. او همچنین در منطقه خلیج سان فرانسیسکو تدریس می کند. 

این کتاب فراتر از تدریس نظریه ها و ایده ها است و مجموعه ای از ابزار ها را برای اطمینان از درونی ساختن اطلاعات در اختیار مردم می گذارد. این کتاب برای متخصصین بازاریابی، طراحان، صاحبان کسب و کارهای کوچک و هر کس دیگری که مایل به یادگیری و درک آخرین راهبرد های سئو است، در نظر گرفته شده است. در این کتاب نه تنها در مورد کلمات کلیدی، لینک ها و روش های سئو چیز های جدیدی یاد می گیرید بلکه نکات مهمی را برای استفاده از این دانش برای کسب و کار خود دریافت می کنید.

ترجمه از سایت brightedge

موارد بیشتر

 

 

معرفی بهترین کتاب های سئو وب سایت 4از 5براساس 1641 رای

10 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

9 + 14 =

پربازدیدترین ها