معرفی برترین ابزار های سئو وب سایت

  • توسط رضایی
  • 12 دیدگاه
  • سئو
معرفی برترین ابزار های سئو وب سایت

شاید تا سال های پیش و قبل از دخالت الگوریتم های معروف گوگل مانند پاندا و پنگوئن در رتبه بندی های گوگل سئو و بهینه سازی وب سایت ها کار سختی نبود و گاهی با حقه های کلاه سیاه می توانستیم وب سایت خود را به نتایج اول موتور های جستجو برسانیم. اما امروزه الگوریتم های گوگل به دقت وب سایت شما را آنالیز می کنند و وب سایت های شما باید از فیلتر های مختلفی عبور کنند تا عیار واقعی آن ها برای موتور های جستجو مشخص شود. در ادامه به معرفی ابزار هایی می پردازیم که در انالیز وضعیت سئو وب سایت بسیار موثرند.

ابزار های رایگان سئو وب سایت 

GTmetrix

این ابزار خلاصه ای از عملکرد وب سایت شما را بر اساس شاخص های کلیدی سرعت بارگذاری صفحات وب سایت در اختیار شما می گذارد. با استفاده از این ابزار سئو می توانید زمان بارگذاری صفحه، حجم صفحه و مجموع درخواست ها را دریافت کنید. با استفاده از این ابزار می توانید وضعیت میانگین وب سایت خود را با وب سایت های آنالیز شده در GTmetrix به دست آورید.

ابزار سئو 

دیگر ابزار های مشابه، Pingdom ،WebPagetest و Insights PageSpeed هستند که عملکرد مشابهی دارند اما تفاوت هایی مابین آن ها وجود دارد که مهم ترین آن ها ارائه سرور های مختلفی در نقاط مختلف جهان برای تست وب سایت شما است. بهتر است برای تست، نزدیک ترین مکان به مخاطبان خود را انتخاب کنید تا از دقیق ترین وضعیت وب سایت خود آگاه شوید.

Rank Tracker

Rank Tracker یکی از بهترین و قابل اطمینان ترین پلت فرم ها برای ارزیابی رتبه بندی کلمات کلیدی در سراسر وب سایت های مختلف و موتورهای جستجو است. این ابزار با بررسی کلمات کلیدی وب سایت شما، تجزیه و تحلیل رقبای شما و ارائه گزارشات دقیق به رشد کسب و کار اینترنتی شما کمک خواهد کرد.

ابزار سئو سایت جدید 

Backlink Watch

همه ما از تاثیر لینک ها بر سئو وب سایت ها با خبریم. امروزه در دنیای سئو بیشتر تمرکز بر روی تولید لینک های با کیفیت است. این ابزار به شما اطلاعات دقیقی از وضعیت لینک های follow و nofollow وب سایت شما ارائه می دهد. 

بک لینک woorank

WooRank یک ابزار فوق العاده برای بررسی وضعیت سئو و دیجیتال مارکتینگ وب سایت شما می باشد. طبق ادعای این شرکت هر روز 40،000 شرکت، بازاریاب و صاحبان وبسایت ها از ابزار وب سایت WooRank استفاده می کنند. با استفاده از این وب سایت می توانید به آنالیز وضعیت سئو وب سایت های رقیب بپردازید و یک نمای کلی از وب سایت های بالاتر از خود دریافت کنید. 

ابزار سئو سایت

 moz

این ابزار به شما اطلاعات مفیدی درباره قدرت دامنه و صفحات وب سایت شما ارائه می دهد. نسخه PRO این محصول نیز ابزار های مفیدی برای بهبود وضعیت سئو وب سایت شما در اختیارتان قرار می دهد.

moz ابزار سئو

تمامی این ابزار ها دارای نسخه های غیر رایگان و PRO هستند که می توانید با پرداخت هزینه از آن ها نیز بهره مند شوید اما در ادامه به مقایسه دو ابزار سئو قدرتمند می پردازیم.

مقایسه Ahrefs و SEMrush

خرید بهترین نرم افزار سئو برای سازمان شما، کلید افزایش کارآیی شرکت شما می باشد. اما کدام یک از نرم افزار های Ahrefs یا SEMrush مناسب تر است؟ در زیر به بررسی جزئیات بیشتر این نرم افزار ها می پردازیم:

ابزار سئو SEMrush

semrush

  • امتیاز کاربران: 9.7
  • رضایت مشتری: 94%
  • قیمت: 69.95 دلار
  • طرح ها: اشتراک سالانه - اشتراک ماهیانه
  • زبان ها: ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا، چین، آلمان، هند، ژاپن
  • دستگاه های پشتیبانی شده: ویندوز / آیفون / اندروید / مک / وب
  • امکانات: رتبه بندی کلمات کلیدی دامنه
    وضعیت رتبه بندی وب سایت
    مقایسه دامنه ها با کلمات کلیدی
    جایگاه کلمات کلیدی
    تحقیقات ارگانیک
    تحقیقات تبلیغاتی
    بررسی لینک ها
    بررسی کلمات کلیدی وب سایت
    موقعیت های آلی رقبا خود را مشاهده کنید
    متون تبلیغاتی رقبا خود را مطالعه کنید
    کلمات کلیدی بسیار طولانی را پیدا کنید
    چندین سایت را با هم مقایسه کنید
    پیگیری بسیاری از معیارهای کلمات کلیدی مختلف
    رقبای خود را در جایی که رتبه بندی می کنید مشاهده کنید و غیره.
  • مشتریان برجسته: ShoppersChoice.com, Blinds.com, Forbes.com

ابزار سئو Ahrefs 

ابزار سئو ahrefs 

  • امتیاز کاربران: 9.5
  • رضایت مشتری: 95%
  • قیمت: 99 دلار
  • طرح ها: اشتراک سالانه - اشتراک ماهیانه
  • زبان ها: ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا، بین المللی
  • دستگاه های پشتیبانی شده: ویندوز / مک / وب
  • امکانات: سایت اکسپلورر
    بررسی محتوا سایت
    بررسی کلمات کلیدی وب سایت
    هشدارها
    آنالیز وضعیت رتبه بندی وب سایت
    آنالیز و مقایسه دامنه سایت
    تجزیه و تحلیل دسته ای
    نوار ابزار سئو
  • مشتریان برجسته: ShoppersChoice.com, Blinds.com, Forbes.com

ابزار سئو سایت نوپرداز

نوپرداز سئو یک ابزار سئو ایرانی می باشد که برای آنالیز و بهبود رتبه سئو سایت شما توسط متخصصان شرکت نوپرداز تهیه گردیده است. 

بررسی موقعیت کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا وب سایت شما، بررسی رتبه الکسا و MOZ، بررسی صفحه و جایگاه کلمات کلیدی از جمله مهم ترین خدمات این ابزار سئو می باشد.

شرکت نوپرداز با ارائه ابزار آنالیز نوپرداز سئو این امکان را فرآهم آورده است تا کاربران، مدیران وب سایت ها و تمامی وب مسترها بتوانند به آسانی و به صورت رایگان از ابزارهای پیشرفته شرکت نوپرداز برای آنالیز وب سایت مد نظر خود بهره مند گردند.

ابزار سئو نوپرداز 

معرفی برترین ابزار های سئو وب سایت 4از 5براساس 739 رای

12 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

1 + 5 =

پربازدیدترین ها