روش های انتخاب بهترین شرکت سئو

  • توسط رضایی
  • 11 دیدگاه
  • سئو
روش های انتخاب بهترین شرکت سئو

چگونه یک شرکت خوب سئو برای کسب و کارمان پیدا کنیم؟

امروزه حضور آنلاین شما در دنیای اینترنت بستگی به سئو و بهینه سازی وب سایتتان دارد. اگر شما نتوانید نتایج خوبی را از طریق موتور های جستجو به دست آورید، ارتباط با مخاطبان و صنایع وابسته به کسب و کار شما بسیار دشوار تر خواهد شد. معرفی محصولات و خدمات شما بدون استفاده از موتور های جستجو بسیار پر هزینه و مشکل خواهد بود. پس اگر می خواهید با کسب رتبه های برتر موتور های جستجو وب سایت شما توسط مخاطبان بیشتر دیده شود باید یک شرکت خوب در زمینه سئو پیدا کنید.

متاسفانه بسیاری از کسب و کار ها از استراتژی های سئو خوبی بهره مند نیستند و همچنین محتوای خوبی ندارند. برخی از این وب سایت ها نیز هر موقع که فکر می کنند نیاز به مطلبی دارند آن را در وبلاگ خود قرار می دهند و به اصول سئو توجهی ندارند.

آیا استفاده از گوگل برای پیدا کردن شرکت سئو هوشمندانه است؟

در واقع باید گفت که گوگل عالی است! از سال 1989 گوگل صنعت جستجو را دگرگون کردند و با استفاده از ابزار های خود عبارت مد نظر شما را از بین 30 تریلیون صفحه وب سایت پیدا کند. 

اما جستجوی گوگل کامل نیست و برخی از نوآوری های جدید آن کار را سخت تر نموده است. هنگام جستجو برای یک نوع کسب و کار مانند شرکت های جستجوگر، الگوریتم محلی گوگل به بازی می آید. موتور های جستجو ارزش بیشتری را برای کسب و کار هایی که در منطقه شما وجود دارند قائل شده و رتبه بهتری به آن ها می دهند. در واقع این یک مزیت است. فرض کنید شما قصد دارید یک فروشگاه پوشاک مناسب را پیدا کنید. وقتی در گوگل آن را سرچ کنید، گوگل برترین فروشگاه های پوشاک در نزدیکی شما را نمایش خواهد داد. 

به عنوان مثال جستجو برای بهترین شرکت سئو در شمال پورتلند به صورت زیر بوده است:

بهترین شرکت سئو 

همانطور که می بینید گوگل به دنبال بهترین شرکت های سئو در نزدیکی شما می رود و اگر شما همین عنوان را در ایران و شهری دیگر جستجو کنید، یافته های گوگل برای شما کاملا متفاوت خواهد بود. در زیر ما همان عنوان را در شهر منهتن جستجو کردیم و نتیجه به صورت زیر بود:

شرکت سئو 

اما اگر کمی به پایین صفحه بروید باز هم صفحه مربوط به جستجو در شهر پورتلند را مشاهده می کنید:

سئو 

در واقع گوگل رتبه بندی های خود را با توجه به منطقه و مکان شما تغییر می دهد و این کار شما را کمی پیچیده تر خواهد کرد. اگر شما به دنبال یک بهترین شرکت سئو هستید ممکن است در این بخش دچار سردر گمی شوید و ممکن است فکر کنید گوگل قصد فریب دادن شما را دارد.

چطور بدون فریب خوردن بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم؟

شما می توانید کلمه کلیدی مد نظرتان را خودتان بسازید ولی یک تیم بازاریابی و سئو می تواند بر رتبه بندی و افزایش بازید آن از طریق عواملی که موتور های جستجو آن ها را دوست دارند تاثیر بگذارد. عواملی مانند:

  • محلی سازی
  • قدرت دامنه
  • لینک های داخلی
  • لینک های خارجی
  • کلمات کلیدی

آیا نباید بر اساس رتبه بندی موتور های جستجو انتخاب کنیم؟

شما قطعا باید در انتخاب شرکت های سئو که ترافیک ورودی چندانی ندارد احتیاط کنید ولی شرکت های برتر در جستجو های شما لزوما آن هایی نیستند که در رتبه بالاتری در موتور های جستجو قرار دارند. اما به هیچ وجه داشتن رتبه خوب در موتور های جستجو چیز بدی نیست. بدیهی است یک شرکتی که می تواند محتویاتی را بنویسد که به خوبی در موتور های جستجو رتبه بندی می شوند، به احتمال زیاد درست عمل می کند. 

رتبه بندی همه چیز نیست و بیشترین دلایلی که باعث می شوند وب سایت یک شرکت در صفحه اول گوگل برای شما نمایش داده شود در زیر آمده است:

  • آن ها تنها شرکت بزرگ سئو در شهر شما هستند.
  • آن ها از نوآوری های جدید سئو و بازاریابی اینترنتی استفاده می کنند.
  • شما قبلا سایت هایی را کلیک کرده اید که شباهت زیادی به آن ها دارند.
  • آن ها بسیار محبوب و پرطرفدار هستند.

اما اگر یک شرکت بهترین شرکت سئو در شهر شما باشد، برای شما کافی است؟ مگر اینکه شما یک کسب و کار بسیار محلی مانند یک رستوران داشته باشید. تلاش های بازاریابی شما باید در سطح ملی و در برخی موارد بین المللی باشد. شما باید شرکتی را انتخاب کنید که بتواند برترین نتایج گوگل را برای کسب و کار شما ارائه دهد و این کار هم بسیار سخت خواهد بود.

چرا سئو کلاه سیاه خوب نیست؟

ما در مقالات قبلی درباره سئو کلاه سیاه صبحت کردیم، اما چرا نباید با شرکت هایی که سئو کلاه سیاه انجام می دهند همکاری کنیم؟

روش های سئو کلاه سیاه شاید بتواند وب سایت شما را در مدت کوتاهی به صفحات برتر موتور های جستجو بیاورد ولی این روش ها از چشم الگوریتم های گوگل دور نمی ماند و در عرض مدت کوتاهی وب سایت شما با جریمه های سنگین و گاهی همیشگی از سوی گوگل مواجه خواهد شد، که این می تواند به معنای نابودی کسب و کار اینترنتی شما و از صفر شروع کردن همه چیز باشد. به عنوان مثال به نمودار زیر دقت کنید:

نمودار سئو 

تصور کنید این وب سایت شما است که با روش های نامناسب سئو شده است و پس از مدتی دچار افت شدید ترافیک می شود. این وب سایت در واقعا از دست رفته قلمداد می شود.

بهترین شرکت های سئو چه مشخصاتی دارند؟

با توجه به این که سئو و بهینه سازی سایت ممکن است تا ماه ها طول بکشد، انتخاب درست و دقیق شرکت مد نظر اهمیت بالایی دارد. 

شفافیت رمز موفقیت شرکت ها خواهد بود. برخی شرکت ها آموزش هایی را ارائه می دهند که به مشتریان مفهایم سئو را آموزش می دهد. یک شرکت خوب می تواند برخی از استراتژی ها و ابزارهای اختصاصی (نوپرداز سئو) را نیز داشته باشد. یکی از بارز ترین نشانه ها، کنجکاوی و کسب اطلاعات بیشتر شرکت های سئو از کسب و کار شما است. این نشان می دهد که آن ها علاقه مند به کسب نتایج برای شما هستند و می خواهند اطمینان حاصل کنند که مهارت ها و تجربه های لازم برای برآوردن نیازهای شما دارند یا خیر!  آن ها معمولا سئوالاتی درباره سابقه شرکت، فعالیت های شرکت شما در شبکه های اجتماعی، استرتژی بازاریابی شرکت و همچین اهداف شرکت شما می پرسند. 

در پایان این نکته را یاد آور می شوم که شرکت های سئو باید قابلیت درک بقیه تیم بازاریابی شرکت شما را داشته باشند و فقط به دنبال رتبه بندی مطالب سایت و نوشتن مطالب و لینک دادن به سایت شرکت شما نباشند. 

شرکت نوپرداز با داشتن تجربه فراوان و امکانات به روز  بهینه سازی وب سایت ها توسط موتور های جستجو، به مشتریان خود کمک می نماید تا در یک بازه زمانی مناسب وب سایت مد نظر آن ها را در بین برترین صفحات بازدید گوگل قرار دهد. شرکت نوپرداز با بهره بردن از ابزار های به روز در زمینه سئو و کادری متخصص سعی دارد تا بهترین نتیجه و رتبه را توسط موتور های جستجو مختلف از جمله گوگل برای وب سایت اینترنتی شما کسب نماید.

سئو سایت

روش های انتخاب بهترین شرکت سئو 4از 5براساس 1483 رای

11 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

2 + 7 =

پربازدیدترین ها