شرکت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز

  • توسط
  • 0 دیدگاه
  • اخبار شرکت
شرکت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز

شرکت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز سال هاست در زمینه طراحی وب سایت و همچنین طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید ios فعالیت دارد. این شرکت دارای تیم حرفه ای طراحی سایت می باشد که با تخصص خود در نوپرداز فعالیت دارند. در این جا قصد داریم شما را با این تیم و خدمات و محصولاتی که این تیم ارائه می کند آشنا کنیم چرا که اگر شما نیز تمایل به داشتن یک وب سایت حرفه ای یا یک اپ حرفه ای داشته باشید به دنبال فرد یا افرادی میگردید که بتوانند شما را در این زمینه یاری کند.


شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن نوپرداز :

شرکت طراحی سایت نوپرداز در در طراحی سایت ها و اپلیکیشن های خود در بخش زبان های Client-side از زبان های HTML5,CSS3,jаvascript,JQuery استفاده می کند و در بخش Server-side از زبان PHP و بانک اطلاعاتی MySql بهره می برد.
طراحی سایت توسط نوپرداز کاملا اختصاصی بوده و از هیچ قالب آماده ای در انجام پروژه های خود استفاده نمیکند و شما می توانید به طور حتم مطمئن باشید که سایت شما تنها و تنها مختص خود شما می باشد.
پس طراحی سایت شما در نوپرداز کاملا اختصاصی و منحصر به فرد انجام می شود.


طراحی اپلیکیشن موبایل در نوپرداز

طراحی اپلیکیشن موبایل در نوپرداز برای اندروید و ios انجام می شود و خدمات و محصولات شما به راحتی توسط اپلیکیشن موبایل شما در دسترس کاربران موبایل قرار می گیرد و طراحی به گونه ای انجام می شود که دارای رابط کاربری آسان و بدون نقص فنی می باشد که می توانید با اپ خود برای خودتان بازاریابی رایگان داشته باشید و برند سازی کنید.

 

 
امنیت در طراحی سایت توسط نوپرداز

در طراحی وب سایت مسئله ای که بسیار مهم است و گاهی باعث نگرانی و استرس صاحبان سایت می شود امنیت سایتشان می باشد چرا که هر مالک سایتی از اینکه مورد حمله هکر ها قرار بگیرد و سایتش مورد حملات اینترنتی واقع بشود ترس دارد.
در اینجا مزیت طراحی سایت و اپلکشن موبایل شما توسط نوپرداز مشخص می شود چرا که انجام پروژه های طراحی سایت توسط نوپرداز به گونه ای است که امنیت سایت های شما از لحاظ کدنویسی تضمین شدست.


فروشگاه ساز نوپرداز

فروشگاه ساز نوپرداز یکی از محصولات برجسته پر طرفدار نوپرداز می باشد . تصور شما از این فروشگاه ساز نیز نباید یک قالب آماده باشد که برای همه شرکت ها به فروش می رسد و باز هم قید میکنیم که فروشگاه شما برای شما طراحی می شود و کاملا مختص شماست. در این فروشگاه ساز ها شما به درگاه بانکی اتصال دارید و به راحتی می توانید فروش خود را انجام دهید. نوپرداز پشتیبان شماست.

همه ما در جریان هستیم که با در دسترس بودن امکانتی نظیر اینترنت و گوشی و ... بیشتر فعالیت های ما به سمت آنلاین پیش رفته و بیشتر ما فعالیت های خود را به صورت آنلاین انجام می دهیم که از پرداخت قبض گرفته تا خرید اینترنتی محصولی در اینترنت.
به همین دلیل است که حضور هر کسب و کاری در اینترنت جزو واجبات است.

مطالعه کنید : فروشگاه ساز نوپرداز


نمونه کارهای طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز

شرکت طراحی سایت نوپرداز دارای نمونه کارهای متعددی در زمینه های زیر می باشد :

  • طراحی سایت شرکت
  • طراحی سایت روزنامه
  • طراحی سایت پزشکی
  • طراحی سایت خبری
  • طراحی سایت املاک
  • طراحی سایت هتل
  • طراحی سایت آژانس های مسافرتی
  • طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار
  • طراحی سایت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس
  • طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی
  • طراحی سایت و اپلیکیشن رستوران

شما می توانید با مراجعه به بخش نمونه کارهای نوپرداز این طراحی های انجام شده توسط نوپرداز را ملاحظه نمیایید.

نمونه کارهای طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز

 

 

طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین و اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین نوپرداز کامل اختصاصی بوده و یکی از محصولات نوپرداز با کدنویسی حرفه ای تیم طراحی سایت نوپرداز می باشد. در این محصول یک سایت طراحی می شود به همراه دو اپلیکیشن که یکی مخصوص پزشک و یا درمانگاه م باشد و اپلکیشن دیگری مختص بیمار می باشد که می تواند از بین پزشکان موجود در درمانگاه، پزشک مدنظر خود را بیابد و یا نه اینکه از بین پزشکان ثبت شده در سایت نوبت دهی آنلاین پزشک مدنظر خود را در شهر خود بیابد (این در صورتی است که سایت و اپلیکیشن طراحی شده توسط شما تمایل داشته باشد حتی شهر ها دیگر به غیر از شهر خودتون را فرا بگیرد).
پزشکان به راحتی می توانند روزهای کاری و وقت های ویزیت را در این برنامه مشخص کنند تا بیماران به راحتی بتوانند با توجه به وقت های پزشک وقت ویزیت خود را رزرو کنند.

سایت و اپلیکیشن نوبت دهی نوپرداز توضیحات و امکانات مفصلی داره که اگر تمایل دارید بیشتر در این موضوع بدونید بهتره که به بخش طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین نوپرداز مراجعه کنید.

مطالعه بیشتر : طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین نوپرداز

 

طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار

سایت دیوار به عنوان یک فروشگاه اینترنتی برجسته در ایران شناخته شده و به این صورت است که فروشنده و خریدار را بدون واسطه به هم ارتباط می دهد. دیوار یک سایت فروش آنلاین و یک فروشگاه اینترنتی است. بسیاری از افراد هستند که تمایل دارند همانند دیوار کسب و کار فروش اینترنتی انجام دهند و دیوار را الگو قرار می دهند.
نوپرداز با طراحی سایت مشابه دیوار و طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار به صورت حرفه ای تر و کامل تر عمل کرده و شما می توانید کاملا حرفه ای کسب و کار خود را راه اندازی کنید و یک سایت مشابه دیوار داشته بشید.
به منظور مشاوره رایگان با نوپرداز تماس بگیرید. همکاران ما پاسخگوی سوالات شما هستند.

 

 

طراحی سایت رزرو آنلاین بلیط اتوبوس

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس نیز یکی از خدمات و محصولاتی است که نوپرداز ارائه داده است.
از طریق این سامانه به راحتی می توان خرید آنلاین بلیط اتوبوس و یا خرید و فروش آنلاین بلیط اتوبوس انجام داد.

مطالعه کنید : طراحی سایت رزرو آنلاین بلیط اتوبوس

 

طراحی فروشگاه اینترنتی توسط نوپرداز 

اگر شما محصولی برای فروش و یا خدماتی قابل عرضه دارید و نمیخواهید سنتی عمل کنید باید با طراحی یک سایت فروشگاهی و فروشگاه آنلاین خد را در بازار اینترنتی وارد کنید و مشتری های آنلایین را جذب خود کنید فروش محصولات خود را بالا ببرید.
در این صورت مشتری ها می توانند محصولات شما را ببنند و به صورت کامل آنلاین آن ها را خریداری کنند و شما می توانید تعیین کنید که چطور محصولات را به دست خرییداران برسانید.

جهت مشاوره رایگان با نوپرداز تماس بگیرید.

 

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا، مدیریت کافی شاپ و یا رستوران

در این اپلیکیشن رستوران و اپلیکیشن کافی شاپ به راحتی کاربران می توانند غذا و یا نوشیدنی و یا هرچه را که می خواهند انتخاب کنند و به سبد خرید خود اضافه کنند و سفارش دهند و سفارش غذا داشته باشند کامل آنلاین و اینترنتی. اگر شما نیز یه کافی شاپ دارید و یا رستوران دارید که می خواهید به صورت آنلاین هم مشتری داشته باشید تنها راه ورود به فضا آنلاین و اینترنت است که این کار با طراحی اپلیکیشن رستوران و اپلیکیشن کافی شاپ انجام خواهد شد.
بازهم اگر ایده ای دارید که دوست دارید ایده خود را گسترش بدید و به صورت حرفه ای تر عمل کنید، تیم نوپرداز کنار شماست.

 

 
سئو بهینه سازی سایت در نوپرداز

بعد از طراحی سایت برای این که سایت شما بروز باشد و پیشرفت کند نباید تلاش خد را متوقف کنید. درست است که یک طراحی سایت حرفه ای کاملا مهم است و از اولین قدم های اصلی مالک یک سایت شدن است. اما رتبه ای که در موتورهای جستجو پیدا خواهید کرد بسیار مهم است. چرا که فعالیت شما یک فعالیت آنلاین می باشد پس می بایست مشتری های اینترنتی و آنلاین نیز بتوانند شما را ببینند و شما را پیدا کنند پس با یک جستجو در گوگل باید به شما برسند. حال چگونه؟
هرسال گوگل قواعد و قوانینی را برای سایت ها تعیین می کند و الگوریتم های جدید برای سایت ها دارد، پیگیری مداوم این الگوریتم ها و پیاده سازی آن ها در سایت است .
شما مدام و پیوسته باید در حال بهینه سازی سایتتون باشید و وقتی قوانین و خواسته های گوگل را در سایتتون پیاده می کنید یعنی این که سایتتون رو سئو کردین.

اگر تمایل دارید سئو سایت شما به صورت حرفه ای انجام بشه تا جایگاه مناسب را در نتایج سرچ موتورهای جستجو نظیر گوگل داشته باشید می تونید از تیم سئو و بهینه سازی وب سایت نوپرداز کمک بگیرید.

مطالعه بیشتر : سئو و بهینه سازی وب سایت 


قیمت طراحی سایت و قیمت طراحی اپلیکیشن موبایل در نوپرداز

هدف نوپرداز جلب رضایت مشتری های خود و ارائه بهترین کیفیت می باشد. تعرفه طراحی سایت و تعرفه طراحی اپلیکیشن موبایل در نوپرداز کاملا منصفانه است و تمامتلاش نوپرداز این است که با توجه به بودجه شما بهترین و حرفه ای ترن کار را به شما ارائه بدهد.
شما می توانید جهت اطلاع از قیمت طراحی سایت درخواستی خود با کارشناسان نوپرداز تماس بگیرید و بعد از بیان ایده و خواسته تان بهترین قیمت را بگیرید.

شرکت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز 5از 5براساس 1 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

6 + 8 =

پربازدیدترین ها