نکاتی که در طراحی اپلیکیشن موبایل باید بدانید

  • توسط
  • 0 دیدگاه
  • اپلیکیشن های موبایل
نکاتی که در طراحی اپلیکیشن موبایل باید بدانید

در این مقاله به نکاتی که در طراحی اپلیکیشن موبایل باید بدانیم را مطرح می کنیم. زمانی که شما تصمیم می گیرید که یک برنامه نویسی اندروید و در نهایت ساخت اپ اندروید و طراحی یک اپلیکیشن موبایل را دارد ملزم هستد یک سری تحقیق و بررسی ها را انجام دهید و یک سری نکات را در نظر بگیرید.
شاید این موارد از نظر ظاهری زیاد مهم و حائز اهمیت به نظر نرسد ولی با رعایت این موارد می توانید یک اپلیکیشن موبایل اندروید و یا ios حرفه ای داشته باشید.

شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز به منظور رائه مشاوره رایگان در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

اگر شما قصد طراحی یک اپلیکیشن موبایل اندروید یا ios را دارید باید این نکته را در نظر بگرید که برای موفقیت در کارتان نمی توانید با یک آپ اندروید ضعیف به جایی برسید و باید طوری حرفه ای عمل کنید که بتوانید رو دست رقیب هاتون بزنیدو از اون ها جلو بزنید.

در طراحی برنامه اندروید چند اصل وجود دارد که در این مقاله به آن ها می پردازیم.

 

نکاتی که برای طراحی اپلیکیشن موبایل باید به کار ببرید

 

  • طراحی خاص و منحصر به فرد
    باید در نظر بگیرید طراحی انجام شده برای یک اپ مختص همان اپ می باشد و نباید از پلتفرم یک اپلیکیشن برای اپ دیگر نیز استفاده کرد چرا که با توجه به خدمات و امکان قابل ارائه یک اپلیکیشن پلتفرم آن طراحی می شود و ما نباید اگر م خواهیم ساخت اپ اندروید داشته باشیم از یک پلتفرم تکراری استفاده کنیم و کپی باشیم.

 

  • به کار گیری امکانات گوش های موبایل اندروید و یا ios
    در ساخت اپلیکیشن و برنامه اندرویدی باید در نظر بگیریم که گوشی های موبال امکاناتی دارند که سیستم های ویندوز و کامپیوتر ها ندارند. باید سعی کنیم از آن امکانات به طور مثال دوربین گوشی استفاده بهینه کنیم و حرفه ای تر عمل کنیم.

 

  • خلاقیت در طراحی برنامه های اپلیکیشن کاربردی
    باید خلاق باشید و ایده و طرح های خلاقانه در طراحی اپلیکیشن موبایل خود به کار ببرید.

 

  • رابط کاربری آسان و قابل فهم
    وقتی یک کاربر اپلیکیشن کاربردی خود را روی گوشی موبایل خود نصب می کند انتظار دارد به رااحتی بتواند نیاز خود را بیابد. در طراحی اپلیکیشن موبایل نباید باعث گیج شدن و سردر گمی کاربران خود شوید.
    برنامه نویسی اندروید باید به گونه ای باشد که همه کربران با هر رده سنی و معلومات بتوانند به راحتی با اپ طراحی شده توسط شما کار کنند.

 

  • ظاهر گرافیکی جذاب و کاربر پسند
    شما باید در نظر بگیرید در عین این که می بایست اپلیکیشنی طراحی کنید که همه کاربران بتوانند به راحتی با آن کار کنند ولی باید در نظر بگیرید که ظاهر و گرافیک اپ شما بسیار مهم است و باید جذاب و کاربر پسند باشد.

 

  • سرعت بالای اپلیکیشن طراحی شده توسط شما
    سرعت لود اپلیکشن شما موضوعی است که باید به آن بپردازید و اپی را طراحی کنید که سرعت بالایی داشته باشد و کاربران را کلافه نکند.

 

  • استفاده از سرور قوی برای بارگزاری برنامه اندرویدی طراحی شده
    در انتخاب سروری که برای آپلود برنامه اندروید خود استفاده می کنید دقت کنید.

 

  • شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل
    طراحی و برنامه نویسی اندروید و یا ios خود را به تیم طراحی اپلیکیشن موبایلی بسپارید که اطمینان داشته باشید با طراحی حرفه ای شما را به هدفتان نزدیک می کنند نه این مه با طراحی و برنامه نویسی ضعیف شما را به عقب بکشانند.
    شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز با ارائه بهترین خدمات طراحی سایت به مشتریان خود انتخاب درستی برای شما می باشد که م توانید به منظور بررسی و تحقیق نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن موبایل این شرکت را نیز مشاهده نمایید :

نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز

 

 

  • هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل
    برای داشتن یک برنامه موبایل حرفه ای و یا یک اپ حرفه ای باید با هزینه مناسشب بهترین نتیجه را بگیرید.
    می توانید برای هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل خود با نوپرداز مشاوره ای داشته باشید تا با آنالیز ایده هاتون بهترین قیمت را برای طراحی اپ خود داشته باشد.

 

  • طراحی اپلیکیشن موبایل فروشگاهی اندروید و ios

اگر شما نیز یک فروشگاه دارید و خدمات قابل فروش دارید وی می خواهید فروش اینترنتی داشته باشید و مشتری هی اینترنتی را جذب خود کنید می توانید با طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و اپلیکیشن فروشگاهی یک اپ فروشگاهی حرفه ای داشته باشید. نوپرداز در زمینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نیز می تواند بهترین انتخاب شما باشد. با ما هرماره باشد.

نکاتی که در طراحی اپلیکیشن موبایل باید بدانید 5از 5براساس 1 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

12 + 9 =

پربازدیدترین ها