4 سایت رایگان طراحی اپلیکییشن موبایل

  • توسط معین
  • 0 دیدگاه
  • اپلیکیشن های موبایل
4 سایت رایگان طراحی اپلیکییشن موبایل

سایت رایگان اپلیکیشن موبایل این امکان را به شما می دهند که به صورت رایگان طراحی اپلیکیشن موبایل ( اندروید و ios ) انجام دهید.
برای طراحی اپلیکیشن موبایل شما نیاز به شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل دارید که بتواند یک اپلیکیشن حرفه ای را تحویل شما دهد و نیاز به صرف هزینه برای کدنویسی توسط برنامه نویس و یا شرکت طراحی سایت دارید.
اگر برنامه نویس نیستین و می خواهید با کمترین هزینه صاحب اپلیکیشن موبایل شوید، تنها راه شما استفاده از سایت های رایگان طراحی اپلیکیشن موبایل می باشد.

چنانچه تمایل دارید یک اپلیکیشن موبایل حرفه ای داشته باشید می توانید نمونه کارهای اپلیکیشن موبایل نوپرداز را مشاهده کنید تا بتواند تصمیم بهتر و منطقی تری برای طراحی اپلیکیشن خود داشته باشید.

 

طراحی اپلیکیشن موبایل در سایت رایگان ساخت اپلیکیشن AppyPie


سایت AppyPie یکی از سایت های رایگان طراحی اپلیکیشن موبایل می باشد که می توانید بدون تخصص در زمینه برنامه نویسی اپلیکیشن مد نظر خود را بسازید.
در این اپلیکیشن ساز رایگان می توانید متن، عکس، رنگ و ....را تنظیم و اضافه کنید.
این اپلیکیشن دارای تبلیغات و امکاناتی هست که برای داشتن آن ها می بایست هزینه کنید که امکانات هرکدام از این نسخه های پولی متفاوت است و بهتر است نسخه ای را انتخاب کنید که همه سیستم عامل های آیفون و مایکروسافت را پوشش دهد.

 

سایت رایگان طراحی اپلیکیشن موبایل AppMakr


سایت AppMakr دارای رابط کاربری آسانی می باشد با وجود اینکه نسبت به AppyPie جذابیت کمتری دارد.
نسخه رایگان سایت طراحی اپلیکیشن موبایل AppMakr به شما این امکان را می دهد که یک اپلیکیشن موبایل اندروید و یا آیفون بدون تبلیغات داشته باشید

 
ساخت اپلیکیشن موبایل رایگان با سایت AppInstitute

سایت رایگان طراحی اپلیکیشن AppInstitute محیطی کاربر پسند دارد و شما با استفاده از این سایت اپلیکیشن ساز می توانید برا اساس موضوع مورد نظر خود ساخت اپلیکیشن را شروع کنید.
با توجه به آنالیزهای صورت گرفته این برنامه پاسخ دهی کندی دارد و باید آموزش های لازم را مشاهده کنید.
هزینه امکانات این سرویس ساخت اپلیکیشن گران است و باید مبالغ زیادی را بابت آن بپردازید.

 

ساخت اپلیکیشن موبایل با استفاده از سایت اپلیکیشن ساز رایگان GoodBarber


GoodBarber برای ساخت اپلیکیشن اندروید به صورت آنلاین سایت خوبی است . شما به مدت 30 روز می توانید به صورت رایگان از این سایت استفاده کنید و بعد از آن باید برای برنامه اندروید 32 دلار و برای اپلیکیشن اندروید و آیفون مبلغ 96 دلار را بپردازید.

 

به هرحال شما از هر سایت رایگان طراحی اپلیکیشن موبایل که استفاده کنید نیاز به امکاناتی دارید که برای داشتن آن ها موظف به پرداخت هزینه می باشید.
پیشنهاد این است که با مشاوره با شرکت های طراحی سایت و اپلیکیشن یک تیم و یا شرکت طراحی سایت حرفه ای انتخاب کنیید و یک اپلیکیشن موبایل حرفه ای داشته باشید.

4 سایت رایگان طراحی اپلیکییشن موبایل 3از 5براساس 2 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

15 + 14 =

پربازدیدترین ها