طراحی اپلیکیشن پزشکی و درمانگاه

  • توسط صادقی
  • 0 دیدگاه
  • اپلیکیشن های موبایل
طراحی اپلیکیشن پزشکی و درمانگاه

طراحی اپلیکیشن پزشکی و درمانگاه

 

طراحی اپلیکیشن پزشکی و درمانگاه به صورت کاملا اختصاصی و کدنویسی شده توسط شرکت نوپرداز انجام می گردد. جهت دریافت مشواره رایگان تماس بگیرید. همچنین شما می توانید با مرجعه به منو محصولات از اپلیکیشن نوبت دهی حرفه ای نوپرداز نیز دیدن فرمایید. در ادامه نکات مهم و مزایای طراحی اپلیکیشن پزشکی و درمانگاه را در این مقاله بررسی می کنیم.

امروزه با توسعه فناوری ارتباطات اغلب کاربران و مشتریان تمایل دارند تا تمامی کارهای پزشکی خود از قبیل نوبت گیری و مشاوره را به صورت آنلاین دریافت کنند. طراحی اپلیکیشن پزشکی این امکان را می دهد تا به راحتی پزشکان و بیماران بتوانند با یکدیگر در ارتباط باشند و نیاز به مراجعه حضوری برای دریافت نوبت نیز نباشد. قطعا درمانگاه ها نیز با طراحی اپلیکیشن درمانگاه کار را برای مراجعه کنندگان آسان تر خواهند نمود.

ما در تمامی مراحل پروژه با شما در ارتباط هستیم و تمامی بخش ها دقیقا مطالب خواست مشتری پیاده سازی خواهد شد. برای بررسی بیشتر درباره طراحی اپلیکیشن پزشکی و درمانگاه با ما تماس بگیرید.

طراحی انواع اپلیکیشن پزشکی

 طراحی انواع اپلیکیشن پزشکی ، برای مراکز بخش خصوصی و دولتی بصورت حرفه ای و تخصصی در شرکت نوپرداز انجام میشود. با توجه به اینکه مراحل کار و پروسه درمانی بیمارن در مراکز مختلف پزشکی متفاوت می باشد ، نیاز هستش که طراحی انواع اپلیکیشن پزشکی برای هر مرکز بصورت تخصصی و با توجه به نیاز آن مجموعه انجام شود. در همین راستا شرکت نوپرداز آماده طراحی انواع اپلیکیشن پزشکی با کیفیت و قیمت مناسب می باشد.

طراحی اپلیکیشن دندان پزشکی

در طراحی اپلیکیشن دنداپزشکی با توجه به اینکه مدت زمان ارائه خدمات و انجام ویزیت برای مراجعین متفاوت و متغییر می باشد ، نیاز هستش که امکانات و زیرساخت لازم برای مدیریت مطب دندان پزشکی بصورت حرفه ای پیاده سازی شود. در شرکت نوپرداز ما این افتخار را داریم تا با دانش فنی و تجربه حرفه ای د ر خدمت شما باشیم.

طراحی اپلیکیشن ارتوپدی

طراحی اپلیکیشن ارتوپدی برای مراکز درمانی و مطب های متخصص ارتوپدی کاربرد و مزایای بسیار زیادی دارد ، با توجه به تعداد زیاد مراجعین به این مراکز مدیریت و سیستم پذیرش این مراکز از اهمیت زیاد برخوردار است . شما با طراحی اپلیکیشن برای مراکز ارتوپدی میتوانید این فعالیت ها را به خوبی و در زمان کم مدیریت کنید.

طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی می تواند در رستای برند سازی و نمایش نمونه کار های کلینیک های زیبایی بسیار مفید و کمک کننده باشد.

طراحی اپلیکیشن مطب ها و کلینیک ها

در طراحی اپلیکیشن مطب ها و کلینیک ها نکات بسیار مهم باید در نظر گرفته شود که ما د ر شرکت نوپردار این افتخار را  داریم که این موارد مهم را به خوبی در نظر گرفته و پیاده سازی کنیم.

طراحی اپلیکیشن تصویربرداری پزشکی و رادیولوژی

طراحی اپلیکیشن تصویر برداری پزشکی و رادیولوژی بصورت تخصصی و شخصی سازی شده برای هر مرکز انجام می شود.

طراحی اپلیکیشن آزمایشگاه های طبی

طراحی اپلیکیشن آزمایشگاه های طبی شامل امکانات و قابلیت های زیادی مانند سامانه پیامکی جهت اطلاع رسانی به مراجعین و سیستم های مدیریت یار مانند : سیستم حسابداری برای برای آزمایشگاه های طبی می باشد. ما در شرکت نوپرداز با متخصصین حرفه ای توانایی پیاده سازه و پشتیبانی تمامی نیاز های آزمایشگاه های طبی را داریم.

طراحی اپلیکیشن شرکت های تجهیزات پزشکی

طراحی اپلیکیشن شرکت های تجهزات پزشکی باید از قابلیت سیستم فروش آنلاین و انبار داری پشتیبان کند و در همین راستا امکانات مورد نیاز مدیریت شرکت های تجهیزات پزشکی را برآورده سازد.

 

مهمترین مزایای ساخت اپلیکیشن پزشکی

  • ارتباط آسان‌تر بین بیمار و پزشک
  • ارائه خدمات پزشکی و کاهش هزینه‌ها
  • کمک به بیماران در انتخاب پزشک
  • ارائه خدمات پزشکی در هر زمانی از شبانه‌روز
  • برگزاری غیرحضوری دوره‌های آموزشی

 

مهمترین مزایای ساخت اپلیکیشن پزشکی را می‌توان ارتباط مستقیم بین پزشکان و بیماران دانست. بیماران این امکان را دارند که در مورد بیماری و روش‌های درمان آن سؤال بپرسند و اطلاعات مورد نیازشان را کسب کنند. از طرف دیگر، پزشکان نیز می‌توانند برای آگاهی بیماران و ارائه پیشنهادهای پزشکی خود، از طریق وب‌سایت مقالات و آموزش‌هایی را پیشنهاد دهند. داشتن ارتباط آنلاین و غیرحضوری همچنین باعث صرفه‌جویی در وقت پزشکان و بیماران می‌شود. علاوه بر این، ارتباط دوطرفه باعث اعتماد بیشتر به بیماران به پزشک خواهد شد که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

امکانات اپلیکیشن اندروید و ios پزشکی

  • استفاده از پنل مدیریتی حرفه ای
  • امکان ثبت نام و ایجاد پروفایل کاربران
  • استفاده از نقشه گوگل
  • ایجاد وبلاگ برای پزشکان
  • سیستم نوبت گیری حرفه ای
  • امکان ثبت منشی برای هر پزشک
  • سرعت بالا
  • ارسال پیامک
  • و سایر امکانات اختصاصی

طراحی اپلیکیشن درمانگاه و پزشکی در شرکت نوپرداز همراه با یکسال پشتیبانی رایگان بوده و طی این مدت تمامی خطاها و مشکلات مورد نظر در پروژه به سرعت توسط تیم پشتیبانی شرکت بررسی و رفع می گردد. برای مشاوره رایگان در زمینه طراحی اپلیکیشن پزشکی و درمانگاه با ما در ارتباط باشید.

 

طراحی اپلیکیشن پزشکی و درمانگاه 5از 5براساس 1 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

10 + 15 =

پربازدیدترین ها