ساخت اپلیکیشن حسابداری با نسخه اندروید و ios

  • توسط جهانی
  • 1 دیدگاه
  • اپلیکیشن های موبایل
ساخت اپلیکیشن حسابداری با نسخه اندروید و ios

ساخت اپلیکیشن حسابداری به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای با امکانات کامل توسط شرکت نوپرداز. جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.

شاید عجیب به نظر برسد اما اپلیکیشن‌های حسابداری برای گوشی‌های موبایل نیز طراحی و ساخته می‌شوند. البته این اپلیکیشن ها مانند اپلیکیشن های حسابداری کامپیوتر نیستند و در آن حد امکانات و دقت ندارند. زیرا برای کارهای بزرگ ساخته نمی‌شوند. بلکه این اپلیکیشن ها برای اینکه حساب ها و دخل و خرج خود را در مواقع لزوم یادداشت کرده و به ذهن سپرد بسیار مفید هستند. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی امکانات یک اپلیکیشن حسابداری بپردازیم.

ساخت اپلیکیشن حسابداری اندروید و ios 

  • طراحی اپلیکیشن برای اندروید و ios

اگر قصد دارید یک نرم افزار حسابداری تولید کنید باید این نرم افزار را برای هر دو نسخه اندروید و ios  طراحی کرده و بسازید. زیرا ممکن اسا مخاطبان شما هر یک از این دو نسخه را داشته باشند. پس اگر به فکر ارزش و اعتبار خود هستید حتما به این موضوع توجه کنید تا بتوانید رضایت افراد زیادی را به دست آورید.

  • طراحی ساده و زیبا

طراحی اپلیکیشن حسابداری باید در عین سادگی زیبا و کاربرپسند نیز باشد. و کاربر بتواند به راحتی با تمامی قسمت های اپلیکیشن تعامل داشته باشد. برای این کار می‌تواند برای هر بخش راهنمایی در نظر بگیرید تا در صورتی که کاربر نیاز به آموزش و راهنمایی داشت بتواند از آن استفاده کند.

  • دسته بندی های مختلف

کاربر باید بتواند امور خود را در دسته بندی های مختلفی ثبت کند. برای مثال حساب های شخصی را از حساب های خانه و حساب و کتاب شرکت و ... جدا کند. البته این باید کاملا در اختیار خود کاربر قرار بگیرد تا در صورت علاقه و نیاز به دانستن جزئیات بیشتر از آن استفاده کند.

  • نحوه عملکرد اپلیکیشن حسابداری

باید در اپلیکیشن امکاناتی نظیر وارد کردن موجودی ها، وارد کردن خرید ها و خرج ها، زمان سررسید چک ها و .... وجود داشته باشند و کاربر بتواند در یک ماه دخل و خرج خود را حساب کند. به علاوه باید امکان هدف گذاری برای پس انداز کردن نیز وجود داشته باشد. این اپلیکیشن حسابداری باید آلارمی برای هشدار عملیات هایی بانکی و پرداختی ها که کاربر وارد می‌کند داشته باشد.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت ثبت سفارش ساخت اپلیکیشن حسابداری با نسخه اندروید و ios با ما تماس بگیرید.

ساخت اپلیکیشن حسابداری با نسخه اندروید و ios 5از 5براساس 1 رای

1 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

10 + 6 =

پربازدیدترین ها