بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی دنیا کدام اند؟

  • توسط صادقی
  • 0 دیدگاه
  • اپلیکیشن های موبایل
بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی دنیا کدام اند؟

استفاده روز افزون مردم از تلفن های هوشمند هم به نفع صاحبان کسب و کار ها و هم توسعه دهندگان بوده است. اگر امروزه میلیون ها اپلیکیشن فروشگاهی در مارکت های بزرگ دنیا منتشر شده اند، اما تعداد کمی از آن ها به موفقیت دست یافته اند.

در این مقاله لیستی از بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی دنیا را ارائه داده ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

اپلیکیشن فروشگاهی آمازون

فروشگاه آمازون در سراسر جهان یک تجربه خرید عالی را برای کاربران خود فرآهم کرده است. برنامه سبک و سریع به شما امکان می دهد تا طیف وسیعی از محصولات را بر روی پارامترهای مختلف تنها با انجام چند کلیک جستجو و فیلتر کنید.

اپلیکیشن فروشگاهی آمازون

اپلیکیشن فروشگاهی eBay 

اپلیکیشن eBay امکان دسترسی آسان کاربران به این فروشگاه را از هر نقطه جهان می دهد. ویژگی های خوب این برنامه مانند اسکن بارک، سرچ آتو کمپلت و جستجو سریع و آسان برای راحت تر شدن خرید کاربران می باشد. قطعا این برنامه نیاز بسیاری از کاربران را برآورده خواهد نمود.

اپلیکیشن فروشگاهی ebay

اپلیکیشن فروشگاهی Groupon

برنامه Groupon پیشنهادات روزانه را برای مشتریان خود فرآهم می نماید. کاربران به دنبال پیشنهادات عالی در مورد چیزهایی هستند که به طور کلی نیاز دارند (مانند غذا خوردن در یک رستوران یا خرید در فروشگاه مد و یا حتی گشت و گذار در مناطق گرمسیری).

اپلیکیشن فروشگاهی Groupon

اپلیکیشن فروشگاهی Grofers

Grofers یک سرویس تحویل در خواست است که موارد را از فروشگاه های مجاور جمع آوری می کند و آنها را در یک زمان محدود ارائه می دهد.

شما می توانید درخواست های خود برای مواد غذایی و سایر کالا ها مثل گوشت و لبنیات، میوه ها و سبزیجات، اقلام خانوار و داروخانه، نانوایی و گل ها و غیره را انجام دهید.

این نرم افزار به زیبایی با عکس های عرض کامل و ساده طراحی شده است که کاربران را جذب می کند.

اپلیکیشن فروشگاهی Grofers 

منبع: اپلیکیشن فروشگاهی نوپرداز

بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی دنیا کدام اند؟ 5از 5براساس 1 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

12 + 9 =

پربازدیدترین ها