ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

  • توسط رضایی
  • 0 دیدگاه
  • اپلیکیشن های موبایل
ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

دیجی کالا یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی کشور است که روزانه بازدید کنندگان زیادی را به سمت خود جذب می کند. این سایت از نظر رتبه الکسا در رتبه سوم کشوری است و دیجی استایل، دیجی فرش و غیره نیز زیر مجموعه های آن محسوب می شوند. ساخت سایت و اپلیکیشن دیجی کالا یکی نیاز به وقت و استفاده از تیم حرفه ای می باشد. از این رو شرکت نوپرداز تلاش دارد تا بهترین ایده را مطابق طرح و ایده شما مشتریان گرامی پیاده سازی نماید.

ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

با استفاده از اپلیکیشن دیجی کالا شما می توانید به راحتی موبایل خود را برداشته و کالا های مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین وجود توضیحات و نقد و بررسی ها ی محصول به شما این امکان را می دهد تا انتخاب بهتری داشت باشید. طراحی قالب اپلیکیشن نیز به صورت کاملا برنامه نویسی و پیشرفته می باشد.
ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا در نسخه های اندروید و ios نیز توسط تیم طراحی و توسعه شرکت نوپرداز انجام می شود.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین فروشگاه های اینترنتی است که تا به امروز مخاطبان زیادیی داشته و شاید خود ما هم خریدی از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا داشتیم.
خب فروشگاه اینترنتی دیجی کالا جوری فعالیت کرده که حتی افرادی هم که تمایل به خرید از دیجی کالا را ندارند برای اطلاع از محصولات و کالاهای مدنظرشون حتما سری به دیجی کالا می زنند.
خب اینجاست که خیلی از افرادی که تمایل به راه اندازی خرید و فروش اینرنتی دارند می خواهد طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا داشته باشند. 
خب در نمونه کارهای نوپرداز طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا و طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا وجود دارد و شما می تونید با پخته کردن ایده هاتون و قدرت دادن به اون ها حرفه ای تر عمل کنید  موفق بشید.  

همچنین انتشار این برنامه در کافه بازار و سیب اپ نیز توسط شرکت نوپرداز انجام خواهد شد و مشتریان از یک سال خدمات پشتیبانی رایگان سایت و اپلیکیشن فروشگاهی خود بهره مند هستند.

 

طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا 

امکانات سایت و اپلیکیشن دیجی کالا چیست؟

  • دسته بندی پیشرفته محصولات فروشگاه
  • سرچ پیشرفته و مطابق با سایت دیجی کالا
  • امکان مدیریت مشتریان و کاربران
  • بررسی گزارشات
  • پیگیری سفارش های مشتریان
  • استفاده از کد های تخفیف
  • پیشنهاد ویژه
  • افزودن امکانات اضافی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • سایر امکانات اختصاصی مورد نظر شما

چرا طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا با نوپرداز ؟

شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی موضوعی است که شاید در ابتدا برای شما مهم نباشد ولی وقتی تصمیم به حرفه ای شدن و بهترین بودن سایت فروشگاهی خود دارید این خیلی مهم است که یک طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای داشته باشید و این منتهی می شود به این که باید یک تیم طراحی سایت حرفه ای بیابید.

این که چه شرکت و تیمی را برای طراحی سایت فروشگاهی خود انتخاب کنید کار سختی نیست چرا که می توانید با داشتن مشاوره رایگان با نوپرداز و شرکت های دیگه متوجه بشین که چقدر می تونند تو اجرایی شدن ایده های شما کمک کنند و تا حالا چه مشتری هایی داشتند و چه سایت ها و اپلیکیشن هایی را طراحی کردند، به راحتی می تونید با بررسی سوابق شرکت  نمونه کارهاشون این موضوع را بفهمید و با بهترین تیم طراح سایت کار خود را شروع کنید.
نوپرداز در طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی مشابه دیوار در بخش زبان های Client-side از زبان های برنامه نویسی HTML5,CSS3,jаvascript,JQuery استفاده می کند و در بخش Server-side از زبان PHP و بانک اطلاعاتی MySql استفاده می کند.
طراحی های انجام شده در نوپرداز کاملا اختصاصی و منحصر به فرد است و از هیچ قالب آماده ای استفاده نمی شود.
همچنین طراحی سایت های انجام شده توسط نوپرداز کاملا واکنش گرا و یا ریسپانسیو است بوده و در سیستم های مختلف ظاهر کاربر پسند دارد.
حداکثر مدت تحویل پروژه های در دست انجام نوپرداز یک ماه است و شما در مدت زمان کمی صاحب سایت و اپلیکیشن دلخواه خود خواهید بود و همچنین نوپرداز پشتیبان سایت شما خواهد بود پس در مورد هیچ چیز نگرانی وجود ندارد.
می توانید با تماس با شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی نوپرداز مشاوره رایگان داشته باشید و بهترین باشید.

نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاهی نوپرداز

برای این که با طراحی سایت فروشگاهی نوپرداز آشنا شوید می تونید به بخش نمونه کارهای طراحی سایت نوپرداز مراجعه کنید و سایت ها و اپلیکیشن های موبایلی که توسط نوپرداز طراحی شده اند را مورد بررسی قرار بدهید تا هم یک تحقیق درمورد هدف و ایده هاتون باشه و هم با شرکت و فعالیت شرکت آشنا بشید و با خیال راخت تر طراحی سایت فروشگاهی خودتون رو به نوپرداز بسپارید. 

مزیت های طراحی فروشگاه اینترنتی

اغلب ما می دانیم که فروشگاه های اینترنتی می توانند چه کمکی در رشد و افزایش درآمد و مشتریان کسب و کار ها داشته باشند اما برخی از مهم ترین این مزایا را در لیست زیر قرار داده ایم تا جنبه کامل تری از آن ها مشخص گردد:

  • توسعه کسب و کار شما به فضای نامحدود اینترنت
  • دسترسی 24 ساعته مشتریان به محصولات
  • کاهش چشم گیر هزینه های مربوط به تبلیغات و بازاریابی
  • دسترسی به بازار جهانی از طریق دنیای اینترنت
  • ارتباط مستقیم و آنلاین با مشتریان فروشگاه اینترنتی شما
  • افزایش اعتبار کسب و کار اینترنتی شما
  • حذف رقبای سنتی فروشگاه و به دور از دنیای اینترنت
  • افزایش بازدید کنندگان از محصولات موجود در فروشگاه با استفاده از خدمات اختصاصی سئو
  • سبقت گرفتن از رقبای خورده فروش و برندیگ فروشگاه اینترنتی خودتان
  • افزایش قدرت خرید مشتریان و امکان مشاهده و مقایسه محصولات فروشگاه با یکدیگر
  • امکان استفاده از اپلیکیشن و سایت همزمان 
  • سایر امکانات اختصاصی مورد نظر صاحبان کسب و کار های مختلف

برای طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

در ابتدای مطلب به شما توضیح دادیم که طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا زمانی به کار شما می آید که شما هم تصمیم دارید خدمات و محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانید و مشتریان اینترنتی را جذب خود کنید، در ابتدا نیاز دارید که بستری داشته باشید تا این خدمات  محصولات را به عرضه نمایش بگذاید تا کابرانی که در اینترنت قصد خرید دارند و تمایل دارند خرید اینترنتی کنند محصولات شما را ببینند و اقدام به خرید کنند.
بعد از تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی باید این کارها را انجام دهید:

خرید و ثبت دامنه

دامنه یا دامین همان نام سایت شما می باشد ( مانند nopardazco.com ) شما باید نام دلخواه خودتون را به اسم خودتون ثبت کنید تا مالک این دامین شوید. برای خرید دامنه از شرکت های خرید و فروش دامنه استفاده کنید.

خرید هاست و یا میزبانی وب

بعد از این که نام فروشگاه اینترنتی خود را انتخاب کردید و دامین مورد نظر رو به اسم خودتون ثبت کردین نیاز دارد که یک فضایی در اینترنت داشته باشید که سایت شما در آن قرار گیرد. به این فضا، هاست یا میزبانی وب می گویند که با خرید هاست دیگر فضا برای آپلود سایت شما با نام دامنه دلخواهتون مهیاست.
برای خرید هاست باید از شرکت های هاستینگ اقدام کنید که سایت های معتبری در اینترنت دارند و همچنین می توانید از شرکت نوپرداز برای خرید هاست اقدام کند تا ضمن طراحی سایت شما و پشتیبانی سایت های طراحی شده شما پشتیبان سرورها و هاست شما نیز باشد. 

محتواگزاری و آپدیت سایت و سئو 

بعد از این که سایت شما طراحی شد و به اصطلاح آپدیت شد وقت آن است که سایت خود را آپدیت کنید و محصولات و خدمات خود را در سایت به معرض نمایش بگذارید. خب قدم بعدی اینه که سایت خودتون رو به جایگاهی برسونید که اگر مشتری در گوگل محصولی ر جستجو کرد، سایت شما به مشتری نشان داده شود و این کار فقط از طریق آپدیت سایت و سئو و بهینه سازی وب سایت امکان پذیر است که خود بحث مفصلی هست و در این مطلب توضیح مختصری در این مورد می دهیم. 

قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا در نوپرداز

قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا در نوپرداز بسیار مناسب و ایده عال شماست چرا که نوپرداز با توجه به بودجه و خواست شما بهترین
تعرفه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا در نوپرداز بسته به درخواست شما تعیین می شود و شما باید تصمیم بگیرید آیا طراحی سایت مشابه دیجی کالا برای شما کافیت یا تمایل به طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا را نیز دارید.
قیمت طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا در نوپرداز از 2.000.000 شروع می شود تا 8.000.000 تومان، که متناسب با امکاناتی که مد نظر شماست تعریف می شود و به منظور اطلاع از قیمت دقیق طرح درخواستی خودتون می تونید با شرکت تماس حاصل نمایید تا کامل راهنمایی شوید.
بعد از طراحی سایت بسیاری از مشتریان تمایل به پشتبانی سایتشان توسط نوپرداز و همچنین سئو و بهینه سازی سایتشان را دارند که این نیز تعرفه جداگانه دارد که با توجه به درخواست شما تعیین قیمت می شود.
نوپرداز سایت فروشگاهی مورد نظرتان را با بهترین و حرفه ای ترین طراحی به شما ارائه می دهد. چرا که نوپرداز سال هاست با جلب رضایت مشتریان خود بهترین ایده ها را با بهترین قیمت اجرایی کرده است پس به مشتری های خود با هدف مالی نگاه نمی کند. 

به منظور مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاه مشابه دیجی کالا با همکاران ما در بخش پشتیبانی نوپرداز تماس بگیرید.

ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا 4از 5براساس 59 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

5 + 13 =

پربازدیدترین ها