طراحی اپلیکیشن آژانس و مشاور املاک

  • توسط صادقی
  • 0 دیدگاه
  • اپلیکیشن های موبایل
طراحی اپلیکیشن آژانس و مشاور املاک

هرچه می‌گذر افراد بیش از پیش به تلفن همراه خود وابسته می شوند. همین امر سبب شده است که برنامه نویسان و کسب و کارها توجه بسیاری به طراحی اپلیکیشن برای کارهای مختلف کنند. انواع اپلیکیشن های کاربردی برای انواع خدمات ارائه شده است و این اپلیکیشن ها از محبوبیت بسیاری نیز برخوردار شدند. از این رو طراحی اپلیکیشن یک راه جدید و هموار و کم رقیب برای موفقیت است. طراحی اپلیکیشن آژانس املاک نیز می تواند انجام شود و برای مشاورین املاک و مشتریان آنها مفید واقع شود. علاوه بر این طراحی چنین اپلیکیشنی بر افزایش اعتبار و درآمد مشاور املاک نیز خواهد افزود. با ما همراه باشید تا در این مقاله به بررسی طراحی اپلیکیشن آژانس و مشاور املاک بپردازیم.

طراحی اپلیکیشن مشاور املاک حرفه ای

حال که به اهمیت طراحی اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارهای مختلف پی بردید به طور اختصاصی به مبحث طراحی اپلیکیشن برای آژانس و مشاور املاک می پردازیم. این اپلیکیشن ها هم برای شما و هم برای مراجعه کنندگانتان می تواند بسیار مفید باشد. زیرا هم وقت کمتری از شما گرفته می شود و هم از مشتریانتان. شما می توانید خانه های مختلف را در دسته بندی های مختلف برای اجاره و خرید بگذارید. گذاشتن تصاویر مختلف از خانه، اطلاعاتی نظیر متراژ، قیمت، منطقه، امکانات و غیره. با اینکار مشتریان شما به راحتی خانه های موردپسند خود را انتخاب کرده و سپس به شما مراجعه می کنند. در این حالت انتخاب خانه هم برای مشتری و هم برای شما راحتتر خواهد بود.

شما می توانید جهت طراحی اپلیکیشن با متخصصان ما در تماس باشید و طی ساعات اداری مشاوره های رایگان را دریافت نمایید.

این راحتی انتخاب خانه با اپلیکیشن و عدم خستگی در جستجوی خانه سبب می شود تا مشتریان بیشتری نیز جذب کنید. به علاوه شهرت و اعتبار شما نزد مشتریان افزایش یافته و به یک برند تبدیل می شوید. به طوری که برای اطلاع از قیمت های خانه کم کم همه از اپلیکیشن مشاور املاک استفاده خواهند کرد.

طراحی اپلیکیشن موبایل آژانس مشاور املاک  

امکانات اپلیکیشن آژانس املاک

هر اپلیکیشنی با توجه به کاربرد خود باید امکانات خاصی داشته باشد. این موضوع درباره ی اپلیکیشن مشاور املاک نیز صدق می کند. به علاوه چون ممکن است اقشار مختلفی از اپلیکیشن آژانس املاک شما استفاده کنند باید کار با اپلیکیشن بسیار راحت باشد.

دسته بندی های مختلف بای خرید انواع ملک

دسته بندی های مختلف برای اجاره انواع ملک

امکان عضویت در اپلیکیشن

جیتجو با قابلیت اعمال فیلتر

گالری تصاویر

جزئیات و اطلاعات کامل هر ملک

امکان ارتباط با مشاور املاک

امکان ارتباط با سرور و ساخت API

توضیحات مختصری درباره ی مشاور املاک

همکاران ما در بخش پشتیبانی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه طراحی اپلیکیشن آژانس و مشاور املاک می باشند. با ما در تماس باشید.

منبع: شرکت طراحی اپلیکیشن نوپرداز

طراحی اپلیکیشن آژانس و مشاور املاک 4از 5براساس 63 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

12 + 8 =

پربازدیدترین ها