بهترین ابزار ها برای ساخت اپلیکیشن های موبایل کدام اند؟

  • توسط کربلایی
  • 0 دیدگاه
  • اپلیکیشن های موبایل
بهترین ابزار ها برای ساخت اپلیکیشن های موبایل کدام اند؟

پلتفرم ها و ابزارهایی وجود دارند که به شما کمک می­ کنند تا اپلیکیشن های خود را ایجاد کرده و توسعه دهید. اینکار بدون نیاز به دانش یا مهارت برنامه نویسی امکان پذیر است. در این صورت شما قادر خواهید بود با توجه به راهنمایی ها و قالب های بسیار متنوع عالی، خیلی سریع اپلیکیشن های موبایل خود را بسازید. در این مقاله از سری مقالات شرکت نوپرداز قصد داریم به معرفی این نرم افزارها بپردازیم.

Buildbox

ساخت اپلیکیشن با Buildbox 

Buildbox به شما این امکان را می دهد که اپلیکیشن مورد نظر خود را بسازید. شما با کشیدن و رها کردن ابزار می توانید بازی های خاصی بسازید. اینکار به هیچ دانش برنامه نویسی نیاز ندارد. این نرم افزار در سال 2014 توسط تری اسمیت ساخته شد تا به کارآفرینان، طراحان و علاقه مندان تجربه ساخت و توسعه آسان اپلیکیشن را بدهد. بازی های Hit مانند colorswitch,Line zen در یک هفته با استفاده از Buildbox ساخته می شوند.

ShoutEm

ساخت برنامه موبایل با ShoutEm 

ShoutEm یک پلتفرم متن باز است که برای توسعه دهندگان امکان توسعه و ساخت سفارششان را از طریق یک اپلیکیشن برای طراحی در react Native را می دهد. نسل پنجم این پلتفرم کاربران را قادر می سازد اپلیکیشن هایی بومی و متقارن ایجاد کنند. بیش از 200 پوسته قابل تنظیم و سبک های بصری برای پاسخگویی به نیازهای کاربران در این برنامه وجود دارد.

RhoMobile

اپلیکیشن RhoMobile 

 RhoMobileیک برنامه ساز است که برای مشتریان و توسعه دهندگان ساخته شده است. استفاده از این پلتفرم آسان است و به کاربر اجازه می دهد تا برنامه ها را با استفاده از زبان های CSS ، HTML و جاوا اسکریپت اضافه کند. PhoneGap فرآیند توسعه را برای توسعه دهندگان تسریع می کند، تا بتوانند به سرعت مهارت های توسعه وب را انتقال دهند.

AppInstitute

برنامه ساخت اپ با AppInstitute 

این اپلیکیشن استفاده آسان از ماژول ها برای توسعه اپلیکیشن ها را برای SMES و امکانات بیشتر ارائه می دهد. این پلتفرم قابلیت ایجاد برنامه های سفارشی را بدون نیاز به نوشتن کد فراهم می کند. همچنین تجزیه و تحلیل برنامه، اطلاعیه ها و ابزار مدیریت مشتری را فراهم می کند. AppInstitute  یک پلتفرم است که در در سال 2011 برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید ساخته شد که به هیچ مهارت برنامه نویسی نیاز ندارد. AppInstitute طیف وسیعی از قالب های برنامه و یک ویرایشگر مفید برای کشیدن و رها کردن برای نظارت بر فروش نرم افزار، اطلاعیه ها و تجزیه و تحلیل ارائه می دهد.

Appery.io

اپلیکیشن موبایل AppIcelerator 

Appery.io یک پلتفرم مبتنی بر فضای ابری با ابزارهای طراحی بصری و سیستم های یکپارچه است. Appery.io توسط شرکت هایی مانند ESPN,AT & T و سامسونگ استفاده می شود. Appery.io با ابزارهای قدرتمند بصری، تعداد زیادی قالب و پشتیبانی از برنامه های تحت وب پاسخگوی نیازهای شما است.

AppIcelerator

برنامه AppIcelerator 

AppIcelerator یک پلتفرم است که خدمات ابری یکپارچه و کتابخانه ای گسترده از خدمات کاربردی و ماژول ارائه می دهد. این اپلیکیشن مناسب برای سازمان هایی است که نیاز به توسعه برنامه های کاربردی و چند گانه برای استفاده از امکانات تحت وب است. همچنین دارای بینش استفاده از برنامه است، به این معنی که نظارت بر عملکرد برنامه شما بسیار ساده خواهد بود.

 

AppMachine

ساخت اپلیکیشن با AppMachine  

AppMachine ابزاری است که ادعا می­کند که یک ابزار خوب و راحت برای همه است. در ساده ترین حالت، این نرم افزار بر اساس اصل اسکن محتوای وب سایت شما کار می کند. سپس AppMachine به شما اجازه می دهد برنامه را با آنچه 'بلوک های ساختمان' نامیده می شود بسازید. این یک روش عالی و ارزان برای به دست آوردن محصول زنده است.

AppMakr

ساخت برنامه با AppMakr 

AppMakr به شما کمک می کند که محتوای یا سرویس خود را بسازید و برنامه های iPhone و Android  و همچنین یک وب سایت HTML5 Mobile ایجاد کنید. این یک راه حل بدون کد است که می تواند چند دقیقه طول بکشد. با استفاده از AppMakr، شما قادر خواهید بود از اطلاعیه های داخلی، سفارشی سازی کامل بسازید.

AppYourself

برنامه AppYourself 

AppYourself به شما اجازه می دهد یک برنامه Android با مبلغی حدود 50 € ایجاد کنید. کاربران می توانند از مشارکت با Open Table و Resmio بهره مند شوند که از جمله قابلیت های تجارت الکترونیک نسبتا مستقیم است. AppYourself یک لیست طولانی از بلوک های برای ساخت و رابط کاربری بسیار آسان برای استفاده دارد.

Appy Pie

ساخت اپلیکیشن با Appy Pie 

این نرم افزار یکی دیگر از برنامه هایی که کاربرد بسیاری در ساخت برنامه های کاربردی دارد. Appy Pie اجازه می دهد تا برنامه های خود را ویرایش کنید و در هر پلتفرم موجود منتشر کنید. شما قادر خواهید بود برنامه های کاربردی برای تلفن های ویندوز، Blackberry و Fire OS Kindle و همچنین Android و iOS ایجاد کنید، که بسیار قابل توجه است. اگر چه، شما باید برای کار با این برنامه هزینه­ای معادل 50 دلار در ماه بپردازید. یک نسخه اولیه از این پلتفرم تنها برای ساخت برنامه های اندروید وجود دارد که هزینه آن 15 دلار در ماه است.

Bizness Apps

ساخت اپ با Bizness Apps 

Bizness Apps به عنوان یک سازنده نرم افزار برای کسب و کارهای کوچک ساخته شده است، و یک راه ساده برای جمع آوری محتوای موجود از وب سایت ها و رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد. شما می توانید بدون هیچ گونه نیاز به تخصص برنامه نویسی تغییرات را در زمان واقعی مشاهده کنید. این برنامه کمک می­کند بفهمید کدام اطلاعات برای SMB مفید است. و کدام کمتر مفید است برای کسانی که نیاز به آنها برنامه اصلی دارند.

Como

طراحی اپلیکیشن موبایل با استفاده از Como 

کاربران کامو می توانند قالب و سبک ناوبری خود را انتخاب کنند و حتی آثار هنری خود را اضافه کنند. برنامه های اصلی موجود برای ایجاد مرکز و اطراف تقویم، موسیقی، رستوران و برنامه های رویدادی با ویژگی های مفید مانند امکان اضافه کردن طرح های کارت وفاداری است.

GameSalad

برنامه GameSalad 

GameSalad ابزار برنامه سازی متفاوتی است، و سرنخ در نام آن است. بله، به شما اجازه می دهد تا سالاد را بسازید!!! نه بازی، قطعا این برنامه برای ساخت بازی است. GameSalad ادعا می­کند که شما می­توانید در یک ساعت یک بازی بسازید. GameSalad از تمام سیستم عامل های اصلی مانند ویندوز پشتیبانی می­کند.

اگر برنامه ای که شما استفاده می کنید یا دوست دارید در این مقاله نام برده نشده است، خوشحال می شویم که در نظرات ما را مطلع کنید.

بهترین ابزار ها برای ساخت اپلیکیشن های موبایل کدام اند؟ 4از 5براساس 103 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

1 + 15 =

پربازدیدترین ها