ساخت برنامه موبایل اندروید و ios

  • توسط جهانی
  • 1 دیدگاه
  • اپلیکیشن های موبایل
ساخت برنامه موبایل اندروید و ios

از آنجایی که امروزه استفاده از تلفن های همراه هوشمند بسیار رواج یافته است و مردم بیشتر کارهای خود را از طریق همین گوشی ها انجام می دهند، طراحی اپلیکیشن نیز بسیار مفید واقع شده است. در حال حاضر افراد برای گشت و گذار در اینترنت و فضای مجازی بیشتر از گوشی های موبایل استفاده می کنند تا کامپیوتر، پس ساخت برنامه موبایل اندروید و ios می تواند کمک بزرگی به کاربران و مشتریان و حتی کسب و کارها و شرکت ها کند.

شما نیز می توانید با ساخت نرم افزار موبایل برای سیستم عامل های مختلف راه ارتباطی میان خود و مشتریانتان را از طریق موبایل آسانتر کرده و به درآمد بیشتری نیز دست پیدا کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

هزینه ساخت برنامه موبایل اندروید و ios چقدر است؟

نمی توان تعرفه ثابتی را برای ساخت اپلیکیشن موبایل در نظر گرفت. فاکتورهای بسیاری وجود دارد که روی هزینه ی ساخت نرم افزار تلفن همراه اثر می گذارد. بسته به اینکه شما از یک شرکت متخصص و با تجربه با یک تیم طراحی قوی استفاده کنید یا تنها از یک برنامه نویس می تواند در قیمت اثرگذار باشد.

به علاوه طراحی برنامه گوشی های موبایل بر اساس ظاهر و عناصر زیبایی شناختی می تواند روی قیمت نهایی اثر بگذارد. به طور حتم استفاده از یک متخصص گرافیک بر هزینه ها خواهد افزود اما در انتها خروجی اپلیکیشنی با ظاهری حرفه ای و کاربر پسند خواهد شد. به علاوه اینکه برنامه چه امکانات و زیر ساخت هایی دارد و برای چه سیستم عاملی نوشته می­شود نیز در بالارفتن هزینه ها بی تأثیر نخواهد بود.

ساخت برنامه موبایل 

طراحی و ساخت یک برنامه برای سیستم عامل ios هزینه بیشتری نسبت به سیستم عامل اندروید دارد. یا اینکه اگر بخواهید با استفاده از هوش مصنوعی کیفیت اپلیکیشن خود را ارتقاء داده و رضایت مشتریان را جلب کنید نیز هزینه ها و قیمت نهایی را بالا می­برد.

پشتیبانی از برنامه ساخته شده

بسیار مهم است که شما از یک شرکت متخصص و معتبر در زمینه طراحی و ساخت برنامه موبایل اندروید و  ios کمک بگیرید. زیرا با تحویل گرفتن برنامه، کار شما به پایان نرسیده است. ممکن است به مرور و در خلال کار با برنامه، خود شما یا کاربرانتان متوجه ایراداتی شوید. در اینصورت شرکت باید متعهد به رفع ایرادات و به روز رسانی اپلیکیشن شما باشد. در واقع شما به یک پشتیبانی مادام برای برنامه اندرویدی یا ios خود نیاز دارید. به همین علت است که ما توصیه می­کنیم به سراغ شرکت های معتبر بروید.

قطعا شما به گسترش اپلیکیشن خود احتیاج پیدا خواهید کرد. با گذشت زمان انتظارات و نیازهای شما و کاربرانتان از برنامه بیشتر خواهد شد. در این حالت همیشه می توانید به شرکت معتبری که انتخابش کردید دسترسی داشته باشید و خیالتان راحت باشد.

شما می توانید برای سفارش طراحی و ساخت برنامه موبایل اندروید و ios و یا دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز

ساخت برنامه موبایل اندروید و ios 4از 5براساس 108 رای

1 دیدگاه

  • سعیدی

    این اپلیکیشنای موبایل بعضیاشون خیلی خوب و کاربردی هستن البته بیشترشونم رایگانن . چند روز پیش یه خبر خوندم شرکت اپل داره توسعه دهنده های اپلیکیشن رو قانع میکنه رایگان نباشه اپلیکیشناشون

    پاسخ

دیدگاه خود را ارسال کنید

10 + 7 =

پربازدیدترین ها