طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios

  • توسط کربلایی
  • 7 دیدگاه
  • توسعه فروشگاه اینترنتی
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای توسط شرکت نوپرداز انجام می گردد. شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با همکاران در بخش پشتیبانی در تماس باشید و یا از طریق ارسال ایمیل درخواست و سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایید.

جهت اطلاع از آخرین قیمت طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی و همچنین دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با ما در تماس باشید. همکاران ما در تمامی ساعات اداری آماده پاسخگویی به درخواست های شما مشتریان گرامی هستند.

امروزه شاهد این هستیم که روز به روز آمار استفاده از دستگاه های موبایل افزایش پیدا می کند. از طرفی شرکت های طراحی اپلیکیشن موبایل نیز باید تکنولوژی های خود را متناسب با نیاز کاربران توسعه دهند. استفاده از اپلیکیشن های موبایلی علاوه بر آسان تر شدن دسترسی به محتوا سبب برند سازی برای کسب و کار شما نیز خواهد شد. به همین جهت به شما در راستای دستیابی به اهداف خود کمک شایانی می نماید. جهت سفارش می توانید با ما در تماس باشید. در ادامه به سایر نکات طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios توجه نمایید.

در فایل تصویری زیر یکی از نمونه کار های شرکت نوپرداز در زمینه اپلیکیشن موبایل فروشگاهی را مشاهده می فرمایید:

 

طراحی اپلیکیشن موبایل ios

همواره اپلیکیشن ios ما را به یاد استیو جابز که پایه گذار آن بود می اندازد. زمانی که اولین بار اپلیکیشن ios روانه بازار شد خیلی از افراد امکانات ارائه شده توسط آن را باور نداشتند و گمان داشتند که این طرح با شکست مواجه می گردد. از این رو ما نیز باید مانند استیو جابز عمل کنیم و از خلاقیت در طراحی اپلیکیشن ios مورد نظر مشتریان استفاده نماییم. 

طراحی اپلیکیشن ios 

همانطور که شاهد هستیم امروزه فناوری و تکنولوژی با سرعت بسیار بالایی در حال متحول شدن است و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های مختلف در حال رشد و تغییر هستند. از این رو طراحی اپلیکیشن های موبایل نیز بایستی متناسب با فناوری روز دنیا و بر اساس تعامل مناسب با دستگاه های مختلف انجام گیرد.

رشد بالای تکنولوژی سبب شد تا در کنار هر سایتی یک اپلیکیشن هم نیاز شود که امروزه به مرور زمان شاهد کم رنگ تر شدن نقش سایت ها نسبت به اپلیکیشن ها در فضای مجازی هستیم. پس ضرورت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اهمیت بالایی دارد. هر شخصی یک تلفن همراه دارد و دلیلی برای این نمی بیند که برای خرید محصولات مورد نظر خود را یا دریافت خدمات مختلف به مراکز فیزیکی موجود در شهر مراجعه کند.

نکته ای که باید به آن توجه کنیم این است که با توجه به نوسانات قیمت ارز از جمله دلار هزینه های ثبت نام اکانت در اپل نیز به هزینه های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ios افزوده می گردد.

 

طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید

اپلیکیشن های اندرویدی جایگاه خاصی نزد مردم دنیا به ویژه مردم کشور ما دارند. به طوری که طبق آمار به دست آماده این پلتفرم توسط بیشتر افراد جامعه مورد استفاده قرار گرفته است. در طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید باید به این نکته توجه داشته باشید که اپلیکیشن مورد نظر از رابط کاربری خوبی برخوردار باشد و علاوه بر سرعت مناسب از محتوا جذاب و کاربردی برخوردار باشد.

استفاده از سبک های جدید در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می تواند تاثیر به سزایی در کاربرپسند تر بودن اپلیکیشن شما و همچنین تجربه کاربری بهتر آن خواهد داشت.

اپلیکیشن اندروید 

امروزه اغلب مردم نیاز به استفاده از انواع مختلف اپلیکیشن های موبایلی دارند و این وظیفه شرکت های طراحی اپلیکیشن موبایل است تا بهترین نتیجه را برای کاربران خود به ارمغان بیاورند. با ما همراه باشید.

انتشار اپلیکیشن های اندرویدی در مارکت های مختلف مانند بازار یا گوگل پلی دیگر مورد مهمی است که باید آن را از شرکتی که با آن همکاری دارید بخواهید. مارکت های گوگل پلی و بازار از جمله مهم ترین مکان هایی هستند که شما می توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را برای کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین امکان دانلود مستقیم آن ها نیز وجود دارد.

 

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios

امروزه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی علاوه بر استفاده از یک سایت به سراغ طراحی اپلیکیشن های موبایل اندروید و ios نیز رفته اند. این به آن دلیل است که با مشاهده شدن موفقیت برخی رقبا در این زمینه، سایر رقیبان نیز به این سمت سوق پیدا کرده اند. اما برای اینکه شما بتوانید با آن ها رقابت داشته باشید بایستی اپلیکیشن طراحی شده دارای امکاناتی باشد که توانایی رقابت با آن ها را داشته باشید. ایجاد تفاوت، استفاده از محیط کاربری عالی و کم بودن حجم اپلیکیشن موبایل از جمله این موارد با اهمیت است.

امنیت اپلیکیشن ارائه شده و همچنین کاربرد ساده و روان آن از موارد مهمی است که مشتریان از پروژه دریافتی خود انتظار دارند. همچنین خدمات پشتیبانی مناسب از دیگر خدماتی است که در شرکت طراحی اپلیکیشن نوپرداز به ارائه خواهد شد.

 

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی 

طراحی پنل مناسب برای فروشندگان سبب صرفه جویی در زمان و هزینه آن ها می شود و از طریق آن به راحتی می توانند پیگیری های لازم و گزارش گیری های مختلف را انجام دهند. از این رو استفاده از یک پنل مناسب از ملزومات اپلیکیشن های فروشگاهی است که امکان اعمال تغییرات لازم را به راحتی در اختیار فروشنده قرار خواهد داد. همچنین امنیت در پرداخت ها و تراکنش های دیگر عاملی است که باید به آن توجه داشت و نکات امنیتی لازم را در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید :

طراحی سایت فروشگاهی

 

امکانات اپلیکیشن های فروشگاهی اندروید و ios

  • افزودن محصولات به فروشگاه آنلاین
  • بررسی سفارشات مشتریان
  • ایجاد گالری عکس ها
  • امنیت بالا و رعایت نکات حرفه ای
  • پنل مدیریتی پیشرفته
  • درگاه پرداخت آنلاین
  • ایجاد پروفایل برای کاربران
  • پوش ناتیفیکیشن
  • امکان ایجاد پروفایل برای کاربران
  • امکان ساخت صفحه سفارش ویژه
  • امکان استفاده از rss
  • استفاده از نقشه
  • ایجاد API ویژه
  • سرویس های اپلیکیشن
  • ساخت کیف پول برای کاربران
  • امکان ایجاد وبلاگ
  • و سایر خدمات اختصاصی اپلیکیشن فروشگاهی

امروزه دنیای اپلیکیشن ها دائما در حال رشد هستند و افردا زیادی برای پیشرفت کسب و کارشان و فروش بیشتر محصولات علاوه بر سایت روی به آن ها آورده اند.

 

زبان برنامه نویسی طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

امروزه اپلیکیشن های فروشگاهی با زبان های برنامه نویسی مختلفی پیاده سازی می شوند که از جمله بهترین آن ها می توان به جاوا، سی، سوئیفت اشاره کرد. زبان های برنامه نویسی برای نسخه های مختلف اپلیکیشن ها متفاوت هستند. 

شرکت طراحی سایت فروشگاهی و اپلیکیشن فروشگاهی نوپرداز در بخش Server-side از زبان PHP و بانک اطلاعاتی MySql استفاده می کند.

برای پیاده سازی نسخه های مختلف اپلیکیشن ها در بازه زمانی کوتاه می توان از وب اپلیکیشن ها استفاده نمود.

 

نمونه های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای

در کشور ما اپلیکیشن های فروشگاهی زیادی هستند که توانسته اند به موفقیت دست پیدا کنند، مانند اپلیکیشن دیجی کالا و بامیلو. شرکت نوپرداز نیز در این زمینه اپلیکیشن های متنوعی را ارائه داده است که می توانید با مراجعه به بخش محصولات شرکت به بررسی آن ها بپردازید.

ما تلاش داریم که در اپلیکیشن های مورد نیاز مشتریان از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده نماییم تا پیاده سازی پروژه دقیقا متناسب با طرح مد نظر شما باشد.

 

تعرفه اپلیکیشن های فروشگاهی اندروید و ios

تعرفه اپلیکیشن های فروشگاهی برای نسخه های اندروید و ios پیرو ایده و طرحی است که قرار است پیاده سازی گردد. اما مشاوران شرکت نوپرداز آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستند. شما می توانید به منظور اطلاع از هزینه طراحی اپلیکشین های فروشگاهی شرکت نوپرداز با ما در ارتباط باشید.

خدمات طراحی اپلیکیشن های شرکتی، فروشگاهی، خدماتی، تبلیغاتی و سایر موارد توسط شرکت نوپرداز به صورت کاملا اختصاصی در زمانی مناسب به مشتریان گرامی ارائه می گردد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما ارتباط داشته باشید. پشتیبانی تمامی اپلیکیشن های شرکت نوپرداز با سرعت بالا می باشد.

همچنین خدمات پشتیبانی شرکت نوپرداز در این زمینه شامل یک سال پشتیبانی رایگان سایت و اپلیکیشن بوده و همچنین رفع باگ ، موارد امنیتی برنامه و مشکلاتی از این قبیل نیز توسط تیم پشتیبانی شرکت به سرعت انجام خواهد شد. همچنین شما مشتریان گرامی می توانید جهت بررسی بیشتر نمونه کار های شرکت نوپرداز در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios به بخش نمونه کار های موجود در منو ناوبری وب سایت مراجعه فرمایید.

همچنین شما می توانید جهت سفارش طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با بخش پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در تمامی ساعات اداری پاسخگوی سوالات و پیشنهادات شما مشتریان گرامی هستند. ما تلاش داریم تا اپلیکیشن فروشگاهی مورد نظر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیتی مناسب ارائه دهیم.

 

فروشگاه ساز نوپرداز محصول ویژه برای طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی

فروشگاه نوپرداز دارای محصول و یا خدمت ویژه ای به شما عزیزان می باشد که شما می توانید با کمترین زمان و هزینه مناسب صاحب یک سایت فروشگاهی اختصاصی و حرفه ای و یا اپلیکیشن فروشگاهی موبایل مخصوص اندروید و ios داشته باشید.

این سایت فروشگاهی و اپلیکیشن فروشگاهی نوپرداز داری امکانات متنوعی می باشد که شما از لینک زیر می توانید با این محصول آشنا شوید و همیطور نمونه کارهای مربوط به طراحی فروشگاه اینترنتی نوپرداز را نیز مشاهده نمایید و مورد بررسی قرار دهید.

فروشگاه ساز نوپرداز

با ما همراه باشید

منبع: شرکت طراحی و توسعه نوپرداز

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios 4از 5براساس 2250 رای

7 دیدگاه

  • تهرانی

    با عرض ادب و احترام اگر براتون امکان داره لطفا لیست قیمت ها و امکانات اپلیکشن های فروش آنلاین محصولات را هم در سایتتون قرار بدید. با تشکر از شما

    پاسخ
  • فریبرز

    واقعا استفاده از اپلیکیشن ها الان بین مردم از محبوبیت بیشتری برخورداره حتی طراحی سایت هم داره به سمتی میره که تو گوشی های هوشمند مثل یه اپلیکیشن عمل میکنه

    پاسخ
  • محمد زاده

    با توجه به این که پیاده سازی پروژه های بزرگ نیاز به زمان و هزینه بیشتری داره از شما درخواست دارم درباره طراحی اپلیکیشن های استارت آپی و میزان سرمایه مورد نیاز آن ها هم اطلاعاتی در سایتتوم بزارید. با تشکر از عوامل نوپرداز

    پاسخ
  • زهره

    الان که همه یه گوشی هوشمند دستشونه موفقیت با اپلیکیشن های اندرویدی و IOS خلی راحته و برای فروشگاه های آنلاین مخصوصا طراحی اپلیکیشن واجبه

    پاسخ

دیدگاه خود را ارسال کنید

7 + 4 =

پربازدیدترین ها